Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Danny H wrote:
AniThing wrote:iemand die nog een pc wil hebben??

die van mij sodemieter ik zo van t balkon af dus als je snel bent kan je m misschien nog vangen
is ie snel?
Ik ben niet zon held in natuurkunde maar die zal best snel uit die flat vallen denk ik wel ja.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
mrazura wrote:
Danny H wrote:
AniThing wrote:iemand die nog een pc wil hebben??

die van mij sodemieter ik zo van t balkon af dus als je snel bent kan je m misschien nog vangen
is ie snel?
Ik ben niet zon held in natuurkunde maar die zal best snel uit die flat vallen denk ik wel ja.
Dan is het ook nog de vraag of je de luchtweerstand meeneemt in je berekening.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Apple Sales Training Online voor me werk, gvd te saai en te makkelijk :yawn:
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Goed gezien :thumbsup:

Granny Smiths zijn mijn specialiteit!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Je scooter ophalen van een reparatie en bij thuiskomst (na ong. 10 km) merken dat er tussen de reparateur en thuis alweer een schroef eruit is getrilt waardoor de uitlaat loshangt...

Iemand scooter kopen voor weinig?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol: :lol:
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Was opzich nog een serieuze vraag. Wil er voor het einde van de zomervakantie vanaf zijn. Dan moet k namelijk weer de verzekering betalen voor een nieuw jaar. :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, ik moest lachen, omdat je eerst zei wat er is gebeurd en daarna meteen in de verkoop zette xd
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling om dat hier te posten, maar goed.
Malagutti phantom met iets meer dan 10.000 op de teller, bijna 4 jaar oud. Bieden v.a. 100.

Aan de prijs is wel te zien dat er het één en ander mis is aan de scooter, maar rijdt in principe prima als je zelf een beetje handig bent (wat ik dus niet ben...) :)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Socializerz wrote:PM ff wat foto's ofzo :P
Zal PM sturen nadat ik terug ben van de snackbar, en PATAT heb gehaald. :) (want het is geen friet, en al helemaal geen frieten! :list: )
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wanneer je pa vraagt of je ergens mee kunt helpen, en dat je ma dan voor je zegt dat dat wel kan >.<
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
chicken wrote:
Zal PM sturen nadat ik terug ben van de snackbar, en PATAT heb gehaald. :) (want het is geen friet, en al helemaal geen frieten! :list: )
Ja dan hoef ik hem niet. Friet en anders niet.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
chicken wrote:
Ja dan hoef ik hem niet. Friet en anders niet.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hmmm een dubbelpost.

Negatief + negatief = positief.

Kopen dus? :thumbsup:
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ga ik net tanken, tank ik voor 18,- kan ik helemaal geen geld opnemen, kijk ik via me iphone op me rekening heb ik nog gewoon 150,- op m'n rekening :') Ik als een malle naar huis moeten rijden om geld op te halen want 10min later ging de pomp dicht :lol: :mad:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Mn vrienden vanmiddag aan de lijn, zijn op Emporium. Waren allebei lekker waus.. Ik zat thuis te leren. Srs mad. Voelt echt als een kut dag dit.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Teenslipper vannacht viel uit op de fiets en was te lui om af te stappen en m te halen dus nu heb ik geen teenslippers meer in dit lekkere weer :cry:

Ohja de gemiddelde leeftijd was 12 jaar (niks op tegen) maar waarom moet er toch overal hardstyle gedraaid worden :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Onthafloorx wrote:Teenslipper vannacht viel uit op de fiets en was te lui om af te stappen en m te halen
:')
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
chicken wrote:Hmmm een dubbelpost.

Negatief + negatief = positief.

Kopen dus? :thumbsup:
:lol:

als je zin hebt mag je naar mij ook wel weat foto's pm'en
100 ekkies is natuurlijk geen master bedrag
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote: Ohja de gemiddelde leeftijd was 12 jaar (niks op tegen) maar waarom moet er toch overal hardstyle gedraaid worden :thumbdown:
:/ :/
En hoezo heb je je dan aangemeld op Hardtraxx als je geen hardstyle wilt horen? :P
G
op PF kijken en dan zien dat je allemaal berichten hebt van een of andere stomme koe die gister klef met je wilde doen xd bah
ik heb iemand veel leukers op het oog, lekker puh :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
KSwoosh wrote:op PF kijken en dan zien dat je allemaal berichten hebt van een of andere stomme koe die gister klef met je wilde doen xd bah
Wie :D ?
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
KSwoosh wrote:op PF kijken en dan zien dat je allemaal berichten hebt van een of andere stomme koe die gister klef met je wilde doen xd bah
Foto! :whistle:
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Black Sunrise wrote:
Onthafloorx wrote: Ohja de gemiddelde leeftijd was 12 jaar (niks op tegen) maar waarom moet er toch overal hardstyle gedraaid worden :thumbdown:
:/ :/
En hoezo heb je je dan aangemeld op Hardtraxx als je geen hardstyle wilt horen? :P
Haha nee het gaat om het feit dat overal hardstyle gedraaid wordt en dat alle kindjes dan gaan hakken als gekken :lol:
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Kaasboer wrote:
Foto! :whistle:
WOEEEEEEEH!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago