Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pijnlijk topic om te lezen nu.

Ik had nog niks geboekt (gelukkig maar achteraf gezien) voor eind juni. Vrees dat er ook niet veel gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Over een weekje of 5 richting de Dominicaanse Republiek en aan het eind van de zomer gaan we nog een roadtrip maken richting (zuid) Kroatië. Top!


Die eerste vakantie is dus geannuleerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 week geleden terug gekomen van deze:

Justinhafc schreef:
OT: over een maandje 3 weken naar Chili. Wordt heel veel reizen daar, maar gaan hopelijk alles van woestijn tot gletsjer meemaken :thumbsup:


Heel vet land om naar toe te gaan, vol met uitersten. Ook nog een aantal dagen in Bolivia geweest. Wel net op tijd terug gekomen. Vlucht terug zou via Madrid, maar die werd gecanceld door het coronagebeuren. Gelukkig konden we de dag daarop met een KLM vlucht mee, maar die vlogen een paar dagen daarna ook niet meer. Het was daar heel rustig, maar vlak nadat wij weg waren brak daar ook de pleuris uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al bijna al het geld terug gekregen van mijn geplande trips, dus dat is wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had normaal gezien vandaag geland in Singapore, 3 dagen daar en dan doorreizen voor 5 weken naar Australië. Alles door de neus geboord + dat ik in het najaar het verlof niet meer kan krijgen op werk. (voorspellen en forse toename in werk na deze periode) Dik kut. Moet nu 3 van de 5 weken verplicht verlof opnemen, jeeeeezus. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I feel you, man. Ik had nu ook op de Dominicaanse Republiek 'moeten' zitten. Ik kon gelukkig wel mijn vakantie verschuiven en al het geld kregen we in de vorm van een voucher terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Had normaal gezien vandaag geland in Singapore, 3 dagen daar en dan doorreizen voor 5 weken naar Australië. Alles door de neus geboord + dat ik in het najaar het verlof niet meer kan krijgen op werk. (voorspellen en forse toename in werk na deze periode) Dik kut. Moet nu 3 van de 5 weken verplicht verlof opnemen, jeeeeezus. :mad:

Alm1ghty schreef:
erg jam mer dat dit niet door gaad maar aan de andre kand je kun ook bot kanker krijge en dat is vele malen erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden bijna onze reis geboekt naar Tanzania, Zanzibar, Zambia en Malawi... Gelukkig toch maar niet gedaan ivm die hele crisis. Wel heel pijnlijk om te zien dat retour vluchten nu €300,- zijn vergelijken met de eerdere €900 die we hadden gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onze vakantie in mei gaat (uiteraard) ook niet door. Wel heel netjes alles teruggekregen (hotel via Booking.com volledig terug, parkeren op Roffa Airport volledig terug en vouchers vanuit Transavia). Wilden volgend jaar februari / maart een grote rondreis door Amerika maken, maar ik heb er een hard hoofd in dat die door kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ons hotel in Barcelona waar we over twee weken heen zouden inmiddels ook kunnen annuleren via Booking.com (was eigenlijk niet-restitueerbaar dus goede service). Vliegtickets krijgen we ook vouchers voor. Goed geregeld. Was bang dat het weggegooid geld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Onze vakantie in mei gaat (uiteraard) ook niet door. Wel heel netjes alles teruggekregen (hotel via Booking.com volledig terug, parkeren op Roffa Airport volledig terug en vouchers vanuit Transavia). Wilden volgend jaar februari / maart een grote rondreis door Amerika maken, maar ik heb er een hard hoofd in dat die door kan gaan.

Tsjaa ik hou nog 2 weken vakantie over voor het najaar. Hoop toch echt in oktober/november nog ergens heen te kunnen. We zullen zien zeker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog mensen die van plan waren met de auto te gaan en die ook een beetje in dubio zitten wat nu te doen? Ik ga in principe op 30 juli naar Kroatië met de auto met in totaal 6 man. We hadden een 9 persoons busje gehuurd al voor Corona. Nu mag je dus in Kroatië zelf wel met mensen uit verschillende huishoudens in 1 auto/busje dus daar is het geen probleem, maar in Oostenrijk en ik dacht ook Duitsland mag het dan weer niet. Moeten we nou echt met 2 of zelfs 3 auto's gaan ipv dat ene busje omdat je toevallig door die landen heen rijdt? In Oostenrijk hoeven we theoretisch gezien de auto niet eens uit als we in één keer kunnen door rijden zonder te tanken.

Vind het maar ingewikkeld allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij rijden denk ik ook begin september naar Kroatië. Als het goed is naar Dubrovnik en vanaf daar een tripje terug naar het noorden en dan naar huis. Maar goed, wij zijn uit één huishouden.

Jij wilde ook naar Dubrovnik, toch? Ben ook benieuwd hoe dat eventueel aan de grens met Bosnië zit. Maar dat zien we allemaal nog wel. Als jij heelhuids thuis komt weet ik dat het voor ons ook safe is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij rijden denk ik ook begin september naar Kroatië. Als het goed is naar Dubrovnik en vanaf daar een tripje terug naar het noorden en dan naar huis. Maar goed, wij zijn uit één huishouden.

Jij wilde ook naar Dubrovnik, toch? Ben ook benieuwd hoe dat eventueel aan de grens met Bosnië zit. Maar dat zien we allemaal nog wel. Als jij heelhuids thuis komt weet ik dat het voor ons ook safe is. :lol:

:lol:
Nu je het toch over deze boeg gooit, ik zou eigenlijk wel 1 2cb avondje in de villa willen doen maar ben echt als de dood dat je daar met zooi gepakt wordt. Nu weet ik niet of die kans heel groot is als je met een busje/auto daar heen gaat en gewoon je zooi in het huis laat de hele tijd. Iemand ervaring mee? :whistle:

Wat betreft Dubrovnik, daar zou ik zeker graag heen gaan maar het ligt wel echt op 4,5 uur rijden van onze eerste verblijfplaats. Of het zou bijvoorbeeld via een binnenlandse vlucht kunnen ofzo, maar dat bekijken we tegen die tijd wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed de website van de overheid in de gaten houden: https://www.nederlandwereldwijd.nl/docu ... oronavirus

Wij hebben voor eind augustus/begin september ook hotels in Kroatië geboekt (op Hvar en Cres) en gaan ook met de auto, maar we zijn, net als Remi, ook gewoon één huishouden. Ga je ook overnachten ergens in Duitsland of Oostenrijk? Want dan moet je denk ik wel rekening houden met de regels daar, ook al ben je op doorreis naar een ander land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Remi schreef:
Wij rijden denk ik ook begin september naar Kroatië. Als het goed is naar Dubrovnik en vanaf daar een tripje terug naar het noorden en dan naar huis. Maar goed, wij zijn uit één huishouden.

Jij wilde ook naar Dubrovnik, toch? Ben ook benieuwd hoe dat eventueel aan de grens met Bosnië zit. Maar dat zien we allemaal nog wel. Als jij heelhuids thuis komt weet ik dat het voor ons ook safe is. :lol:

:lol:
Nu je het toch over deze boeg gooit, ik zou eigenlijk wel 1 2cb avondje in de villa willen doen maar ben echt als de dood dat je daar met zooi gepakt wordt. Nu weet ik niet of die kans heel groot is als je met een busje/auto daar heen gaat en gewoon je zooi in het huis laat de hele tijd. Iemand ervaring mee? :whistle:

Dit zou ik echt niet doen. Nederlandse auto's worden heel vaak opengetrokken. Vorig jaar meerdere auto's met Nederlands kenteken aan de kant zien staan met douanelui erbij. Aan ons werd bij de grens van Kroatië vorig jaar expliciet gevraagd of we drugs bij ons hadden of de afgelopen 6 maanden wel eens drugs hadden gebruikt. De beste man vroeg zelfs "dus als we een bloedtest afnemen dan vinden we niks". Uiteraard "nee" gezegd, maar ik zou het risico absoluut niet nemen. Straffen daar zijn heel anders dan in NL en je bent echt zwaar de lul als ze het vinden, ook al is de kans megaklein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ohja, hou er ook rekening mee dat je door Slovenië komt. Daar mag je zoals ik het hier lees als Nederlander momenteel niet inreizen, maar alleen doorreizen zonder tussenstops: https://www.nederlandwereldwijd.nl/docu ... s-slovenie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 14:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks voor de adviezen! Heb iig genoeg gehoord wat betreft drugs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thanks voor de adviezen! Heb iig genoeg gehoord wat betreft drugs :lol:


Het spookte ook heeeeeel even door mijn hoofd maar ik denk dat het beter is om het niet te doen, nee. :lol:
Thanks voor je berichtjes, Iris. We gaan in dezelfde periode dus we zien elkaar daar wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot daar hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg net een pushnotificatie dat het reisadvies voor Kroatië is gewijzigd van geel (let op: veiligheidsrisico’s) naar oranje (alleen noodzakelijkere reizen) :cry:

Hoop dat het nog bijtrekt, maar ben er bang voor. Maar eens nadenken over plan B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja gvd man, wij zouden anders over een week vertrekken. Net alles betaald ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, moest ook aan jullie denken. Super kut zeg. Zal vast ook wel voor langer dan een week aanhouden vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag niemand aankomen natuurlijk.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic