T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Dat thePirateBay er weer uitligt.
Wilde nog wat films gaan downloaden.
D
Usenet ftw bots!
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
zelfmoord plegen door op het spoor te liggen. doe het óf niet, óf gooi jezelf in een vulkaan oid :P
D
Irritatiemomentjes

xd
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Tis weereens de stiefpa van mn vriendin. Moet niet gekker worden met die kerel. >.<
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Oordoppen niet kunnen vinden gvd xd
D
Wat heb je er mee gedaan dan? :P
E
waarschijnlijk zaten ze nog ergens in geplugd.....
D
In the behind?
E
he knows.

we not.

I think he`s almighty...
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Vandaag met school in Duitsland geweest naar een beurs. Om 4 uur begon de terugreis en om 8 uur waren we pas in Amsterdam. Daarna ging ik naar m'n oom, zou daar blijven slapen, is ie niet thuis en m'n mobiel was op. >.< Uiteindelijk om half 10 thuis en vanochtend om 7 uur vertrokken.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vroeg moeten opstaan om de hond uit te laten, terwijl je eigenlijk vrij bent >.< :( :D
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haha België highstreet een Tekmannetje zegt tegen een vriend alvast sorry als ik je beuk he. Ja whaaat haha kijk een beetje uit wat je doet mafke, vervolgens gaat die zelfde gast, omdat er iets gebeurde niemand weet wat naar een andere vriend komen z'n vriendjes er gelijk bij maar er was niks? :lol:
Serieus echt altijd die mensen die voor je komen staan als er een goed nummer komt en dan ook nog zo achterlijk gaan tekken of hoe je het wilt noemen mainn.. :nono:
E
Project 141 wrote:
Onthafloorx wrote:Haha België highstreet een Tekmannetje zegt tegen een vriend alvast sorry als ik je beuk he. Ja whaaat haha kijk een beetje uit wat je doet mafke, vervolgens gaat die zelfde gast, omdat er iets gebeurde niemand weet wat naar een andere vriend komen z'n vriendjes er gelijk bij maar er was niks? :lol:
Serieus echt altijd die mensen die voor je komen staan als er een goed nummer komt en dan ook nog zo achterlijk gaan tekken of hoe je het wilt noemen mainn.. :nono:
Ik snap er echt helemaal niks van >.<
jij hoeft het ookk niet te snappen.

dan beuk je ze toch aan de kant? het zijn maar belgen!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Socializerz wrote:
Black Sunrise wrote:Vroeg moeten opstaan om de hond uit te laten, terwijl je eigenlijk vrij bent >.< :( :D
daarna weer verder slapen
Helaas heb ik de gave niet dat als ik eenmaal wakker ben ik weer makkelijk in slaap kan vallen :(
Vooral niet als ik er dan wel gewoon 7 uur slaap op heb zitten :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
dat ik een vreselijke kut dag heb en de dag duurt nog ff >.<
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Forbidden Phobia wrote:dat ik een vreselijke kut dag heb en de dag duurt nog ff >.<
waarom dan?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 24 days ago
maten die zeggen dat ze nog effe mee luisteren maar vervolgens, kwartier voordat ze thuis zijn, zeggen dat ze niet meer mee luisteren...

EDIT: ik heb hem over weten te halen! hij kwam met het argument, omdat het al licht werd. dus ik: in de winter luister je dus langer omdat het dan later licht wordt? and it worked!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Onthafloorx wrote:Haha België highstreet een Tekmannetje zegt tegen een vriend alvast sorry als ik je beuk he. Ja whaaat haha kijk een beetje uit wat je doet mafke, vervolgens gaat die zelfde gast, omdat er iets gebeurde niemand weet wat naar een andere vriend komen z'n vriendjes er gelijk bij maar er was niks? :lol:
Irritatiemomentjes
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
T_Valentijn wrote:Dat thePirateBay er weer uitligt.
Wilde nog wat films gaan downloaden.
Hij is weer online!
K
Annefloor gebruikt geen interpunctie.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
kaboem wrote:Annefloor gebruikt geen interpunctie.
Hmm...ik tel toch 3 puntjes (hoewel slechts 1 die echt als punt zijn werk doet), 2 kommas en een vraagteken...beetje half :lol:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Sorry! Ik praat en typ te snel..
K
Onthafloorx wrote:
Sorry! Ik praat en typ te snel..
Woei deze zin!
Als je zo doorgaat komt het helemaal goed :loving:.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Fuck, dan raak je onderweg 2 croissantjes kwijt en heb je het zakje thuis leeg en opengescheurd op de tafel liggen :cry: Dan krijgt een gelukkige hond of zwerver ze wel, is er ook weer een soort van genietmomentje xd

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators