Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Mechanical wrote:
Bart0ving wrote:
Mechanical wrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.

zo, dat was dat.
Dat heet nou marketing :whistle:
Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentje
Ik weet niet of je reactie voortkomt uit mijn post over noizefucker maar hij draait al zeker sinds 2000 mee.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Godver heb ik online een stevige compacte cameratas aangeschaft zodat ik me camera mee kan nemen naar Defqon, krijg ik een andere thuisgestuurd in plaats van diegene die ik besteld had :/
Geen camera mee dus. :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
PierrePruuk wrote:Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
Dat kan best maar dat zegt toch niks over dat het muziek of herrie is.
_dp_ wrote: Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindt :P) haha. Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet? :worship:
Het is moeilijk om uit te leggen waarom je ergens van houd. Smaak is moeilijk te beschrijven.

Dat je het niet mooi vind begrijp ik best, het is hele snelle en ontoegankelijke muziek. Maar kunnen jullie echt niet ook maar enigszins begrijpen dat iemand het wel leuk zou kunnen vinden?

Ik vind het in ieder geval heel lekker, je krijgt er gewoon echt een kick van. En het heeft echt wel wat meer samenhang en muzikaliteit dan een decoupeerzaag :lol:
K
Almighty wrote:Is het tegenwoordig niet meer omgedraaid? :lol: hier iig wel
Inderdaad, 3 jaar geleden moest je nog verplicht 1000smsjes nu heb ik er per maand maximaal 6 :')

Whatsapp :loving:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dat er al sinds week 18 vrijwel alleen maar kutmeuk uitkomt op hardstyle gebied. :mad:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Dakpan wrote:Dat er al sinds week 18 vrijwel alleen maar kutmeuk uitkomt op hardstyle gebied. :mad:
Machine album? :oh: Maar ben het verder wel met je eens hoor.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
wootum wrote:
Dakpan wrote:Dat er al sinds week 18 vrijwel alleen maar kutmeuk uitkomt op hardstyle gebied. :mad:
Machine album? :oh: Maar ben het verder wel met je eens hoor.
Ja okè, op die na dan, maar qua normale releases is het echt heel treurig.
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Draidy wrote:
Mechanical wrote: Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentje
Ik weet niet of je reactie voortkomt uit mijn post over noizefucker maar hij draait al zeker sinds 2000 mee.
Nee het was niet op jou gericht, ik ken(de) noizefucker niet dus daar oordeel ik niet over. Ik had het over bijvoorbeeld Proto bytez en Bass Chaserz, mensen met weinig naamsbekendheid/nieuwelingen die dus ook makkelijk hadden kunnen kiezen/nog kunnen kiezen voor een gewone S.

Dus nee was niet op jou gericht

Nog een irritatiemomentje: mensen bij de rijdende rechter die duidelijk contractueel/juridisch gezien ongelijk hebben maar iets lullen over emoties en blabla.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
School die Zippyshare blokkeert :mad: !
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja het is zomer he, dat betekent handjes de lucht in een meezingen met Niels Geuzenbroek enzo
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
Defqon Radio: 'En je weet hoe het moet he, handjes in de lucht!'
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
dawasiknie wrote:
Ja het is zomer he, dat betekent handjes de lucht in een meezingen met Niels Geuzenbroek enzo
Die shit komt ook in de winter tegenwoordig. :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ben mn hardstyle downloads van Maart aan het uitpakken (ja nu pas, zoveel interessants is er sinds Maart uitgekomen >.< ), fucking 95 releases. Hoe kan ik tussen al die meuk in godsnaam de nieuwe artiesten ontdekken die wel iets release waardigs uitbrengen. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Almighty wrote:Who needs msn when you have whatsapp?
Wow jij bent aan.
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago
View on YouTube

Rijpel, heerlijke buurt hier :sick:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wootum wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ElYW4SN-iYs

Rijpel, heerlijke buurt hier :sick:
haha georginio, daar ging ik mee om op me 12e, ze egte naam is dirk lamberts en ze rapnaam georginio heeft die van vroeger vandaan. toen was die nog ene hoereloper bij oude manne voor geld. ze hoerenaam was georginio en dat was ze gwap.kijke of jullie em nog steeds zo tof vinde. FRED.. FS88.. FREE GREG
:lol:
G
Lyst wrote:Ben mn hardstyle downloads van Maart aan het uitpakken (ja nu pas, zoveel interessants is er sinds Maart uitgekomen >.< ), fucking 95 releases. Hoe kan ik tussen al die meuk in godsnaam de nieuwe artiesten ontdekken die wel iets release waardigs uitbrengen. :thumbdown:
ja kan echt niet man, beter ga jij eens je downlaods beter bijhouden... wat denk je wel niet..
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Lyst wrote:Ben mn hardstyle downloads van Maart aan het uitpakken (ja nu pas, zoveel interessants is er sinds Maart uitgekomen >.< ), fucking 95 releases. Hoe kan ik tussen al die meuk in godsnaam de nieuwe artiesten ontdekken die wel iets release waardigs uitbrengen. :thumbdown:
Herkenbaar. Ik moet ook nog zoveel releases bijwerken.
A
Ik ben al gestopt :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
C. Ronaldo
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wat is die Ronaldo een jankebal zeg, de tering :x
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
El Mare wrote:Wat is die Ronaldo een baas zeg, de tering :x
:worship:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mehhh, op 0,5 punten van een tentamen 5 studiepunten mislopen. De fout die mij studiepunten had kunnen opleveren:
Ik schreef als antwoord op "Officier van dienst", terwijl het "Officier van dienst van de brandweer" had moeten zijn. :thumbdown:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dat ze nu Pavo horen uit te zenden en dan zenden ze een eigen set van thunderdome radio uit >.< >.< >.< >.< >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Foute muziek toch.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago