Bepaalde grapjes vind ik wel soepel gebracht, maar Nederland is te weinig show voor zoiets, in Amerika is werkelijk ALLES een show en in scene gezet, Europa/Nederland is daar niet het land voor.Protoss wrote:nederlandse editie pff wat slechtKSwoosh wrote:De Dailyshow aan het kijken?Pommer wrote:comedy's waarin te gewoon té vaak de autocune (of hoe noem je dat) aan doen terwijl het helemaal niet grappig is
faalprogramma
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
G
idd, ik hoop dat het aan het einde van de week eruit ligt!Skedoedelefloeps wrote:Europa/Nederland is daar niet het land voor.
nee volgende week pas.KSwoosh wrote:idd, ik hoop dat het aan het einde van de week eruit ligt!Skedoedelefloeps wrote:Europa/Nederland is daar niet het land voor.
Best jammer, want ik kijk het elke dag en daarna zap ik gelijk door naar PowNews.
ik kan er ook wel om lachen. ligt er volgens mij ook aan of je jan jaap van der wal wat vind
ik dus echt niet.. lullig maar ik irriteer me gewoon aan zn muil, ik zit dan de hele aflevering te hopen of ze lippen eens op elkaar gaan tijdens een p ofzo.. blegh.jeone wrote:ik kan er ook wel om lachen. ligt er volgens mij ook aan of je jan jaap van der wal wat vind
Wat vind ik dat een kut programma zeg. En die Jan-Jaap die de hele tijd maar doorgaat met z'n verhaaltjes. En maar door, en door... Word gewoon moe als ik dat programma kijk. 
de binnenkant van deze lolly's.

Ik heb er nu één in me mond de buitenkant, dus dat witte is chill, maar de kern is fucking vies.

Ik heb er nu één in me mond de buitenkant, dus dat witte is chill, maar de kern is fucking vies.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mijn tong ging altijd bloeden van dat binnensteoostzaner wrote:de binnenkant van deze lolly's.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
jonguhh?? da hoort nieHoofdcoach wrote:Mijn tong ging altijd bloeden van dat binnensteoostzaner wrote:de binnenkant van deze lolly's.
Die zijn heerlijkoostzaner wrote:de binnenkant van deze lolly's.
Maar deze zijn nog lekkerder:
Die geeft de locale pizzeria altijd mee als je daar gaat eten
Salmiaklollies! Daar ga ik van proberen een hele hoop mee te smokkelen @ Hard Bass 
Raketjes jonguhChukkels wrote:Salmiaklollies! Daar ga ik van proberen een hele hoop mee te smokkelen @ Hard Bass
Is dat niet een vorm van de weg kwijt zijn?Kevin-Raw wrote:echt iets lomps wat ik wel is heb gehad,
Dat je echt loopt te zoeken naar iets, terwijl je het gewoon in je hand hebt![]()
-
RHardtraxx Veteran
neuh heb ik ook wel eensQnalQut wrote:Is dat niet een vorm van de weg kwijt zijn?Kevin-Raw wrote:echt iets lomps wat ik wel is heb gehad,
Dat je echt loopt te zoeken naar iets, terwijl je het gewoon in je hand hebt![]()
Dat je in een dronken bui je mobiel weg gooit en er een barst in je scherm zit...
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
maar van me heeft een keer zn telefoon gefrituurdmrazura wrote:Dat je in een dronken bui je mobiel weg gooit en er een barst in je scherm zit...
-
RHardtraxx Veteran
wtf??????dj-rico01 wrote:maar van me heeft een keer zn telefoon gefrituurdmrazura wrote:Dat je in een dronken bui je mobiel weg gooit en er een barst in je scherm zit...
Is niet eens het enigste programma op comedy central waar wel een eind aan mag komen, is het niet het programma zelf is het wel de presentator.Josh-T wrote:KSwoosh wrote: De Dailyshow
Die gast van Tosh.0
Klopt, precies hetzelfde hier... vooral die hazelip van the dailyshowmikeee wrote:Is niet eens het enigste programma op comedy central waar wel een eind aan mag komen, is het niet het programma zelf is het wel de presentator.Josh-T wrote:KSwoosh wrote: De Dailyshow
Die gast van Tosh.0en is er nog zo een programma met 2 van die mongolen pranked ofzo dacht ik...
Heb ik ook een x gedaan hahamrazura wrote:Dat je in een dronken bui je mobiel weg gooit en er een barst in je scherm zit...
toevallig kreeg ik de week erna een brommerongeluk dus toen kom ik em laten verzekeren
jah en Tosh.O is zonder twijfel het meest irritante programma op tv, die presentator helemaaal 
-
A
Lachband

Inderdaad, hebben ze meer zendtijd, gaan ze de Dailyshow 3 keer op een dag uitzenden :')mikeee wrote:Is niet eens het enigste programma op comedy central waar wel een eind aan mag komen, is het niet het programma zelf is het wel de presentator.Josh-T wrote:KSwoosh wrote: De Dailyshow
Die gast van Tosh.0en is er nog zo een programma met 2 van die mongolen pranked ofzo dacht ik...
Beter zenden ze meer South Park, Family Guy, American Dad en The Simpsons (afleveringen van ná 1995 graag) uit.
Hahaha. bij mij ook redelijk bekend. Dat je helemaal gek word, en dan erachterkomen dat het in je hand zit, haha!RAW-vizion wrote:neuh heb ik ook wel eensQnalQut wrote:Is dat niet een vorm van de weg kwijt zijn?Kevin-Raw wrote:echt iets lomps wat ik wel is heb gehad,
Ook nog een paar leuke:
* Je bed ligt sochtends veel lekkerder dan savonds.
* Wanneer je m'n kamer verlaat, doe die f***ing deur achter je dicht!
* Pringles, erg lekker, maar na een tijdje kom je er niet meer bij.
* Oordopjes moet je altijd eerst uit knoop halen.
* "Hoe laat is het?" "Er hangt daar een klok." "HEB IK JE GEVRAAGD WAAR DE KLOK HANGT?!
* Je mobiel kwijt raken als je hem een half uur geleden op stil hebt gezet.
* Mensen die BRB zeggen en helemaal niet weggaan.
* Nee, je vroeg het niet "gewoon", vertel me waarom je het vroeg!
* Als iemand schreeuwt: "NIET KIJKEN!!" kijk ik juist.
* Op een pen kauwen en er dan achterkomen dat het niet jouw pen is.
* GEFELICITEERD. U BENT DE 1000STE BEZOEKER! U WINT EEN ....