Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Die G-Low ook met z'n accent. Met zo'n accent kan je n rapper toch al niet eens meer serieus nemen? :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
marsiascout wrote:Die G-Low ook met z'n accent. Met zo'n accent kan je n rapper toch al niet eens meer serieus nemen? :lol:
haha, dit dus, ik erger me echt dood aan zijn stem, en die bolle moest ook gewoon janken, shiit hun zijn niet goed wijs! :x
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Er i er ook één bij die uit Dokkum komt. Niemand heeft hem meer gezien sinds hij meegedaan heeft aan dat programma omdat iedereen hem nu uitlacht xd
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
hardcoresjors wrote:
marsiascout wrote:Die G-Low ook met z'n accent. Met zo'n accent kan je n rapper toch al niet eens meer serieus nemen? :lol:
haha, dit dus, ik erger me echt dood aan zijn stem, en die bolle moest ook gewoon janken, shiit hun zijn niet goed wijs! :x
Omdat het hem spijt dat ie nigga heeft gezegd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
marsiascout wrote:
hardcoresjors wrote:
Omdat het hem spijt dat ie nigga heeft gezegd :lol:
als ik mee deed had ik echt de hele tijd nigger rondgeroepen, wat wouden ze doen?
een kogel door je kop jagen? dan ben je iniedergeval beroemt!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
hardcoresjors wrote:als ik mee deed had ik echt de hele tijd nigger rondgeroepen, wat wouden ze doen?
Ik blijf liever leven dan dat ik ergens in een graf lig en heel ff beroemd / berucht ben voor eenachterlijke streek uithalen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
PNXRMX wrote:
hardcoresjors wrote:als ik mee deed had ik echt de hele tijd nigger rondgeroepen, wat wouden ze doen?
Ik blijf liever leven dan dat ik ergens in een graf lig en heel ff beroemd / berucht ben voor eenachterlijke streek uithalen :P
Als je toch meedoet heb je al geen leven meer over, als je blijft leven word je gehaat door heel nederland :P
Dan ben ik liever dood + beroemd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
hardcoresjors wrote:
PNXRMX wrote:
Als je toch meedoet heb je al geen leven meer over, als je blijft leven word je gehaat door heel nederland :P
Dan ben ik liever dood + beroemd

en jij denkt dan dat je jarenlang beroemd ben? :D
je komt miss 1 keer in het nieuws daarna weet niemand meer wie je bent :P
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
PierrePruuk wrote:
Taxi wrote:Heb het twee keer een kans gegeven, maar ik kan dit uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kijken.
Dit. Ook weer mooie reclame voor Limburg die boys uit Geleen en Kerkrade, noem je me ook 2 plaatsen op :')

Als je nog een keer tegen me praat amputeer ik je been
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
The Anim0l wrote: en jij denkt dan dat je jarenlang beroemd ben? :D
je komt miss 1 keer in het nieuws daarna weet niemand meer wie je bent :P
ok, true, maarja boeie, ik doe toch niet mee aan zo'n sukkel programma! :cool:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Serieus, dat filmpje :sick:
C
Die neger... weet ik veel MC nog waht

die zit serieus altijd met z'n handjes vaag te doen
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
robkuh1990 wrote:Die neger... weet ik veel MC nog waht

MC biggah :cool:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
hardaddict wrote:
robkuh1990 wrote:Die neger... weet ik veel MC nog waht

MC biggah :cool:
the real ass niggah! :cool:
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
kan er wel om lachen :)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Waarom moet die Otie nou weer uit Alkmaar komen..
"Otie is coming, so be prepad" eerst 2 keer fout zeggen en dan maar veranderen naar "Otie is coming, so look out"...
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
MC Bigah(mac) irriteer me echt aan hem en ook hoe die erbij staat + woordgebruik kan gewoon niet, die g-low vind ik wel grappig. heb niks met hiphop echt maar zelfs ik weet nog wel wat die geile negerin zei over je ass wat ze daarmee bedoeld xd
G
DFH wrote:MC Bigah(mac) irriteer me echt aan hem en ook hoe die erbij staat
Hij heeft altijd zn schouders omhoog geetrokken xd
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind dit geen niveau. Mensen misbruiken voor de kijkcijfers. Leedvermaak voor de een, verschrikkelijk voor de directe omgeving. Het is gewoon laag en triest.
T
Lyst wrote:Ik vind dit geen niveau. Mensen misbruiken voor de kijkcijfers. Leedvermaak voor de een, verschrikkelijk voor de directe omgeving. Het is gewoon laag en triest.
Wauw... Dit is gewoon de eerste keer dat ik iets van je lees wat ik ook vind :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Lyst wrote:Ik vind dit geen niveau. Mensen misbruiken voor de kijkcijfers. Leedvermaak voor de een, verschrikkelijk voor de directe omgeving. Het is gewoon laag en triest.
Tja, die lui doen er zelf aan mee, en hebben er zelf voor gekozen op TV te komen én zelf zo te gedragen. En zelfs de ouders stemden er in de nodige gevallen mee in. Dat het dan het zwakzinnige niveau van een deel van NL bevestigd...tja, dat is nu eenmaal de staat waarin we leven. RTL7 (net als SBS heb ik soms het gevoel, daar twijfel ik nog tussen onderdeel van het lagere volk, of een parodie ervan) is toch al cynisme ten top, dit kan er nog wel bij.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Nee gewoon leed het vermaak kan je weglaten.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Gisteren aflevering 1 gekeken, ga nu aflevering 2 kijken. Ben benieuwd, heb me kapot gelachen gisteren.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
mikeee wrote:Waarom moet die Otie nou weer uit Alkmaar komen..
"Otie is coming, so be prepad" eerst 2 keer fout zeggen en dan maar veranderen naar "Otie is coming, so look out"...
Al een geluk dat zijn Engels zo goed is hé ;) Aai am Otie, watch out, hier aai kom
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Aflevering 3 online :D