Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo salty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zag niemand aankomen natuurlijk.

Scheelt dat we al geboekt hadden voordat er überhaupt 1 corona besmetting bekend was.

Sarabande schreef:
Ja, moest ook aan jullie denken. Super kut zeg. Zal vast ook wel voor langer dan een week aanhouden vrees ik.

Ja zie het ook niet meer goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij vertrekken pas tweede week september, ons plan was ook Kroatië, dus wie weet trekt dat nog bij. We hebben overigens nog niks geboekt.
Mocht 't nog oranje blijven dan zoeken we in ieder geval een alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 04:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het vliegveld en zo vertrekken naar Lefkas, Griekenland. Daar momenteel alles nog redelijk onder controle geloof ik en sowieso nooit echt uit de hand gelopen, dus ik maak me niet al te grote zorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 08:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand nog tips voor een last minute back up plan? :lol:

We hebben ons appartement van de 1e week nog relatief betaalbaar kunnen annuleren, maar de villa die we hadden geboekt voor de 2e week wordt nog wel een probleem. In het meest gunstige scenario krijgen we dat geld nog terug maar ik reken er niet op, in het daarna gunstigste scenario is code oranje voor 7 augustus weer code geel geworden en kunnen we die 2e week alsnog daarheen.

Hoe dan ook willen we dus de 1e week sowieso wat anders doen, dus zal denk ik iets van Italië of Oostenrijk worden, in ieder geval iets wat relatief in de buurt van Porec is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou normaliter volgende week voor 10 dagen naar Montenegro verkassen. Nu een paar dagen naar Amsterdam en vanuit daar maar de gezelligheid opzoeken (ook nog eens in de regen waarschijnlijk). >.<

Met de kleine op komst zit een dergelijke vakantie er voorlopig ook niet meer in, toch stiekem best wel balen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Op het vliegveld en zo vertrekken naar Lefkas, Griekenland. Daar momenteel alles nog redelijk onder controle geloof ik en sowieso nooit echt uit de hand gelopen, dus ik maak me niet al te grote zorgen :)

Ik krijg elke dag snapchats van iemand die in Chersonissos is, daar lijkt het wel of corona niet bestaat. Gewoon elke dag vollebak feest op Starbeach :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
SL8492 schreef:
Op het vliegveld en zo vertrekken naar Lefkas, Griekenland. Daar momenteel alles nog redelijk onder controle geloof ik en sowieso nooit echt uit de hand gelopen, dus ik maak me niet al te grote zorgen :)

Ik krijg elke dag snapchats van iemand die in Chersonissos is, daar lijkt het wel of corona niet bestaat. Gewoon elke dag vollebak feest op Starbeach :huh:


Zag gisteren ook wat voorbij komen van beeldmateriaal in Kroatië waar je de afgelopen jaren Hard Island had. Exact hetzelfde daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Krijg net een pushnotificatie dat het reisadvies voor Kroatië is gewijzigd van geel (let op: veiligheidsrisico’s) naar oranje (alleen noodzakelijkere reizen) :cry:

Hoop dat het nog bijtrekt, maar ben er bang voor. Maar eens nadenken over plan B.


https://amp.nos.nl/artikel/2341501-waar ... ssion=true
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 21:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen vertrekken voor in ieder geval een weekje Toscane en afhankelijk van de regels voor Kroatie ook daar nog een weekje naartoe.

Iemand nog tips (behalve de voor de hand liggende dingen) om te zien of doen in de omgeving Pisa/Florence? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Morgen vertrekken voor in ieder geval een weekje Toscane en afhankelijk van de regels voor Kroatie ook daar nog een weekje naartoe.

Iemand nog tips (behalve de voor de hand liggende dingen) om te zien of doen in de omgeving Pisa/Florence? :)

Gewoon de Assassins Creed tour doen joh, zie je genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Morgen vertrekken voor in ieder geval een weekje Toscane en afhankelijk van de regels voor Kroatie ook daar nog een weekje naartoe.

Iemand nog tips (behalve de voor de hand liggende dingen) om te zien of doen in de omgeving Pisa/Florence? :)

Siena en Lucca, dan Gimignano
Oh je zei niet voor de hand liggend,
Dan geen idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 01:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Siena miss even mijden dit weekend wegens de Strade Bianchi... Of juist niet natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Morgen vertrekken voor in ieder geval een weekje Toscane en afhankelijk van de regels voor Kroatie ook daar nog een weekje naartoe.

Iemand nog tips (behalve de voor de hand liggende dingen) om te zien of doen in de omgeving Pisa/Florence? :)


Dat Pisa niet heel geweldig is. Is echt een verzameling Chinezen en Amerikanen die rare poses voor die toren doen en meer niet.

Cinque Terre is echt een mooi stuk Italie. De Appenijnen in gaan is ook een top idee. Saturnia warmwater bronnen is ook top. Viareggio kan je nog wel mooi aan het strand liggen. Verder gewoon de heuvels in gaan en wijn zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Morgen vertrekken voor in ieder geval een weekje Toscane en afhankelijk van de regels voor Kroatie ook daar nog een weekje naartoe.

Iemand nog tips (behalve de voor de hand liggende dingen) om te zien of doen in de omgeving Pisa/Florence? :)


Dat Pisa niet heel geweldig is. Is echt een verzameling Chinezen en Amerikanen die rare poses voor die toren doen en meer niet.

Cinque Terre is echt een mooi stuk Italie. De Appenijnen in gaan is ook een top idee. Saturnia warmwater bronnen is ook top. Viareggio kan je nog wel mooi aan het strand liggen. Verder gewoon de heuvels in gaan en wijn zuipen.


Cinque Terre is net zo vol Chinezen als Pisa inmiddels, vond het vorig jaar niet echt wat. Heuvels in gaan en wijn zuipen is het beste advies
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua toeristen zal het deze tijd wel goed meevallen denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand toevallig in Albufeira geweest? Ik vertrek volgende week vrijdag voor een weekje samen met een maat, benieuwd hoe het daar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Iemand toevallig in Albufeira geweest? Ik vertrek volgende week vrijdag voor een weekje samen met een maat, benieuwd hoe het daar is.


Ik ben er jaren geleden een keer geweest, erg vet! Zowel in het oude centrum als op de strip is genoeg te beleven, persoonlijk de mooiste avonden in het centrum beleefd en in de Kiss (dacht ik). Lekker gebruik maken van taxi's om te pendelen, kost geen reet. Nadeel vond ik de ellendige heuvel onderaan de strip richting het strand, maar dat waren meerdere dronken medemensen toen met me eens :P

Iemand tips voor een paar dagen weg in de regio Zuid-Duitsland? Mag vanalles zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Garmisch Partenkirchen kan je best veel doen en is een super mooi gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 3 weekjes werken en dan ook vakantie. We beslissen last minute wel wat het gaat worden. Rijden met de auto tot waar het mooi weer is (Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje (combinatie Barcelona - Valencia en strand) zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu onderweg naar huis na 2 weken Italië. Uiteindelijk dus een weekje in de Toscaanse heuvels gezeten in een eigen villa met een mega chill zwembad. Was wel genieten daar, maar er was bar weinig te beleven in de buurt. 2e week daarom maar een hotel in Rimini geboekt en daar was het wel gewoon lekker druk overal, al was het wel voornamelijk met Italianen, bijna geen buitenlandse toeristen tegen gekomen. Verder nog naar Florence en San Marino geweest, vooral laatstgenoemde vond ik erg bijzonder, lijkt wel de Efteling waar je doorheen loopt ofzo, maar dan met uitzicht tot aan de Adriatische zee.

Al met al hele lekkere vakantie gehad, al blijft het zonde van het hele Kroatië gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nog 3 weekjes werken en dan ook vakantie. We beslissen last minute wel wat het gaat worden. Rijden met de auto tot waar het mooi weer is (Zuid-Frankrijk, Italië of Spanje (combinatie Barcelona - Valencia en strand) zoiets.


Aight. Gisteren e.e.a. geboekt, onder andere in Valencia, en een half uur later gaat Spanje op oranje. Heel chill weer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende idee: Algarve. Geen idee nog of we met eigen vervoer gaan voor een behoorlijke roadtrip of toch gaan vliegen. Als laatste alternatief hebben we nog 18 dagen all-inclusive op Curacao staan. We zijn nu op een punt dat we op vakantie moeten nadat er al 4x wat geannuleerd is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keal 18 dagen all inclusive curaçao, had de keuze wel geweten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 'maar' een eiland. Ik vind het juist wel tof om nog wat dingen te zien (starten in Sevilla, daarna lekker in quarantaine in de Algarve: beetje de Algarve door, naar Porto en dan terug). En als je een goede 2 weken all-in zit op Curacao kom je je hotel ook amper uit, vrees ik. Da's even de afweging.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic