mijn downloadsnelheid
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
de lucht die onder me dekens vandaan komt
-
G
dat een dag maar 24 uur duurt... waarom niet 60 fzo
dan kan je tenminste nog es iets doen...
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
iddwrote:dat een dag maar 24 uur duurt... waarom niet 60 fzodan kan je tenminste nog es iets doen...
haha iddwrote:dat een dag maar 24 uur duurt... waarom niet 60 fzodan kan je tenminste nog es iets doen...
dan konden feestjes ook wat langer duren
Dat mensen helemaal gek werden toen ze de vocals van MMA hoorden en de melo van Just As Easy op Hardbass :')
En ook nog toen Team Green opkwam..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
...opmerking zoals jij die maaktwrote:Dat mensen helemaal gek werden toen ze de vocals van MMA hoorden en de melo van Just As Easy op Hardbass :')
-
RHardtraxx Veteran
proberen moet op te brengen om op vrijdag nog effe naar die paar uurtjes school gaan 
Inderdaad, alleen mooi toch dat mensen los gaanwrote:...opmerking zoals jij die maaktwrote:Dat mensen helemaal gek werden toen ze de vocals van MMA hoorden en de melo van Just As Easy op Hardbass :')
Precies. Dit gebeurd te vaak.wrote:daar heb ik ook zo'n schijt hekel aanwrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts!![]()
-
A
Op vrijdag van 12-4 naar school dan haasten om naar huis te gaan omdat je om 5 uur moet werken
sommige mensen weten ook niet eens wat hardcore is, die zeggen gewoon bonk bonk muziek.
BV Ouders.
BV Ouders.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Zodra het over mijn muzieksmaak gaat, en dat men zegt dat het hardcore is en dat het slecht is en iedereen drugs gebruikt en alles hagoiehgoiahiaoe zeg ik gewoon:wrote:sommige mensen weten ook niet eens wat hardcore is, die zeggen gewoon bonk bonk muziek.
BV Ouders.

Je rijbewijs niet halen door 3 kutmomentjes.
Rij je voor 96% helemaal goed. En dan heb je 3 kleine momentjes die je iets beter had kunnen doen. En dan kun je opnieuw gaan dokken straks.
Geldhonden.
Ook wel herkenbaar. En dat mensen dan beginnen van ja je gaat niet aan de pillen beginnen dit en dat....wrote:Zodra het over mijn muzieksmaak gaat, en dat men zegt dat het hardcore is en dat het slecht is en iedereen drugs gebruikt en alles hagoiehgoiahiaoe zeg ik gewoon:wrote:sommige mensen weten ook niet eens wat hardcore is, die zeggen gewoon bonk bonk muziek.
BV Ouders.
Iemand die zeker net komt kijken in het wereldje, en merkt dat Wildstylez niet het hardste maakt. En dat is dan kut. Hij kan beter is gaan kijken hoe de hardstyle gegroeid is. Dan ziet hij wel dat Wildstylez respect verdient voor zijn werk.wrote:sukkeltjes in track of the day topic :')
-
G
Dikke mensen op scooters/brommers
-
RHardtraxx Veteran
where?wrote:sukkeltjes in track of the day topic :')
wrote:where?wrote:sukkeltjes in track of the day topic :')
-
RHardtraxx Veteran
had geen zin om te zoekenwrote:wrote:where?wrote:sukkeltjes in track of the day topic :')
denk je iets te hebben met een leuk meisje, geeft aan helemaal verliefd op je te zijn. Komt ze ermee dat het ze het niet serieus wil nemen omdat het pas uit met haar ex. Maar ze wilt me ook niet kwijt.
Ik was dus effe van wtf?
Bah, dan maar weer gewoon vrijgezel.
Ik was dus effe van wtf?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gewoon volblaffen met bud
Omdat ze t wss niet kan maken tov haar ex om weer een vriend te nemen ofzo? Geef het ff de tijd...wrote:denk je iets te hebben met een leuk meisje, geeft aan helemaal verliefd op je te zijn. Komt ze ermee dat het ze het niet serieus wil nemen omdat het pas uit met haar ex. Maar ze wilt me ook niet kwijt.
Ik was dus effe van wtf?![]()
-
RHardtraxx Veteran
oke D.R. philwrote:Omdat ze t wss niet kan maken tov haar ex om weer een vriend te nemen ofzo? Geef het ff de tijd...wrote:denk je iets te hebben met een leuk meisje, geeft aan helemaal verliefd op je te zijn. Komt ze ermee dat het ze het niet serieus wil nemen omdat het pas uit met haar ex. Maar ze wilt me ook niet kwijt.
Ik was dus effe van wtf?![]()