O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Uhu is verschil tussen mensen die gaan zeuren dat hs commerciël wordt, omdat zei van raw houden en ook van commercieel. Maar deze man luistert zelf alleen maar commercieel en als je vraagt naar The machine kijktie je vast zo aan :oh: :oh: :oh: :oh:
Anyways
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Alleen Nu-Style is kewl :cool:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Alleen Industrial is kewl :cool:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Onthafloorx wrote:
Draidy wrote:
Onthafloorx wrote:Mensen die twee feesten zijn geweest en dan op fb gaan zetten. Waarom wordt hardstyle zo commercieel ik vond het zelf wel goed zo. Ahaaa, je komt net kijken ;)
Het kunnen toch ook mensen zijn die al lang in de scene meegaan maar toch maar 2 feesten hebben gehad?
Toevallig weet ik dat dit niet zo is, want ik luister idd ook al van m'n 15e hardstyle maar bij deze persoon is dit niet zo :P Anders zei ik niks he! En het mooie is hij luistert zelf ook alleen naar 'commerciële' Dj's..
Dan snap ik je wel ;)

De Machine is toch vrij commercieel trouwens???
Ik luister vrijwel nooit Hardstyle maar van hem vind ik nog wel vet.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Is maar een voorbeeld he, crypsis kentie vast nog wel achja ieder z'n ding maar ik kan niet tegen zulke opm :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Nee snap ik ik erger me er ook aan.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Onthafloorx wrote:Uhu is verschil tussen mensen die gaan zeuren dat hs commerciël wordt, omdat zei van raw houden en ook van commercieel. Maar deze man luistert zelf alleen maar commercieel en als je vraagt naar The machine kijktie je vast zo aan :oh: :oh: :oh: :oh:
Anyways
Wadafaq hier snap ik echt niks van. Ik heb het nu al 4 keer gelezen maar nog snap ik de zinnen niet :lol:
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hij zeurt dat hardstyle commerciëel wordt maar minder commerciële Dj's kent hij de namen niet van of luistert hij geeneens naar geck-o Thera etc :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Onthafloorx wrote:Hij zeurt dat hardstyle commerciëel wordt maar minder commerciële Dj's kent hij de namen niet van of luistert hij geeneens naar geck-o Thera etc :P
Ik vind jouw vriend echt een baas want ik denk precies hetzelfde. Maar wat is commercieel dat vind ik altijd een beetje raar woord.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
mrazura wrote:
Onthafloorx wrote:Hij zeurt dat hardstyle commerciëel wordt maar minder commerciële Dj's kent hij de namen niet van of luistert hij geeneens naar geck-o Thera etc :P
Ik vind jouw vriend echt een baas want ik denk precies hetzelfde.
haha oke ik niet PUH :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Onthafloorx wrote:
mrazura wrote:
Ik vind jouw vriend echt een baas want ik denk precies hetzelfde.
haha oke ik niet PUH :mad:
Ho ho, niet iedereen kan een baas zijn natuurlijk :cool:

View on YouTube

Hier een leuk liedje om je stress weg te nemen x
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Pfff, sta al de hele week 1ste met zo'n dancetour contest. Kijk nu net er weer eens op sta ik 4de, terwijl alleen de eerste 3 doorgaan. Klote.
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Ik luister ook niet naar geck-o en thera. Totaal niet mijn ding, in tegenstelling tot veel anderen hier.
E
ja maar jij bent van der gijp fan.....

On: Maandag pas op pad kunnen gaan voor zo`n onderdeel van de auto omdat vandaag alle sloops en dealers dicht zijn!

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Squid wrote:Pfff, sta al de hele week 1ste met zo'n dancetour contest. Kijk nu net er weer eens op sta ik 4de, terwijl alleen de eerste 3 doorgaan. Klote.
Is het mogelijk om te stemmen? Dan kunnen we je misschien weer in de top 3 krijgen ^^
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
El Mare wrote:
Squid wrote:Pfff, sta al de hele week 1ste met zo'n dancetour contest. Kijk nu net er weer eens op sta ik 4de, terwijl alleen de eerste 3 doorgaan. Klote.
Is het mogelijk om te stemmen? Dan kunnen we je misschien weer in de top 3 krijgen ^^
http://www.tiny.cc/hol2cw , linksboven op like drukken. Die andere kandidaten doen allemaal van die kutdingen zoals "likes" kopen. Sommige gasten schieten gewoon 150 likes in 5 minuten omhoog. Heel vuil.
Hardtraxx Veteran
Ik heb even geliked :)
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 3 days ago
biscuit wrote:ja maar jij bent van der gijp fan.....
En daar is toch niets mis mee?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Squid wrote:
El Mare wrote:
http://www.tiny.cc/hol2cw , linksboven op like drukken. Die andere kandidaten doen allemaal van die kutdingen zoals "likes" kopen. Sommige gasten schieten gewoon 150 likes in 5 minuten omhoog. Heel vuil.
Ik heb je geliked ;)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
Heel erg bedankt allebei! Sta onderhand al weer 2de!
Hardtraxx Veteran
Goed om te zien, dat 2 likes je weer naar de 2e plaats helpen :)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
El Mare wrote:Goed om te zien, dat 2 likes je weer naar de 2e plaats helpen :)
Was dat maar zo :P
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
last van hooikoorts...
C
Squid wrote:
El Mare wrote:Goed om te zien, dat 2 likes je weer naar de 2e plaats helpen :)
Was dat maar zo :P
Gewoon dancetours mailen, had ik toen ook met die complete malibu contest, dikke hacks etc.
Worden ze auto. Gekickt
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 27 days ago
Ook even geliked.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 14 hours ago