Dat thePirateBay er weer uitligt.
Wilde nog wat films gaan downloaden.

jij hoeft het ookk niet te snappen.wrote:Ik snap er echt helemaal niks vanwrote:Haha België highstreet een Tekmannetje zegt tegen een vriend alvast sorry als ik je beuk he. Ja whaaat haha kijk een beetje uit wat je doet mafke, vervolgens gaat die zelfde gast, omdat er iets gebeurde niemand weet wat naar een andere vriend komen z'n vriendjes er gelijk bij maar er was niks?
Serieus echt altijd die mensen die voor je komen staan als er een goed nummer komt en dan ook nog zo achterlijk gaan tekken of hoe je het wilt noemen mainn..
Helaas heb ik de gave niet dat als ik eenmaal wakker ben ik weer makkelijk in slaap kan vallenwrote:daarna weer verder slapenwrote:Vroeg moeten opstaan om de hond uit te laten, terwijl je eigenlijk vrij bent![]()
![]()
waarom dan?wrote:dat ik een vreselijke kut dag heb en de dag duurt nog ff
wrote:Haha België highstreet een Tekmannetje zegt tegen een vriend alvast sorry als ik je beuk he. Ja whaaat haha kijk een beetje uit wat je doet mafke, vervolgens gaat die zelfde gast, omdat er iets gebeurde niemand weet wat naar een andere vriend komen z'n vriendjes er gelijk bij maar er was niks?
Serieus echt altijd die mensen die voor je komen staan als er een goed nummer komt en dan ook nog zo achterlijk gaan tekken of hoe je het wilt noemen mainn..

Hij is weer online!wrote:Dat thePirateBay er weer uitligt.
Hmm...ik tel toch 3 puntjes (hoewel slechts 1 die echt als punt zijn werk doet), 2 kommas en een vraagteken...beetje halfwrote:Annefloor gebruikt geen interpunctie.
Sorry! Ik praat en typ te snel..wrote:Annefloor gebruikt geen interpunctie.
Woei deze zin!wrote:Sorry! Ik praat en typ te snel..wrote:Annefloor gebruikt geen interpunctie.