mensen die nooit meewillen naar de bios
2x achter elkaar loopt mijn PC vast bij het opnemen van een mix. Beide keren een kwartier voor 't einde, oftewel 1,5 uur verneukt gewoon.
Ik kwam hier om over precies hetzelfde te klagen!wrote:2x achter elkaar loopt mijn PC vast bij het opnemen van een mix. Beide keren een kwartier voor 't einde, oftewel 1,5 uur verneukt gewoon.
gisteren had m'n harde schijf er na een uur en drie kwartier geen zin meer in. Toen bij de tweede keer opnemen gingen de overgangen minder goed
Maak dan ook een mix van 3 kwartier, ben je van het gezeik afwrote:2x achter elkaar loopt mijn PC vast bij het opnemen van een mix. Beide keren een kwartier voor 't einde, oftewel 1,5 uur verneukt gewoon.
wrote:Maak dan ook een mix van 3 kwartier, ben je van het gezeik afwrote:2x achter elkaar loopt mijn PC vast bij het opnemen van een mix. Beide keren een kwartier voor 't einde, oftewel 1,5 uur verneukt gewoon.
Heb mijn interface aan de laptop van mijn vader gehangen, die heeft toevallig ook fl studio erop om op te nemen.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Van 8 tot 4 uur geen fuck kunnen eten omdat het veels te druk was en we met 3 man personeel te weinig waren, en dan maar vriendelijk blijven tegen klanten .. 
S
Een setje aan het opnemen zijn en dan perongeluk de High dichtdraaien met je pink.
Opnieuw beginnen

Opnieuw beginnen
Zo plan je ruim van tevoren wat op je vrijdagavond, en zo opeens heb je geen fuck te doen, heel irritant 
D
El Mare 
D
Was jij gisteren in het oosten van het land?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please? 
K
Hoezo dan? Ik vraag altijd of iemand een bepaalde plaat wil draaien van zijzelf mocht ik ze tegen komen.wrote:Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please?
Zo heeft een crossbreed dj voor mij 2 switch technique platen gedraait. Wat was ik blij zeg
C
Inderdaad, en zo vraag ik meestal Octavius Augustus aan,.. ook een lekkere plaat
OT:
Vrouwtje 3 deuren weijer.
heb je al zo'n kleine kut fiat 500 en dan nog presteren 2 plekken in beslag te nemen.. GEWELDIG :|
OT:
Vrouwtje 3 deuren weijer.
heb je al zo'n kleine kut fiat 500 en dan nog presteren 2 plekken in beslag te nemen.. GEWELDIG :|
A
ben het met Floor eens, a dj is not a jukebox
Lekker boeiend laat ze :') Ze komen niet speciaal voor die dj maar om meisjes te schuren? Beetje bubbeling en reggaeton is wel op ze plaats dan.wrote:Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Je gaat toch niet aan g4h vragen of er een liedje tussenmag?wrote:Lekker boeiend laat ze :') Ze komen niet speciaal voor die dj maar om meisjes te schuren? Beetje bubbeling en reggaeton is wel op ze plaats dan.wrote:Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please?
Je gaat toch ook niet aan Hitler vragen of hij postzegels verkoopt.
Precies. Wat een domme vergelijking
Al erover nagedacht dat er enige verschil is tussen de plaatselijke kroeg-DJ en Gunz 4 Hire?
Precies. Wat een domme vergelijking
Al erover nagedacht dat er enige verschil is tussen de plaatselijke kroeg-DJ en Gunz 4 Hire?
G
hemaal niks, allebei kutwrote:Je gaat toch ook niet aan Hitler vragen of hij postzegels verkoopt.
Precies. Wat een domme vergelijking![]()