Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt nog met de boot naar Bonaire, ook leuk om daar te snorkelen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Curacao naar boca table, of port mari... Of westpunt.
Zat te beleven daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Nog 3 weekjes werken en dan ook vakantie. We beslissen last minute wel wat het gaat worden. Rijden met de auto tot waar het mooi weer is (Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje (combinatie Barcelona - Valencia en strand) zoiets.


Aight. Gisteren e.e.a. geboekt, onder andere in Valencia, en een half uur later gaat Spanje op oranje. Heel chill weer. :thumbup:

Wel je geld terug? Of had je alleen accomodaties geboekt en geen vlucht? Vliegen zou ik nu zelf wel spannend vinden. Weet niet precies hoe het is geregeld met terughalen van Nederlanders etc. als ze weer vluchten besluiten te schrappen. En krijg je nog steeds wel je geld terug bij geannuleerde vluchten?


Inmiddels eerste week Kroatië erop zitten. Vertrekken morgen naar een ander eiland. Los van de verplichte mondkapjes in winkels, merk je hier een stuk minder van de hele coronashizzle dan in Nederland, wat stiekem wel even fijn is. Tot nu toe blij dat we ondanks code oranje toch gewoon zijn gegaan. Gelukkig hebben m’n vriend en ik beiden de mogelijkheid om na onze vakantie tien dagen in thuisisolatie te gaan, dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had alles via Booking geboekt en dat kon ik nog annuleren, had bewust nog geen vliegticket geboekt.
Vooralsnog hebben we besloten om Sevilla - Algarve - Porto met de auto te doen. Kunnen we terug wanneer nodig, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Remi schreef:
Nog 3 weekjes werken en dan ook vakantie. We beslissen last minute wel wat het gaat worden. Rijden met de auto tot waar het mooi weer is (Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje (combinatie Barcelona - Valencia en strand) zoiets.


Aight. Gisteren e.e.a. geboekt, onder andere in Valencia, en een half uur later gaat Spanje op oranje. Heel chill weer. :thumbup:


Het zit je ook niet mee he :oh: eerst Kroatie en nu dit, hopelijk veranderd het snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had alles via Booking geboekt en dat kon ik nog annuleren, had bewust nog geen vliegticket geboekt.
Vooralsnog hebben we besloten om Sevilla - Algarve - Porto met de auto te doen. Kunnen we terug wanneer nodig, ja.


Let er wel op dat je met de auto extra (en eigenlijk flink ook) betaald omdat je de grens over gaat. (en in Portugal heb je een kastje nodig voor de automatische tolbetaling op de snelweg).
Laat je je auto ophalen in Porto, reken maar even dik 700eu extra, rij je terug, no problemo.

Nog dingen die je speciaal in Sevilla wil zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het zit je ook niet mee he :oh: eerst Kroatie en nu dit, hopelijk veranderd het snel

Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet. Indien niet: 2 weken Dominicaanse Republiek en een week Boedapest (beiden in het voorjaar) was ook al geannuleerd. :lol:

rakkietakkie schreef:
Let er wel op dat je met de auto extra (en eigenlijk flink ook) betaald omdat je de grens over gaat. (en in Portugal heb je een kastje nodig voor de automatische tolbetaling op de snelweg).
Laat je je auto ophalen in Porto, reken maar even dik 700eu extra, rij je terug, no problemo.

Nog dingen die je speciaal in Sevilla wil zien?

Kleine toevoeging dan: ik ga met m'n eigen auto vanaf Nederland. Dan maken we er direct maar een roadtrip van. Ik vlieg nu liever niet en met m'n eigen auto kan ik weg wanneer ik wil. Dus dat komt wel goed.
Wat betreft Sevilla: daar heb ik echt nog geen idee van. Enige wat ik graag wil zien zijn wat craft beer café's maar daar kom ik wel uit. M'n vriendin koopt meestal zo'n ANWB-gids en dan redden we ons wel, thanks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ErikZ schreef:
Het zit je ook niet mee he :oh: eerst Kroatie en nu dit, hopelijk veranderd het snel

Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet. Indien niet: 2 weken Dominicaanse Republiek en een week Boedapest (beiden in het voorjaar) was ook al geannuleerd. :lol:

rakkietakkie schreef:
Let er wel op dat je met de auto extra (en eigenlijk flink ook) betaald omdat je de grens over gaat. (en in Portugal heb je een kastje nodig voor de automatische tolbetaling op de snelweg).
Laat je je auto ophalen in Porto, reken maar even dik 700eu extra, rij je terug, no problemo.

Nog dingen die je speciaal in Sevilla wil zien?

Kleine toevoeging dan: ik ga met m'n eigen auto vanaf Nederland. Dan maken we er direct maar een roadtrip van. Ik vlieg nu liever niet en met m'n eigen auto kan ik weg wanneer ik wil. Dus dat komt wel goed.
Wat betreft Sevilla: daar heb ik echt nog geen idee van. Enige wat ik graag wil zien zijn wat craft beer café's maar daar kom ik wel uit. M'n vriendin koopt meestal zo'n ANWB-gids en dan redden we ons wel, thanks. :thumbup:



Ah eigen auto scheelt.
Gooi anders maar een PB als je nog wat leuke eettentjes wil bezoeken, Echt qua craftbeer zit er niet heel veel speciaals. Maar Tinto de Verano is er genoeg te verkrijgen

Las Setas zijn de moeite waard (uitzicht) en daar onder is flink stuk archeologie over Sevilla.
En Bij Isla Magicas staat nog genoeg van de wereldtentoonstelling. Niet heel toegankelijk jammer genoeg, maar beetje urban explorer kan er aardig rond komen. Idem voor Plaza d'Espana... zitten geloof ik nog 2 museums kort bij

Wil je de paleistuinen bezoeken, even reserveren... en let ook goed op waar je parkeert, die zwervers zeggen gratis, maar betaald er flink. Tip, installeer Lime en Bird en je kan zo rond met de elek stepjes die je overal kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
ErikZ schreef:
Het zit je ook niet mee he :oh: eerst Kroatie en nu dit, hopelijk veranderd het snel

Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet. Indien niet: 2 weken Dominicaanse Republiek en een week Boedapest (beiden in het voorjaar) was ook al geannuleerd. :lol:


Haha nee was niet sarcastisch, oprecht kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had alles via Booking geboekt en dat kon ik nog annuleren, had bewust nog geen vliegticket geboekt.
Vooralsnog hebben we besloten om Sevilla - Algarve - Porto met de auto te doen. Kunnen we terug wanneer nodig, ja.

Ah gelukkig. Zou inderdaad lekker met de auto gaan. Gewoon goed de situatie in de gaten houden en drukke plekken zoveel mogelijk vermijden. Valt allemaal echt hartstikke mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, Rakkie. Zeker die stepjes etc. is wel handig.
Nu nog even duimen dat Portugal ook niet op oranje gaat. Dat zou 't wel compleet maken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Thanks, Rakkie. Zeker die stepjes etc. is wel handig.
Nu nog even duimen dat Portugal ook niet op oranje gaat. Dat zou 't wel compleet maken. :lol:


Stepjes zijn zeker ideaal, lopen tegen 25 a 30 km/u. Geen helm nodig, wel beetje algehele verkeersregels aanhouden.
Sommige gebieden zijn wel no-go (slow zones) en kun je ze ook niet parkeren.

Buiten dat qua bier, even terug komend daarop:
Maquila, BierKraft en Hops&Dreams, redelijk leuke plekken. HRC Sevilla, geen aanrader... te commercieel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die een beetje een corona-vrije vakantie zoeken: Praag! Afgelopen paar dagen daar heen geweest en het is daar net alsof het virus niet bestaat. Er zijn wel een aantal maatregelen getroffen, maar daar merk je vrij weinig van. Daarnaast natuurlijk een prachtige stad om doorheen te struinen en genoeg leuke plekken om (goedkoop) wat te drinken of te eten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Voor de mensen die een beetje een corona-vrije vakantie zoeken: Praag! Afgelopen paar dagen daar heen geweest en het is daar net alsof het virus niet bestaat. Er zijn wel een aantal maatregelen getroffen, maar daar merk je vrij weinig van. Daarnaast natuurlijk een prachtige stad om doorheen te struinen en genoeg leuke plekken om (goedkoop) wat te drinken of te eten :)


Idem voor Budapest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Budapest stond voor ons in, ik meen, mei op de agenda. We zouden daar heen gaan voor de Budapest Beer Week (http://bpbw.hu/ - all you can taste :cool:) en een beetje de stad verkennen maar dat was toen allemaal geannuleerd. De stad staat nog zeker op m'n lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Budapest stond voor ons in, ik meen, mei op de agenda. We zouden daar heen gaan voor de Budapest Beer Week (http://bpbw.hu/ - all you can taste :cool:) en een beetje de stad verkennen maar dat was toen allemaal geannuleerd. De stad staat nog zeker op m'n lijstje.


Oww dat is een goede om op mijn lijstje te zetten voor volgend jaar. :D
Was uiteindelijk maar een dag in Budapest, wat eigenlijk veel te kort was.

OV kost geen drol daar trouwens, voor €10,- kun je met 5 personen gebruik maken van al het OV in de stad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van 9 dagen Südtirol. Hele mooie omgeving als je van bergen en hiken houdt. Sfeer is een mix tussen Oostenrijk en Italië, dus je kan van zowel schnitzel/weissbier als pasta/wijnen genieten. Wat mij betreft echt een aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Net terug van 9 dagen Südtirol. Hele mooie omgeving als je van bergen en hiken houdt. Sfeer is een mix tussen Oostenrijk en Italië, dus je kan van zowel schnitzel/weissbier als pasta/wijnen genieten. Wat mij betreft echt een aanrader :thumbsup:


Toch vreemd het als het er tussen in ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt er niet tussen in, het ligt in Italië. Het is veel duidelijker een mix van culturen dan bijvoorbeeld grensregio's in Nederland. Dat was wat ik probeerde te zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 dagen in Sevilla doorgebracht. Hele toffe stad, leuke / mooie dingen gezien, fietstocht gedaan etc. Wel redelijk aan de temperatuur (44 graden gehad) dus alles op het gemakje gedaan en regelmatig het terras op voor een ijskoude cerveza. Muy bien!

Nu 2 weken Algarve en daarna nog wat dagen in Porto spenderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
4 dagen in Sevilla doorgebracht. Hele toffe stad, leuke / mooie dingen gezien, fietstocht gedaan etc. Wel redelijk aan de temperatuur (44 graden gehad) dus alles op het gemakje gedaan en regelmatig het terras op voor een ijskoude cerveza. Muy bien!

Nu 2 weken Algarve en daarna nog wat dagen in Porto spenderen.


Bij de Setas geweest? If yes, gaaf uitzicht he!
idem voor El Pabellon del Futuro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, Setas was tof. Sowieso vond ik het echt een leuke, relaxte stad. We hadden nog een halve dag over dus zijn naar Ocean, iets buiten het centrum gegaan. Een hippe club met zwembad waar we wat uurtjes veel te decadent gedaan hebben. Was ook top. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou nog wel graag de eilanden van El Nido een keer bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ik maar 2 mooie dames ontmoet waarmee ik kan zuipen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 23:36 
 
Hardtraxx Newbie

Wie kent er nog groepsaccommodaties in Nederland waar ze een beetje feest geen probleem vinden? Leeftijden van rond de 25, zeg een mannetje of 10-20. Verschillende websites al bekeken, maar daar wordt niet altijd even duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn.

Thanks!
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic