Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Acht Nederlandse polderrappers hebben hiphop door hun aderen stromen, maar zijn voor hun gevoel op de verkeerde plaats geboren. In het nieuwe RTL 5-programma 'Holland In Da Hood', te zien vanaf donderdag 8 september, krijgen de hiphoppers pur sang de kans om af te reizen naar hun 'ware roots', oftewel de plek waar de ultieme Westcoast-hiphop rules: Los Angeles. Daar vechten G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dymanite, P2, Lee-Yo en Otie een hiphop-lifestyle battle uit om duidelijk te krijgen wie alle facetten van hiphop het beste beheerst. Hun holy trip is soms zwaar, maar vaker nog hilarisch, want de overgang van onze kleibodem naar het Amerikaanse gangsta's paradise is enorm groot (soms te groot) voor de jongens. Credible rapper Willie Wartaal begeleidt de acht homies in hun nieuwe home town. Hij is hun de steun en toeverlaat én tegelijkertijd de brug naar de locals toe.

ENJOY :worship:

Aflevering 1

Aflevering 2

Aflevering 3

Aflevering 4

Image
Last edited by hardaddict on 30 Sep 2011 19:39, edited 5 times in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Triest programma
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Normaal kijk ik dit soort programmas nooit, maar vond dit wel grappig. Kijken hoe hard die biggah en g-low falen is heerlijk
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.
G
schitterend hoe ze die kleine jongetjes in da hood sturen xd
tis dat er een filmcrew bij is, anders was het echt te onverantwoord xd
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Geef het een kans het is geweldig hoe ze te zien falen :lol:
G
die MC Biggah is ook zon triest sukkeltje he, hoe die er uit ziet alleen al xd
Image
G
en te mooi dat die local boys daar gewoon beter kunnen rappen :lol:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
You wanna go, you wanna go, you wanna go, you wanna go, you wanna go :lol:
G
knap dat je dat had verstaan Kepro, het enigste wat ik verstond was go go go go go og go go xd
die Jimsky is wel de enigste baas van de groep xd de enigste die niet zo epic triest is xd
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
KSwoosh wrote:knap dat je dat had verstaan Kepro, het enigste wat ik verstond was go go go go go og go go xd
die Jimsky is wel de enigste baas van de groep xd de enigste die niet zo epic triest is xd
Er stond ondertiteling onder vandaar ^^ maar wat een trieste figuren wat ons kikkerland moet representateren. :/
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Snap deze figuren egt niet. Er is simpel weg gewoon geen kans voor hun weggelegd in de hip-hop scene.
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
I'm mc biggah i am a real ass nigga hahaha wat een kereltje. G0Low en Biggah zijn gewoon hard aan het trollen right ?
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Top programma, gaf het eerst geen kans. Maar geniaal joh, wat een stel mongolen bij elkaar :lol: .
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gisteravond de 2e aflevering gekeken, ging kapot :D Mc Biggah maar moeite doen voor dat drankje xd Wat een stelletje playboys ook...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die negerin is wel verdomd lekker, alleen ze zal wel flink uitgehold zijn door Snoopdogg en zijn kornuiten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
D-Ruz wrote:Top programma, gaf het eerst geen kans. Maar geniaal joh, wat een stel mongolen bij elkaar :lol: .
Dit. Ik vind de triestheid van die lui echt geniaal om te kijken tindens het indrinken voor het uitgaan. Kan echt kapot gaan om die lui. En ach, RTL7 is toch de meest cynische zonder op TV, dit is daar gewoon een onderdeel van. Laat lekker gaan.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Mijn excuses voor mongolen, zag net ergens staan dat dit niet gezegd mag worden :thumbup:.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Wat een figuren :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Jolle wrote:Die negerin is wel verdomd lekker, alleen ze zal wel flink uitgehold zijn door Snoopdogg en zijn kornuiten.

en een zwaar irritante stem :D
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Otie is ook wel baas :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Taxi wrote:Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.
Dit. Ook weer mooie reclame voor Limburg die boys uit Geleen en Kerkrade, noem je me ook 2 plaatsen op :')
T
PierrePruuk wrote:
Taxi wrote:Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.
Dit. Ook weer mooie reclame voor Limburg die boys uit Geleen en Kerkrade, noem je me ook 2 plaatsen op :')
En dat te denken dat me tante in kerkrade woont xd
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb alleen de trailer gezien, en ergerde me toen al groen en geel. Wat een trieste figuren!! Hoef de rest al niet meer te zien.
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
nog nooit zulke slechte rappers gezien xd