dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is 
maar nu is er een nieuwe verziewrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is
maar nu is er een nieuwe verziewrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is
ja zonder gravelwrote:maar nu is er een nieuwe verziewrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is
maar wel met the next levelwrote:ja zonder gravelwrote:maar nu is er een nieuwe verziewrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is
dat is egt kut als die 10 keer tegelijk afspeelt, word je spontaan melig vanwrote:zag hem net ook al, wat een reclame![]()
Had alleen nog maar dat youpoop filmpjee gezien met.. dat smaakt grevel, the next level
ik ging op arnhem cs kijken op hardtraxx via mobiel, moest 1,5 uur wachten op de trein maar hij liep daardoor helemaal vastwrote:dat is egt kut als die 10 keer tegelijk afspeelt, word je spontaan melig vanwrote:zag hem net ook al, wat een reclame![]()
Had alleen nog maar dat youpoop filmpjee gezien met.. dat smaakt grevel, the next level
ja zag ik in het zever topic staan de dag na HBwrote:ik ging op arnhem cs kijken op hardtraxx via mobiel, moest 1,5 uur wachten op de trein maar hij liep daardoor helemaal vastwrote:dat is egt kut als die 10 keer tegelijk afspeelt, word je spontaan melig vanwrote:zag hem net ook al, wat een reclame![]()
Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XDwrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was
dat duswrote:Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XDwrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was
en het was jouw schuld crack bekwrote:Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XDwrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was
Moet zulk taalgebruik nou weer :')wrote:en het was jouw schuld crack bekwrote:Irritant als je met een vermoeide kop op hardtraxx wilt, en dat het dan traag is.. Had ik ook in de trein XDwrote:dus meteen dag erna alle modjes gewaarschuwd dat ik er klaar mee was
It´s a shame, a big shame!wrote:maar nu is er een nieuwe verziewrote:dat die reclame van gravel the next level nog steeds op tv is
daar heb ik ook zo'n schijt hekel aanwrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts!![]()
wrote:daar heb ik ook zo'n schijt hekel aanwrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts!![]()
Helemaal als je dan verschil laat horen, dan is het van humm, jaa dat is wel heel anders. Die hardcore voor van jouwrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts!
De regering die overal op wilt bezuinigen, maar toch ook animal planet fan is en dan wel ff 500 'dieren'politie wilt gaan inzetten. :')
zucht... je moet gewoon zeggen dat je naar de hardere stijlen in dance luistert, zijn ze gelijk stilwrote:Helemaal als je dan verschil laat horen, dan is het van humm, jaa dat is wel heel anders. Die hardcore voor van jouwrote:Van die kortzichtige mensen die zeggen dat je Hardcore luisterd. Het is HARDSTYLE stel jankerts!
De regering die overal op wilt bezuinigen, maar toch ook animal planet fan is en dan wel ff 500 'dieren'politie wilt gaan inzetten. :')