Mechanicalzwrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.
zo, dat was dat.
K
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
wrote:Mechanicalzwrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.
zo, dat was dat.
Wakker worden met een fixe kater 
@ steven waar hoor jij bij dan?
@ steven waar hoor jij bij dan?
K
Denk het zelf ook voel me nu niet meer veilig op dit forum
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
Dat is omdat ze allemaal strak staan van de coke en speed.wrote:Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
K
Als je strak staat ben je toch juist frisser
Pjokcert 441 plswrote:Haha zo leuk, altijd als iemand zoiets zegt als ''Heb voor alle stijlen respect hoor, maar'' of ''Ik ben niet racistisch, maar'' krijg je een vervolg waardoor ze toch zo klinkenwrote:Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
C
Het continue vingertje naar Thera als de discussie weer eens aanslaat dat het 'niet raw genoeg is'
Fifa, alles winnen, alles gaat goed, alles gebeurd zoals het hoort en in de finale verliezen van een gast die alleen maar lullig kan scoren en dat m'n team zwaar beroerd speelt.. Waarom de finale?!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Dat heet nou marketingwrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.
zo, dat was dat.
Alles opblazen en groter en interessanter maken dan het is. Dat klopt.wrote: Dat heet nou marketing
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentjewrote:Dat heet nou marketingwrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.
zo, dat was dat.
Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindtwrote:Smaken verschillen
Luister heus wel meer dan alleen dat maar ik zie er zeker muziek in
E
wrote:Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet?
A
Hahaha vind ik ook hoor, alsof je een hele dag een mic in een houtzaag werkplaats hebt staan en daaruit je samples haaltwrote:Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindtwrote:Smaken verschillen
Luister heus wel meer dan alleen dat maar ik zie er zeker muziek in) haha. Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Afgelopen vrijdag laatste officiele schooldag. Vandaag op school komen en nog een of ander gaar project maken waar je anderhalf week aan moet werken en je moet je 2x per aanmelden en afmelden :')
C
MSN 7.0 verliezen.. noh..
kut msn moet een updat hebben anders kon ik niet meer inloggen
kut msn moet een updat hebben anders kon ik niet meer inloggen
A
Who needs msn when you have whatsapp?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Dat dus, MSN is voor schrale puberswrote:Who needs msn when you have whatsapp?
K
Hosselen van jonge meisjes werkt nog wel via msn
C
niet iedereen heeft whatsapp tegenwoordig..
dus msn is dan sneller...
dus msn is dan sneller...
A
Is het tegenwoordig niet meer omgedraaid?
hier iig wel