Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is :thumbdown:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
djpatt wrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is :thumbdown:
maar nu is er een nieuwe verzie :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
RAW-vizion wrote:
djpatt wrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is :thumbdown:
ja zonder gravel
R
Hardtraxx Veteran
djpatt wrote:
RAW-vizion wrote:
ja zonder gravel
maar wel met the next level :woot:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
zag hem net ook al, wat een reclame :lol:
Had alleen nog maar dat youpoop filmpjee gezien met.. dat smaakt grevel, the next level :lol:
R
Hardtraxx Veteran
roberttt wrote:zag hem net ook al, wat een reclame :lol:
Had alleen nog maar dat youpoop filmpjee gezien met.. dat smaakt grevel, the next level :lol:
dat is egt kut als die 10 keer tegelijk afspeelt, word je spontaan melig van :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
RAW-vizion wrote:
dat is egt kut als die 10 keer tegelijk afspeelt, word je spontaan melig van :lol:
ik ging op arnhem cs kijken op hardtraxx via mobiel, moest 1,5 uur wachten op de trein maar hij liep daardoor helemaal vast
R
Hardtraxx Veteran
djpatt wrote:
RAW-vizion wrote:
ik ging op arnhem cs kijken op hardtraxx via mobiel, moest 1,5 uur wachten op de trein maar hij liep daardoor helemaal vast
ja zag ik in het zever topic staan de dag na HB :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was :P
Donateur
last seen Sep 2014
djpatt wrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was :P
Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XD
R
Hardtraxx Veteran
roberttt wrote:
djpatt wrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was :P
Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XD
dat dus :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
roberttt wrote:
en het was jouw schuld crack bek :P
Donateur
last seen Sep 2014
djpatt wrote:
roberttt wrote:
en het was jouw schuld crack bek :P
Moet zulk taalgebruik nou weer :') :lol:
C
Dit smaakt naar ...... Het volgende niveau
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
RAW-vizion wrote:
It´s a shame, a big shame! xd
´Me moeder bellen!´ hahahaha en hij is er nog slechter op geworden, heerlijk! :lol:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts! :thumbdown:

De regering die overal op wilt bezuinigen, maar toch ook animal planet fan is en dan wel ff 500 'dieren'politie wilt gaan inzetten. :')
R
Hardtraxx Veteran
Maximum wrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts! :thumbdown:
daar heb ik ook zo'n schijt hekel aan :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
RAW-vizion wrote:
Maximum wrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts! :thumbdown:
daar heb ik ook zo'n schijt hekel aan :thumbdown:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 11 days ago

De regering die overal op wilt bezuinigen, maar toch ook animal planet fan is en dan wel ff 500 'dieren'politie wilt gaan inzetten. :')
Helemaal als je dan verschil laat horen, dan is het van humm, jaa dat is wel heel anders. Die hardcore voor van jou >.<
R
Hardtraxx Veteran
modernization wrote:

Helemaal als je dan verschil laat horen, dan is het van humm, jaa dat is wel heel anders. Die hardcore voor van jou >.<
zucht... je moet gewoon zeggen dat je naar de hardere stijlen in dance luistert, zijn ze gelijk stil ;)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
Ook nooit zin om dat uit te leggen :P Zeg altijd maar dat het tussen trance en hardcore in zit, dan begrijpen ze het meestal wel.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Denk dat iedereen op dit forum daar wel een hekel aan heeft. Ik vind het zelf echt verschrikkelijk irritant.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik heb er wel begrip voor. Ik kan ook geen soorten House onderscheiden en onderscheid tussen Hiphop en RnB is mij ook totaal onbekend.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ja maar het irritante is dat mensen dan ook zeggen: "Zet die kut hardcore is uit!" Terwijl je zit te luisteren naar hardstyle. Ik pak ze dan altijd gewoon terug als ze HipHop luisteren of zo, zeg ik gewoon dat ze die R&B moeten uitzetten. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
dat ik weer eens moet trainen terwijl ajax op tv is :thumbdown: