Die klerezooi reclame in de releae topic.
We need a Mod here

We need a Mod here

Last edited by twilightforce on 19 Feb 2011 13:01, edited 1 time in total.

Gewoon vaker afspreken komt het vanzelf wel goed!wrote:denk je iets te hebben met een leuk meisje, geeft aan helemaal verliefd op je te zijn. Komt ze ermee dat het ze het niet serieus wil nemen omdat het pas uit met haar ex. Maar ze wilt me ook niet kwijt.
Ik was dus effe van wtf?![]()
Bah, dan maar weer gewoon vrijgezel.
wrote:Gewoon volblaffen met bud
Meh, ik zie wel hoe het loopt. Sinds dat eruit is gekomen, hoor ik ook niks meer van haar.wrote:Gewoon vaker afspreken komt het vanzelf wel goed!wrote:denk je iets te hebben met een leuk meisje, geeft aan helemaal verliefd op je te zijn. Komt ze ermee dat het ze het niet serieus wil nemen omdat het pas uit met haar ex. Maar ze wilt me ook niet kwijt.
Ik was dus effe van wtf?![]()
Bah, dan maar weer gewoon vrijgezel.
Gewoon lekker afwachten tot ze naar jou toekomtwrote:Idd! Maarja zij niet serieus willen, dan ik ook niet meer. Hield me gewoon beetje aan lijntje, het was dat ik het gevraagd heb of anders was het er nog niet uitgekomen.
wrote:Dikke mensen op scooters/brommers
Ik zou het wel eten, ik de sloot in, fiets laten scheppen. Kachingg nieuwe fietswrote:vrouwen die niet opletten tijdens het autorijden![]()
denk je op een verlaten weggetje rustig stukje te kunnen fietsen, komt er 1 of andere vrouw achter t stuur als tegenligger die niet op zat te letten
gevolg: kiezen tussen geschept worden of de sloot in rijden.![]()
achja,in ieder geval weer even gezwommen vandaag.
of afstappen, fiets optillen en vol naar de auto gooien!wrote:haha zoiezo dat ik dat de volgende keer doe, hoe weinig mn fiets ook waard is :')
haha,herinnermomentje: dat zag ik afgelopen jaar tijdens een vechtpartijtje in tilburg na t stappen,begonnen dingen naar elkaar te gooien, eentje pakt zo n fiets en kegelt zo'n kereltje omver ermeewrote: fiets optillen en vol naar de auto gooien!
BAM!
door de voorruit.
En dan wordt je aangeklaagd voor poging tot doodslagwrote:of afstappen, fiets optillen en vol naar de auto gooien!wrote:haha zoiezo dat ik dat de volgende keer doe, hoe weinig mn fiets ook waard is :')
BAM!
door de voorruit.
wrote:

Ik irriteer me ook mateloos aan 8 snoepende op een rij.. Waarom gewoon geen 20??wrote:wrote:
*hoest*HardBass*hoest*wrote:Mensen die je vaag aankijken als je kneiter hard uit je plaat gaat op een feest.