een of andere sannewrote:Wiewrote:op PF kijken en dan zien dat je allemaal berichten hebt van een of andere stomme koe die gister klef met je wilde doenbah
ik heb iemand veel leukers op het oog, lekker puh?
laten we het daar maar bij houden
een of andere sannewrote:Wiewrote:op PF kijken en dan zien dat je allemaal berichten hebt van een of andere stomme koe die gister klef met je wilde doenbah
ik heb iemand veel leukers op het oog, lekker puh?
wrote:We waren vandaag bij 't zwembad met wat vrienden. Liggen er overal vmbo sletjes constant met hun blackberry in hun hand, en stoer te roken uiteraard. Voor de rest teveel gastjes van 16 met Ralph Lauren zwembroeken, Polo petjes etc... Terwijl ze een pauperkop van hier tot ginder hebben.
En dan de muziek die ze luisteren :'). Hele tijd tantoe stoere reggaeton en dubstep, maar natuurlijk konden Music Made Addict, Lose my mind en Korsakoff niet ontbreken :'). Jeugd van tegenwoordig :').
Haha zeer herkenbaar.wrote:We waren vandaag bij 't zwembad met wat vrienden. Liggen er overal vmbo sletjes constant met hun blackberry in hun hand, en stoer te roken uiteraard. Voor de rest teveel gastjes van 16 met Ralph Lauren zwembroeken, Polo petjes etc... Terwijl ze een pauperkop van hier tot ginder hebben.
En dan de muziek die ze luisteren :'). Hele tijd tantoe stoere reggaeton en dubstep, maar natuurlijk konden Music Made Addict, Lose my mind en Korsakoff niet ontbreken :'). Jeugd van tegenwoordig :').
ja en als je iets terug zegt dan krijg je een grote bek van hier tot tokio.wrote:Het ergste is nog dat ze ook echt denken dat ze wat voor moeten stellen......
Lekker boeiend hoe kun je je hier aan ergeren?wrote:We waren vandaag bij 't zwembad met wat vrienden. Liggen er overal vmbo sletjes constant met hun blackberry in hun hand, en stoer te roken uiteraard. Voor de rest teveel gastjes van 16 met Ralph Lauren zwembroeken, Polo petjes etc... Terwijl ze een pauperkop van hier tot ginder hebben.
Watch out we got a....wrote:In hun geval zijn ze wel pauper... jij niet
Maarre, ik roep dan altijd dat ze mogen komen.. 1 voor 1..
1tje had het lef om te komen laatst, maar die liep al vrij snel terug
Ja doe maar gauwwrote:Als je tegenwoordig al een pauper bent je als polo Ralph Lauren draagt dan moet ik de helft van me kleding weg gooien
wrote:In hun geval zijn ze wel pauper... jij niet![]()
Ja ik ben niet zo tough guy man. Ik leef om te neuken en niet om te knokken. Ik ga in ieder geval niet de moeite nemen om een paar gastjes van 16 jaar bij me te roepen om te knokken alleen maar omdat ze me niet aanstaan.wrote:In hun geval zijn ze wel pauper... jij niet
Maarre, ik roep dan altijd dat ze mogen komen.. 1 voor 1..
1tje had het lef om te komen laatst, maar die liep al vrij snel terug

irritatiemomenthe?wrote:
Deze straalt gewoon klasse uit mangDe jaloersheid gewoon
Bazen dragen deze.wrote:
Deze straalt gewoon klasse uit mangDe jaloersheid gewoon

Was ook het eerste wat ik dacht.wrote:Met andere woorden, ze gingen met z'n 3en naar het zwembad en jij werd niet gevraagd?
met 9 man/vrouw v.d 12wrote:Met andere woorden, ze gingen met z'n 3en naar het zwembad en jij werd niet gevraagd?