Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:59 

Hardtraxx Veteran

Mechanical schreef:
Bart0ving schreef:
Mechanical schreef:
De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.

zo, dat was dat.

Dat heet nou marketing :whistle:

Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentje

Ik weet niet of je reactie voortkomt uit mijn post over noizefucker maar hij draait al zeker sinds 2000 mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Godver heb ik online een stevige compacte cameratas aangeschaft zodat ik me camera mee kan nemen naar Defqon, krijg ik een andere thuisgestuurd in plaats van diegene die ik besteld had :/
Geen camera mee dus. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit

Dat kan best maar dat zegt toch niks over dat het muziek of herrie is.

_dp_ schreef:
Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindt :P) haha. Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet? :worship:

Het is moeilijk om uit te leggen waarom je ergens van houd. Smaak is moeilijk te beschrijven.

Dat je het niet mooi vind begrijp ik best, het is hele snelle en ontoegankelijke muziek. Maar kunnen jullie echt niet ook maar enigszins begrijpen dat iemand het wel leuk zou kunnen vinden?

Ik vind het in ieder geval heel lekker, je krijgt er gewoon echt een kick van. En het heeft echt wel wat meer samenhang en muzikaliteit dan een decoupeerzaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:10 

Almighty schreef:
Is het tegenwoordig niet meer omgedraaid? :lol: hier iig wel

Inderdaad, 3 jaar geleden moest je nog verplicht 1000smsjes nu heb ik er per maand maximaal 6 :')

Whatsapp :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

Dat er al sinds week 18 vrijwel alleen maar kutmeuk uitkomt op hardstyle gebied. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:18 

Hardtraxx Crew

Dakpan schreef:
Dat er al sinds week 18 vrijwel alleen maar kutmeuk uitkomt op hardstyle gebied. :mad:

Machine album? :oh: Maar ben het verder wel met je eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:22 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Dakpan schreef:

Machine album? :oh: Maar ben het verder wel met je eens hoor.

Ja okè, op die na dan, maar qua normale releases is het echt heel treurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 16:48 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Mechanical schreef:
Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentje

Ik weet niet of je reactie voortkomt uit mijn post over noizefucker maar hij draait al zeker sinds 2000 mee.

Nee het was niet op jou gericht, ik ken(de) noizefucker niet dus daar oordeel ik niet over. Ik had het over bijvoorbeeld Proto bytez en Bass Chaserz, mensen met weinig naamsbekendheid/nieuwelingen die dus ook makkelijk hadden kunnen kiezen/nog kunnen kiezen voor een gewone S.

Dus nee was niet op jou gericht

Nog een irritatiemomentje: mensen bij de rijdende rechter die duidelijk contractueel/juridisch gezien ongelijk hebben maar iets lullen over emoties en blabla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:12 

Hardtraxx Addict

School die Zippyshare blokkeert :mad: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:54 

Donateur

Dakpan schreef:

Ja het is zomer he, dat betekent handjes de lucht in een meezingen met Niels Geuzenbroek enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:57 

Hardtraxx Crew

Defqon Radio: 'En je weet hoe het moet he, handjes in de lucht!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:

Ja het is zomer he, dat betekent handjes de lucht in een meezingen met Niels Geuzenbroek enzo

Die shit komt ook in de winter tegenwoordig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:02 

Aan het typen...

Ben mn hardstyle downloads van Maart aan het uitpakken (ja nu pas, zoveel interessants is er sinds Maart uitgekomen >.< ), fucking 95 releases. Hoe kan ik tussen al die meuk in godsnaam de nieuwe artiesten ontdekken die wel iets release waardigs uitbrengen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Who needs msn when you have whatsapp?

Wow jij bent aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 17:30 

Hardtraxx Crew

Rijpel, heerlijke buurt hier :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ElYW4SN-iYs

Rijpel, heerlijke buurt hier :sick:

Citaat:
haha georginio, daar ging ik mee om op me 12e, ze egte naam is dirk lamberts en ze rapnaam georginio heeft die van vroeger vandaan. toen was die nog ene hoereloper bij oude manne voor geld. ze hoerenaam was georginio en dat was ze gwap.kijke of jullie em nog steeds zo tof vinde. FRED.. FS88.. FREE GREG

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:13 

Lyst schreef:
Ben mn hardstyle downloads van Maart aan het uitpakken (ja nu pas, zoveel interessants is er sinds Maart uitgekomen >.< ), fucking 95 releases. Hoe kan ik tussen al die meuk in godsnaam de nieuwe artiesten ontdekken die wel iets release waardigs uitbrengen. :thumbdown:

ja kan echt niet man, beter ga jij eens je downlaods beter bijhouden... wat denk je wel niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Herkenbaar. Ik moet ook nog zoveel releases bijwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:14 

Ik ben al gestopt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:24 

Hardtraxx Elite

C. Ronaldo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Wat is die Ronaldo een jankebal zeg, de tering :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 02:31 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat is die Ronaldo een baas zeg, de tering :x

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Mehhh, op 0,5 punten van een tentamen 5 studiepunten mislopen. De fout die mij studiepunten had kunnen opleveren:
Ik schreef als antwoord op "Officier van dienst", terwijl het "Officier van dienst van de brandweer" had moeten zijn. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

Dat ze nu Pavo horen uit te zenden en dan zenden ze een eigen set van thunderdome radio uit >.< >.< >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Foute muziek toch.
Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic