Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 23:16 
 

roberttt schreef:
of overal voetbal vrij :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ajax & Spartak Moscow akkoord over transfersom De Zeeuw

Als Demy de Zeeuw vanaf komende zomer voor Spartak Moskou wil spelen, heeft hij dat helemaal zelf in de hand. Ajax en Spartak zijn over alles al akkoord, maar enkel de toezegging van de middenvelder zelf ontbreekt nog. De Oranje-international heeft nog om bedenktijd gevraagd. De transfersom bedraagt vierenhalf miljoen euro, zo melden diverse Russische media woensdagavond laat.

De Zeeuw kan bij de Moskovieten naar verluidt anderhalf miljoen euro op jaarbasis verdienen, maar de bonussen zijn bij Spartak beduidend aantrekkelijker dan in Amsterdam. De inmiddels vertrokken algemeen directeur Rik van den Boog sprak afgelopen maand al met sportief directeur Dmitry Popov van Spartak en De Zeeuw reageerde volgens diverse Russische media ‘blij en tevreden’ op de voorgestelde voorwaarden.

Het wachten is nu nog op het ja-woord van de ex-speler van onder meer AZ zelf. De Zeeuw staat bij de hoofdstedelingen nog tot medio 2013 onder contract. Ari da Silva zal als onderdeel van de deal niet naar Ajax verhuizen, daar Krasno-belye de Braziliaanse spits niet kwijt willen.

Woensdag gaf trainer Frank de Boer in Voetbal International nog te kennen de directie te begrijpen wanneer De Zeeuw wordt verkocht: “Als hij de stap graag wil maken en er komt een heel goed bod op hem, dan kan ik mij voorstellen dat de directie dit niet laat lopen.”


4,5 miljoen... Wat een belachelijk lage transfersom. Oké, De Zeeuw is niet de beste speler van Ajax, maar hij is oh zo belangrijk geweest, vooral in het eerste seizoen. Ook is hij international en is zijn marktwaarde (zeker voor buitenlandse clubs) echt wel gestegen sinds hij bij Ajax kwam. 10 miljoen is overdreven, maar een miljoentje of 6-7 had ik echter wel in gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Belachelijk laag :') Kom nou, die gast heeft niks bijzonders. Leuk om erbij te hebben maar blinkt nergens in uit en is zo groot als een tuindwerg. Is bovendien al 28 ofzo? Logisch dat je daar geen giga-kapitaal meer voor vangt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic