K
Mechanical wrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.

zo, dat was dat.
Mechanicalz
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
kaboem wrote:
Mechanical wrote:De Z ipv S in een artiesten/track -naam is net zo achterhaald als iets €4,99 ipv €5,- omdat het dan goedkoper lijkt. Serieus kap er eens mee je zet de scene voor lul danku.

zo, dat was dat.
Mechanicalz
:lol:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Haters >.<
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Kom deze net tegen, toepasselijk:

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wakker worden met een fixe kater :/
@ steven waar hoor jij bij dan? :P
K
Denk het zelf ook voel me nu niet meer veilig op dit forum
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
PierrePruuk wrote:Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
Dat is omdat ze allemaal strak staan van de coke en speed.
K
Als je strak staat ben je toch juist frisser
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Project 141 wrote:
PierrePruuk wrote:Heb voor alle stijlen respect hoor, maar het volk wat op een gemiddeld feest in de speedcore area staat ziet er niet bepaald fris uit
Haha zo leuk, altijd als iemand zoiets zegt als ''Heb voor alle stijlen respect hoor, maar'' of ''Ik ben niet racistisch, maar'' krijg je een vervolg waardoor ze toch zo klinken xd
Pjokcert 441 pls :)
C
Het continue vingertje naar Thera als de discussie weer eens aanslaat dat het 'niet raw genoeg is'
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Fifa, alles winnen, alles gaat goed, alles gebeurd zoals het hoort en in de finale verliezen van een gast die alleen maar lullig kan scoren en dat m'n team zwaar beroerd speelt.. Waarom de finale?!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022

zo, dat was dat.
Dat heet nou marketing :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bart0ving wrote: Dat heet nou marketing :whistle:
Alles opblazen en groter en interessanter maken dan het is. Dat klopt. :thumbup:
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Bart0ving wrote:

zo, dat was dat.
Dat heet nou marketing :whistle:
Zitten er nog serieus mensen te wachten op kaaz-ztylerzzzzzzzz dan? Volgens mij vind niemand het een toevoeging. En als je nou al jaren meedraait dan snap ik het nog, maar dat nieuwe artiesten het hebben is echt een irritatiemomentje
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Draidy wrote:Smaken verschillen :)

Luister heus wel meer dan alleen dat maar ik zie er zeker muziek in :)
Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindt :P) haha. Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet? :worship:
E
_dp_ wrote:Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet? :worship:
:lol:
A
_dp_ wrote:
Draidy wrote:Smaken verschillen :)

Luister heus wel meer dan alleen dat maar ik zie er zeker muziek in :)
Leg eens uit dan waarom hier muziek in zit? Ik snap het namelijk gewoon niet (maar ben wel nieuwsgierig waarom iemand dit leuk vindt :P) haha. Jij kan vast ook genieten van het geluid van iets als een decoupeerzaag of niet? :worship:
Hahaha vind ik ook hoor, alsof je een hele dag een mic in een houtzaag werkplaats hebt staan en daaruit je samples haalt xd
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Afgelopen vrijdag laatste officiele schooldag. Vandaag op school komen en nog een of ander gaar project maken waar je anderhalf week aan moet werken en je moet je 2x per aanmelden en afmelden :')
C
MSN 7.0 verliezen.. noh..
kut msn moet een updat hebben anders kon ik niet meer inloggen
A
Who needs msn when you have whatsapp?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Almighty wrote:Who needs msn when you have whatsapp?
Dat dus, MSN is voor schrale pubers
K
Hosselen van jonge meisjes werkt nog wel via msn
C
niet iedereen heeft whatsapp tegenwoordig..
dus msn is dan sneller...
A
Is het tegenwoordig niet meer omgedraaid? :lol: hier iig wel

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago