Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2021, 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ik zou nog wel graag de eilanden van El Nido een keer bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2021, 14:22 

Hardtraxx Veteran

Zolang ik maar 2 mooie dames ontmoet waarmee ik kan zuipen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-03-2021, 23:36 

Hardtraxx Newbie

Wie kent er nog groepsaccommodaties in Nederland waar ze een beetje feest geen probleem vinden? Leeftijden van rond de 25, zeg een mannetje of 10-20. Verschillende websites al bekeken, maar daar wordt niet altijd even duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn.

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 07:46 

Hardtraxx Veteran

Bambambam schreef:
Wie kent er nog groepsaccommodaties in Nederland waar ze een beetje feest geen probleem vinden? Leeftijden van rond de 25, zeg een mannetje of 10-20. Verschillende websites al bekeken, maar daar wordt niet altijd even duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn.

Thanks!

Gast >.< Wat denk je zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 08:31 

Kraak... Piep...

Wat vreemd dat sommige locaties specifiek zeggen geen jongeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 08:45 

Bierkoning

Hij zegt toch niet dat ie het vreemd vindt? Zo raar vind ik de vraag niet, was met het voetbalteam ook altijd een struggle om een goeie accommodatie te vinden. Zal nu met corona nog wel moeilijker zijn.

Je zou de Vale Peel kunnen proberen, grote villa in the middle of nowhere waar wij een aantal keer geweest zijn (en heel goed gefeest hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 08:56 

Hardtraxx Newbie

Haha nee ik zou zelf ook nooit een groep idioten toelaten In m'n accomodatie. Maar er zijn wel locaties die dat goed vinden, maar die zijn zeldzaam. Daarom vraag ik het ;)

Thx @Pommer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 09:01 

Hardtraxx Veteran

We richten ons op Griekenland, eind juni / begin juli. Hoop deze week wat te boeken. I need it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 09:24 

Hardtraxx Veteran

Heb de hoop al weer opgegeven voor dit jaar. Wellicht nog ff een weekje camping in NL pakken o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 09:44 

Bierkoning

Remi schreef:
We richten ons op Griekenland, eind juni / begin juli. Hoop deze week wat te boeken. I need it.

Is er een specifieke (corona gerelateerde) reden voor Griekenland?

Ik ben er eigenlijk nog amper mee bezig geweest, maar misschien is het slim om juist vóór dat de reisadviezen evt veranderen iets te boeken. Alles zal wel storm lopen zodra dat advies voor een bepaald land op geel gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 10:09 

Hardtraxx Veteran

Misschien op de bonnefooi richting het Gardameer kachelen. Maar dat zien we eind juli wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 15:23 

Hardtraxx Veteran

Griekenland gaat, als alles volgens plan verloopt, vanaf half mei toeristen toelaten. Ook is de planning dat de horeca gewoon écht open is, werken ze met sneltesten en mocht je tóch positief blijken dan stopt de Griekse overheid je op hun kosten in een hotel ergens, haha. Dat moet ik in andere landen nog maar zien. Daarnaast is het nu (nog) goedkoop en zijn de regels om te annuleren of te verzetten via een TUI etc. best wel gunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 15:47 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
de Griekse overheid op hun kosten

Ah, gewoon op onze kosten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 15:50 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Remi schreef:
de Griekse overheid op hun kosten

Ah, gewoon op onze kosten dus
Wel aardig van ze om andermans geld uit te geven voor hun belang natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 16:09 

Hardtraxx Veteran

/care, zo lang ik lekker op vakantie kan. Thanks, guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 21:04 

Bierkoning

Sounds legit. Boeken die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 22:06 

Hardtraxx Veteran

Lekker 10 dagen met Pommer naar Cherso. Bel de wouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2021, 23:45 

Bierkoning

Wat kan er mis gaan!? Droomvakantie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-04-2021, 08:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat kan er mis gaan!?

Heb je ff?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2021, 16:54 

Hardtraxx Addict

We stellen onze verre reis naar Japan maar weer een jaartje uit. Kroatië is inmiddels geel dus dan maar weer die kant op karren over vier weken. Ook zeker geen straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2021, 09:26 

Bierkoning

Wij hebben ook alweer een poosje geleden geboekt. 12 dagen Tenerife met 2 vrienden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2021, 09:37 

Hardtraxx Elite

Begin juli 2 weken met de auto naar Italië. Nog geen hele specifieke plannen, maar gaan waarschijnlijk eerst naar één van de meren in het noorden en daarna naar Toscane. Enige wat vast staat is een reservering bij één van de beste restaurants ter wereld. Daar wel echt hyped voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2021, 09:40 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Begin juli 2 weken met de auto naar Italië. Nog geen hele specifieke plannen, maar gaan waarschijnlijk eerst naar één van de meren in het noorden en daarna naar Toscane. Enige wat vast staat is een reservering bij één van de beste restaurants ter wereld. Daar wel echt hyped voor :D

Dik! Waarschijnlijk ook ons plan vanaf 24 juli. Zei ook al tegen mijn vriendin, dat ik we dan daar zitten en ik zeg: "Ja heb een leuke Osteria gevonden..." En dat we dan ineens bij Osteria Franciscana zitten. Gelijk je hele vakantiebudget eraan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2021, 09:50 

Hardtraxx Veteran

Zondag naar Malllorca, let's gooooo Bierkönig hehehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2021, 10:02 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Justinhafc schreef:

Dik! Waarschijnlijk ook ons plan vanaf 24 juli. Zei ook al tegen mijn vriendin, dat ik we dan daar zitten en ik zeg: "Ja heb een leuke Osteria gevonden..." En dat we dan ineens bij Osteria Franciscana zitten. Gelijk je hele vakantiebudget eraan haha.

De gedachten aan het afrekenen daar doen me nu al pijn xd
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic