Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Hekzitter wrote:
THArdstyler wrote:Eigenlijk voorgenomen om dit jaar niet op vakantie te gaan i.v.m. kostenbesparing (net eigen stekkie), gisteren meegevraagd door schoonouders voor weekje vakantie Turkije in mei. Helemaal prima :D
Hoppa lekker all inclusive vanaf 09:00 baco's hakken met c-merk rum. Altijd goud. Althans zo ging mijn laatste en ook enige all-inclusive vakantie met mijn ex-schoonfamilie :lol:
Precies! Afhankelijk van het hotel en hoe laat de bar open gaat, maar als die open is direct met twee benen gestrekt er in. Afgelopen jaar alleen met m'n vriendin geweest en die staat er gelukkig hetzelfde in!

Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's
Chroman wrote:
Hekzitter wrote:Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D
Heb wel de film gezien, ziet er tof uit daar
Ik had 'm bewust al niet gemaakt :lol:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
THArdstyler wrote:Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's
Mag ik vragen waarom je 3 keer naar hetzelfde stuk Amerika wil gaan? Geen kritiek op jullie keuze, maar gewoon benieuwd. Ik heb er zelf geen problemen mee om relatief dichtbij vaker naar één bestemming te gaan, maar als ik zoveel knaken zou uitgeven dan zou ik zelf altijd kiezen om nieuwe dingen te zien.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Justinhafc wrote:
THArdstyler wrote:Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's
Mag ik vragen waarom je 3 keer naar hetzelfde stuk Amerika wil gaan? Geen kritiek op jullie keuze, maar gewoon benieuwd. Ik heb er zelf geen problemen mee om relatief dichtbij vaker naar één bestemming te gaan, maar als ik zoveel knaken zou uitgeven dan zou ik zelf altijd kiezen om nieuwe dingen te zien.
Is hoe wij (eigenlijk vooral m'n moeder) in elkaar steken haha. Vorige keren uitermate goed vermaakt en wat goed is hoef je niet te veranderen, toch? Snap jouw blik hierop ook wel hoor, maar we zijn gewoon niet zo 'avontuurlijk' ingesteld. M'n ouders zijn geloof ik ook 15 jaar lang naar dezelfde camping (en zelfs hetzelfde huisje) in Zuid-Frankrijk geweest, enough said lijkt me hahaha!
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
THArdstyler wrote:
Justinhafc wrote:
Is hoe wij (eigenlijk vooral m'n moeder) in elkaar steken haha. Vorige keren uitermate goed vermaakt en wat goed is hoef je niet te veranderen, toch? Snap jouw blik hierop ook wel hoor, maar we zijn gewoon niet zo 'avontuurlijk' ingesteld. M'n ouders zijn geloof ik ook 15 jaar lang naar dezelfde camping (en zelfs hetzelfde huisje) in Zuid-Frankrijk geweest, enough said lijkt me hahaha!
Fair enough haha

OT: over een maandje 3 weken naar Chili. Wordt heel veel reizen daar, maar gaan hopelijk alles van woestijn tot gletsjer meemaken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Chroman wrote:
Hekzitter wrote:Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D
Heb wel de film gezien, ziet er tof uit daar
"Smile and wave boys, smile and wave."
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Pommer wrote:Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.
Uiteindelijk m'n vrienden toch over kunnen halen om naar 2 plekken te gaan :cool: Eerste week zitten we in een appartement in Novalja vlakbij het strand en de 2e week in een villa vlakbij Porec. We gaan met een busje dus kunnen ook daar nog alle kanten op. Gvd nu al zin in gvd.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Pommer wrote:
Pommer wrote:Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.
Uiteindelijk m'n vrienden toch over kunnen halen om naar 2 plekken te gaan :cool: Eerste week zitten we in een appartement in Novalja vlakbij het strand en de 2e week in een villa vlakbij Porec. We gaan met een busje dus kunnen ook daar nog alle kanten op. Gvd nu al zin in gvd.
Nice, welke weken ga je? :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
mitch0162 wrote:
Pommer wrote:
Nice, welke weken ga je? :)
Week 32 en 33 :) Midden in het hoogseizoen maar een aantal zitten met de bouwvak. Maar ach, dan is het in ieder geval levendig daar.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
online now
Vakantie geboekt naar Budva, Montenegro, keer wat anders :D
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ik ga een week mezelf rondvreten bij het zwembad van een All-Inclusive in Griekenland.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Lennard95 wrote:Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.
Afgelopen jaar gedaan is echt een tof land! Enigste nadeel is dat je op één dag vaak alle 4 de seizoenen hebt (regen, zon, hagel, wind etc.)! En ik zou de grote steden vermijden en de kleine plekjes opzoeken, hier kna je in de pub voor weinig geld een lekker biertje drinken aan de bar en heerlijke fish en chips eten :)

Leuke tip is het beklimmen van de diamond hill, achill island en het connemara park!
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 11 minutes ago
Alm1ghty wrote:Ik ga een week mezelf rondvreten bij het zwembad van een All-Inclusive in Griekenland.
He toevallig, ik ook :P Welk eiland?
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
KEta

Iets naast Sergonisos, misschien 1 of 2 avonden daarnaartoe maar vooral veel chillen en wat activiteiten overdag als we er zin in hebben.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 11 minutes ago
Hmm, zegt me niks. :P
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Volgende maand een lang weekendje weg naar Porto voor mijn verjaardag, in mei 10 dagen naar Italië (Bologna, Florence en Rome) en in september nog een cruise met allerlei toffe bestemmingen (zoals in Italië, Griekenland en Kroatië)! :)
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
corneelwr wrote:10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?
Niet gaan en lekker 10 daagjes appelhof van maken
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
SL8492 wrote:Hmm, zegt me niks. :P
Kreta, cherso
Broodje gyros
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Alm1ghty wrote:
Keta, cherso
Broodje gyros
Keta?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
immuunm wrote:
Alm1ghty wrote:
Keta, cherso
Broodje gyros
Keta?
Pittoreske nederzetting in het 3e daluniversum, enkel te bereiken middels de ketraket.
Zeker een aanrader :thumbup:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zou dit jaar naar het Gardameer gaan, maar dat word nog even afwachten met al die coronavirussen daar.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Over een weekje of 5 richting de Dominicaanse Republiek en aan het eind van de zomer gaan we nog een roadtrip maken richting (zuid) Kroatië. Top!
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Lennard95 wrote:Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.
Omgeboekt naar september wegens al het corona gedoe (Ik ga natuurlijk niet naar Ierland als ik geen pub in kan), maar nog steeds veel zin in.