Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Bambambam wrote:Wie kent er nog groepsaccommodaties in Nederland waar ze een beetje feest geen probleem vinden? Leeftijden van rond de 25, zeg een mannetje of 10-20. Verschillende websites al bekeken, maar daar wordt niet altijd even duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn.

Thanks!
Gast >.< Wat denk je zelf?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat vreemd dat sommige locaties specifiek zeggen geen jongeren.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Hij zegt toch niet dat ie het vreemd vindt? Zo raar vind ik de vraag niet, was met het voetbalteam ook altijd een struggle om een goeie accommodatie te vinden. Zal nu met corona nog wel moeilijker zijn.

Je zou de Vale Peel kunnen proberen, grote villa in the middle of nowhere waar wij een aantal keer geweest zijn (en heel goed gefeest hebben).
B
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Haha nee ik zou zelf ook nooit een groep idioten toelaten In m'n accomodatie. Maar er zijn wel locaties die dat goed vinden, maar die zijn zeldzaam. Daarom vraag ik het ;)

Thx @Pommer!
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
We richten ons op Griekenland, eind juni / begin juli. Hoop deze week wat te boeken. I need it.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Heb de hoop al weer opgegeven voor dit jaar. Wellicht nog ff een weekje camping in NL pakken o.i.d.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Remi wrote:We richten ons op Griekenland, eind juni / begin juli. Hoop deze week wat te boeken. I need it.
Is er een specifieke (corona gerelateerde) reden voor Griekenland?

Ik ben er eigenlijk nog amper mee bezig geweest, maar misschien is het slim om juist vóór dat de reisadviezen evt veranderen iets te boeken. Alles zal wel storm lopen zodra dat advies voor een bepaald land op geel gaat.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Misschien op de bonnefooi richting het Gardameer kachelen. Maar dat zien we eind juli wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Griekenland gaat, als alles volgens plan verloopt, vanaf half mei toeristen toelaten. Ook is de planning dat de horeca gewoon écht open is, werken ze met sneltesten en mocht je tóch positief blijken dan stopt de Griekse overheid je op hun kosten in een hotel ergens, haha. Dat moet ik in andere landen nog maar zien. Daarnaast is het nu (nog) goedkoop en zijn de regels om te annuleren of te verzetten via een TUI etc. best wel gunstig.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Remi wrote:de Griekse overheid op hun kosten
Ah, gewoon op onze kosten dus
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Chroman wrote:
Remi wrote:de Griekse overheid op hun kosten
Ah, gewoon op onze kosten dus
Wel aardig van ze om andermans geld uit te geven voor hun belang natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
/care, zo lang ik lekker op vakantie kan. Thanks, guys!
Bierkoning
last seen 13 days ago
Sounds legit. Boeken die hap.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Lekker 10 dagen met Pommer naar Cherso. Bel de wouten.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Wat kan er mis gaan!? Droomvakantie :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Pommer wrote:Wat kan er mis gaan!?
Heb je ff?
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
We stellen onze verre reis naar Japan maar weer een jaartje uit. Kroatië is inmiddels geel dus dan maar weer die kant op karren over vier weken. Ook zeker geen straf.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Wij hebben ook alweer een poosje geleden geboekt. 12 dagen Tenerife met 2 vrienden :beer:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 47 minutes ago
Begin juli 2 weken met de auto naar Italië. Nog geen hele specifieke plannen, maar gaan waarschijnlijk eerst naar één van de meren in het noorden en daarna naar Toscane. Enige wat vast staat is een reservering bij één van de beste restaurants ter wereld. Daar wel echt hyped voor :D
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Justinhafc wrote:Begin juli 2 weken met de auto naar Italië. Nog geen hele specifieke plannen, maar gaan waarschijnlijk eerst naar één van de meren in het noorden en daarna naar Toscane. Enige wat vast staat is een reservering bij één van de beste restaurants ter wereld. Daar wel echt hyped voor :D
Dik! Waarschijnlijk ook ons plan vanaf 24 juli. Zei ook al tegen mijn vriendin, dat ik we dan daar zitten en ik zeg: "Ja heb een leuke Osteria gevonden..." En dat we dan ineens bij Osteria Franciscana zitten. Gelijk je hele vakantiebudget eraan haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Zondag naar Malllorca, let's gooooo Bierkönig hehehe.
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 47 minutes ago
Hekzitter wrote:
Justinhafc wrote:Begin juli 2 weken met de auto naar Italië. Nog geen hele specifieke plannen, maar gaan waarschijnlijk eerst naar één van de meren in het noorden en daarna naar Toscane. Enige wat vast staat is een reservering bij één van de beste restaurants ter wereld. Daar wel echt hyped voor :D
Dik! Waarschijnlijk ook ons plan vanaf 24 juli. Zei ook al tegen mijn vriendin, dat ik we dan daar zitten en ik zeg: "Ja heb een leuke Osteria gevonden..." En dat we dan ineens bij Osteria Franciscana zitten. Gelijk je hele vakantiebudget eraan haha.
De gedachten aan het afrekenen daar doen me nu al pijn xd
Bierkoning
last seen 13 days ago
Remi wrote:Zondag naar Malllorca, let's gooooo Bierkönig hehehe.
Gvd jaloers gvd. Mega Park + Bierkonig hemel op aarde.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Remi wrote:Zondag naar Malllorca, let's gooooo Bierkönig hehehe.
Poah jealousy is a mofo. Veel plezier man!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Godverdomme jaloers.

Ik ga denk ik zelf maar wat zoeken met de auto, met alle festivals worden vliegvakanties me toch net te duur, zeker met de huidige prijzen.