Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Hahaha. bij mij ook redelijk bekend. Dat je helemaal gek word, en dan erachterkomen dat het in je hand zit, haha!

Ook nog een paar leuke:
* Je bed ligt sochtends veel lekkerder dan savonds.
* Wanneer je m'n kamer verlaat, doe die f***ing deur achter je dicht!
* Pringles, erg lekker, maar na een tijdje kom je er niet meer bij.
* Oordopjes moet je altijd eerst uit knoop halen.
* "Hoe laat is het?" "Er hangt daar een klok." "HEB IK JE GEVRAAGD WAAR DE KLOK HANGT?!
* Je mobiel kwijt raken als je hem een half uur geleden op stil hebt gezet.
* Mensen die BRB zeggen en helemaal niet weggaan.
* Nee, je vroeg het niet "gewoon", vertel me waarom je het vroeg!
* Als iemand schreeuwt: "NIET KIJKEN!!" kijk ik juist.
* Op een pen kauwen en er dan achterkomen dat het niet jouw pen is.
* GEFELICITEERD. U BENT DE 1000STE BEZOEKER! U WINT EEN ....



:lol:

Hahaha heel herkenbaar!!! :lol:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
* Pringles, erg lekker, maar na een tijdje kom je er niet meer bij

dat is echt klote :D
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Het slome internet hiero op school. mag blij zijn als het net aan 5kB/s is :/
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Het slome internet hiero op school. mag blij zijn als het net aan 5kB/s is :/

Hier ook focking erg, moet af en toe nieuwe browser openen omdat die browser dann niks meer laad...
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Het slome internet hiero op school. mag blij zijn als het net aan 5kB/s is :/

wij hebben op school 25mb/s internet, alleen het is nog steeds zo traag als wat >.<
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:24 
 

RAW-vizion schreef:
Hoofdcoach schreef:
Het slome internet hiero op school. mag blij zijn als het net aan 5kB/s is :/

wij hebben op school 25mb/s internet, alleen het is nog steeds zo traag als wat >.<

Hier ook, omdat er altijd wel iemand loopt te streamen oid :P
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
RAW-vizion schreef:
Hoofdcoach schreef:
Het slome internet hiero op school. mag blij zijn als het net aan 5kB/s is :/

wij hebben op school 25mb/s internet, alleen het is nog steeds zo traag als wat >.<

Hier ook, omdat er altijd wel iemand loopt te streamen oid :P

idd, en bij ons is de server gewoon geneukt xd
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten jullie maar naar de HvA gaan, altijd top internet :D
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Moeten jullie maar naar de HvA gaan, altijd top internet :D

zeker omdat daar de docenten nooit porno gaan zitten kijken in de pauze :x
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Chukkels schreef:
Moeten jullie maar naar de HvA gaan, altijd top internet :D

zeker omdat daar de docenten nooit porno gaan zitten kijken in de pauze :x

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
Hahaha. bij mij ook redelijk bekend. Dat je helemaal gek word, en dan erachterkomen dat het in je hand zit, haha!

Ook nog een paar leuke:
* Je bed ligt sochtends veel lekkerder dan savonds.
* Wanneer je m'n kamer verlaat, doe die f***ing deur achter je dicht!
* Pringles, erg lekker, maar na een tijdje kom je er niet meer bij.
* Oordopjes moet je altijd eerst uit knoop halen.
* "Hoe laat is het?" "Er hangt daar een klok." "HEB IK JE GEVRAAGD WAAR DE KLOK HANGT?!
* Je mobiel kwijt raken als je hem een half uur geleden op stil hebt gezet.
* Mensen die BRB zeggen en helemaal niet weggaan.
* Nee, je vroeg het niet "gewoon", vertel me waarom je het vroeg!
* Als iemand schreeuwt: "NIET KIJKEN!!" kijk ik juist.
* Op een pen kauwen en er dan achterkomen dat het niet jouw pen is.
* GEFELICITEERD. U BENT DE 1000STE BEZOEKER! U WINT EEN ....



:lol:

Hahaha heel herkenbaar!!! :lol:


* Je mobiel kwijt raken als je hem een half uur geleden op stil hebt gezet.

Hahaha dat ik had ik pas!
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:01 
 

Josh-T schreef:
Inderdaad, hebben ze meer zendtijd, gaan ze de Dailyshow 3 keer op een dag uitzenden :')

Beter zenden ze meer South Park, Family Guy, American Dad en The Simpsons (afleveringen van nĂ¡ 1995 graag) uit.

idd :P
die tosho is zon faalbaas, echt zo van: YAY IK BEN GRAPPIG!!!!! nee dat ben je niet
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De printer doet het niet en ik moet iets uitprinten voor morgen voor mijn presentatie. :mad:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:21 
 

oostzaner schreef:
De printer doet het niet en ik moet iets uitprinten voor morgen voor mijn presentatie. :mad:

beter dat je er nu achter komt als 10 min voor de presentatie xd
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 minuten voor de presentatie ben ik op school en niet thuis. ;)
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
De printer doet het niet en ik moet iets uitprinten voor morgen voor mijn presentatie. :mad:

de computer gaf eerst aan dat hij geen printer kon vinden. Ik heb toen de computer opnieuw opgestart en nu vind hij de printer wel, maar de printer douwt alles in een wachtrij. :/
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:05 
 

das raar :S anders ff printer rebooten?
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik vorig blok altijd vrij was op vrijdag (dus lang weekend) en nu op een donderdag :cry:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Youtube die het godverdomme 9 van de 8 keer niet doet.
Lsdb die eruit ligt.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die in het nachttopic posten terwijl het nog niet open is -.-
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb al die berichten verwijderd. ;)
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
ik heb al die berichten verwijderd. ;)

:worship:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:29 
 

msn popups terwijl je alt tabt
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mensen die meisjes dronken maken, en dan beetje gaan gebruiken :')
Bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mensen die meisjes dronken maken, en dan beetje gaan gebruiken :')

+1
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic