Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Acht Nederlandse polderrappers hebben hiphop door hun aderen stromen, maar zijn voor hun gevoel op de verkeerde plaats geboren. In het nieuwe RTL 5-programma 'Holland In Da Hood', te zien vanaf donderdag 8 september, krijgen de hiphoppers pur sang de kans om af te reizen naar hun 'ware roots', oftewel de plek waar de ultieme Westcoast-hiphop rules: Los Angeles. Daar vechten G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dymanite, P2, Lee-Yo en Otie een hiphop-lifestyle battle uit om duidelijk te krijgen wie alle facetten van hiphop het beste beheerst. Hun holy trip is soms zwaar, maar vaker nog hilarisch, want de overgang van onze kleibodem naar het Amerikaanse gangsta's paradise is enorm groot (soms te groot) voor de jongens. Credible rapper Willie Wartaal begeleidt de acht homies in hun nieuwe home town. Hij is hun de steun en toeverlaat én tegelijkertijd de brug naar de locals toe.

ENJOY :worship:


Aflevering 1


Aflevering 2


Aflevering 3


Aflevering 4


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Triest programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal kijk ik dit soort programmas nooit, maar vond dit wel grappig. Kijken hoe hard die biggah en g-low falen is heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:32 
 

schitterend hoe ze die kleine jongetjes in da hood sturen xd
tis dat er een filmcrew bij is, anders was het echt te onverantwoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef het een kans het is geweldig hoe ze te zien falen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:41 
 

die MC Biggah is ook zon triest sukkeltje he, hoe die er uit ziet alleen al xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:48 
 

en te mooi dat die local boys daar gewoon beter kunnen rappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You wanna go, you wanna go, you wanna go, you wanna go, you wanna go :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:01 
 

knap dat je dat had verstaan Kepro, het enigste wat ik verstond was go go go go go og go go xd
die Jimsky is wel de enigste baas van de groep xd de enigste die niet zo epic triest is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
knap dat je dat had verstaan Kepro, het enigste wat ik verstond was go go go go go og go go xd
die Jimsky is wel de enigste baas van de groep xd de enigste die niet zo epic triest is xd


Er stond ondertiteling onder vandaar ^^ maar wat een trieste figuren wat ons kikkerland moet representateren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap deze figuren egt niet. Er is simpel weg gewoon geen kans voor hun weggelegd in de hip-hop scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:16 
 
Hardtraxxer

I'm mc biggah i am a real ass nigga hahaha wat een kereltje. G0Low en Biggah zijn gewoon hard aan het trollen right ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top programma, gaf het eerst geen kans. Maar geniaal joh, wat een stel mongolen bij elkaar :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond de 2e aflevering gekeken, ging kapot :D Mc Biggah maar moeite doen voor dat drankje xd Wat een stelletje playboys ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die negerin is wel verdomd lekker, alleen ze zal wel flink uitgehold zijn door Snoopdogg en zijn kornuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Top programma, gaf het eerst geen kans. Maar geniaal joh, wat een stel mongolen bij elkaar :lol: .

Dit. Ik vind de triestheid van die lui echt geniaal om te kijken tindens het indrinken voor het uitgaan. Kan echt kapot gaan om die lui. En ach, RTL7 is toch de meest cynische zonder op TV, dit is daar gewoon een onderdeel van. Laat lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn excuses voor mongolen, zag net ergens staan dat dit niet gezegd mag worden :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een figuren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Die negerin is wel verdomd lekker, alleen ze zal wel flink uitgehold zijn door Snoopdogg en zijn kornuiten.



en een zwaar irritante stem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Otie is ook wel baas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.

Dit. Ook weer mooie reclame voor Limburg die boys uit Geleen en Kerkrade, noem je me ook 2 plaatsen op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:37 
 

PierrePruuk schreef:
Taxi schreef:
Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.

Dit. Ook weer mooie reclame voor Limburg die boys uit Geleen en Kerkrade, noem je me ook 2 plaatsen op :')


En dat te denken dat me tante in kerkrade woont xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb alleen de trailer gezien, en ergerde me toen al groen en geel. Wat een trieste figuren!! Hoef de rest al niet meer te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 14:55 
 
Hardtraxxer

nog nooit zulke slechte rappers gezien xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic