Dit, en dan ook nog van dat zaad internet hebbenwrote:wrote:wrote:vandaag heel de dag op school zitten niksen
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ziek worden met loudness in aantocht 
A
Kutschool, wederom.
Project ingeleverd, en pas naderhand vertellen wat er eigenlijk nog meer ingeleverd moest worden. Geen vroege meivakantie voor mij, en de rest van de klas.
Project ingeleverd, en pas naderhand vertellen wat er eigenlijk nog meer ingeleverd moest worden. Geen vroege meivakantie voor mij, en de rest van de klas.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Moet je afrijden, gaan de vorige 2 lessen fucking goed, en bij het afrijden rij je als iemand met lepra, = gvd gezakt...
Bijpakken is het beste medicijnwrote:Ziek worden met loudness in aantocht
Paracetemolwrote:Bijpakken is het beste medicijnwrote:Ziek worden met loudness in aantocht
wrote:Kut windesheim!!![]()
fijn door hun eigen fout m'n tentamen niet gehaald.. grrrr
Oh hai, je kan toch niet op de gastenlijst..
Ok dan maar een kaartje kopen. 10 minuten daarvoor: Loudness is uitverkocht! %*#(@^%
Ok dan maar een kaartje kopen. 10 minuten daarvoor: Loudness is uitverkocht! %*#(@^%
C
wrote:Kut windesheim!!![]()
fijn door hun eigen fout m'n tentamen niet gehaald.. grrrr
ook zuurwrote:Oh hai, je kan toch niet op de gastenlijst..
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Klasgenoot wie zijn deel niet opstuurt, waardoor ik dus niet verder kan met mijn verslag!
Hoop zo dat ie het vnv nog doorstuurt, wou het af hebben voor Loudness
Hoop zo dat ie het vnv nog doorstuurt, wou het af hebben voor Loudness
Als je wil kun je kaartje van mij overkopenwrote:Oh hai, je kan toch niet op de gastenlijst..
Ik word al uit de brand geholpen door Roebén, maar thankswrote:Als je wil kun je kaartje van mij overkopenwrote:Oh hai, je kan toch niet op de gastenlijst..
Ok dan maar een kaartje kopen. 10 minuten daarvoor: Loudness is uitverkocht! %*#(@^%?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
http://www.dumpert.nl/mediabase/2103741 ... kert_.htmlwrote:Bijpakken is het beste medicijnwrote:Ziek worden met loudness in aantocht
Of massief snatsen
Waarschijnlijk geen vakken kunnen volgen volgend kwartiel, omdat ik ze of nog niet mag volgen of ze vorig kwartiel al begonnen zijn en een semester duren..
Calamiteitenalarm dat tijdens een tentamen afgaat, waardoor je een half uur naar buiten moet en de kans groot is dat je redelijk gemaakte tentamen ongeldig wordt verklaard...
Italiaantjes die weer alles aan het retweeten zijn 
C
Maat van me die denkt politiek correct te denken en dat er een feest niet meer plaats vind hier het te wijden heeft aan overlast.
Zeg je: Ja, sure, elk weekend wordt er in Valkenswaard meer overlast gepleegd en vernield dan jij kan denken.. kosten per weekend? 1000-1500 euro?
Krijg 1 festival waarbij in Borkel 1 verkeersbord wordt vernield a 100 euro ofzo? Nou, dan weet ik het wel..
Okee, vernielingen keur ik niet goed, maar als je het tegen elkaar opweegt is het een slap excuus om meteen te zeggen: 1 vernieling zorgt voor einde festivalbestaan.
Nee jongen, met zo'n instelling komt hij erwel
Zeg je: Ja, sure, elk weekend wordt er in Valkenswaard meer overlast gepleegd en vernield dan jij kan denken.. kosten per weekend? 1000-1500 euro?
Krijg 1 festival waarbij in Borkel 1 verkeersbord wordt vernield a 100 euro ofzo? Nou, dan weet ik het wel..
Okee, vernielingen keur ik niet goed, maar als je het tegen elkaar opweegt is het een slap excuus om meteen te zeggen: 1 vernieling zorgt voor einde festivalbestaan.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Steam

O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mensen die twee feesten zijn geweest en dan op fb gaan zetten. Waarom wordt hardstyle zo commercieel ik vond het zelf wel goed zo. Ahaaa, je komt net kijken 
Totdat het jouw auto is dan piep je anders.wrote:Maat van me die denkt politiek correct te denken en dat er een feest niet meer plaats vind hier het te wijden heeft aan overlast.
Het kunnen toch ook mensen zijn die al lang in de scene meegaan maar toch maar 2 feesten hebben gehad?wrote:Mensen die twee feesten zijn geweest en dan op fb gaan zetten. Waarom wordt hardstyle zo commercieel ik vond het zelf wel goed zo. Ahaaa, je komt net kijken
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Toevallig weet ik dat dit niet zo is, want ik luister idd ook al van m'n 15e hardstyle maar bij deze persoon is dit niet zowrote:Het kunnen toch ook mensen zijn die al lang in de scene meegaan maar toch maar 2 feesten hebben gehad?wrote:Mensen die twee feesten zijn geweest en dan op fb gaan zetten. Waarom wordt hardstyle zo commercieel ik vond het zelf wel goed zo. Ahaaa, je komt net kijken
Niks mis mee toch? Doe ik ookwrote:Toevallig weet ik dat dit niet zo is, want ik luister idd ook al van m'n 15e hardstyle maar bij deze persoon is dit niet zowrote:Het kunnen toch ook mensen zijn die al lang in de scene meegaan maar toch maar 2 feesten hebben gehad?wrote:Mensen die twee feesten zijn geweest en dan op fb gaan zetten. Waarom wordt hardstyle zo commercieel ik vond het zelf wel goed zo. Ahaaa, je komt net kijkenAnders zei ik niks he! En het mooie is hij luistert zelf ook alleen naar 'commerciële' Dj's..