Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Eigenlijk voorgenomen om dit jaar niet op vakantie te gaan i.v.m. kostenbesparing (net eigen stekkie), gisteren meegevraagd door schoonouders voor weekje vakantie Turkije in mei. Helemaal prima :D


Hoppa lekker all inclusive vanaf 09:00 baco's hakken met c-merk rum. Altijd goud. Althans zo ging mijn laatste en ook enige all-inclusive vakantie met mijn ex-schoonfamilie :lol:

Precies! Afhankelijk van het hotel en hoe laat de bar open gaat, maar als die open is direct met twee benen gestrekt er in. Afgelopen jaar alleen met m'n vriendin geweest en die staat er gelukkig hetzelfde in!

Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's
Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D

Heb wel de film gezien, ziet er tof uit daar

Ik had 'm bewust al niet gemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's


Mag ik vragen waarom je 3 keer naar hetzelfde stuk Amerika wil gaan? Geen kritiek op jullie keuze, maar gewoon benieuwd. Ik heb er zelf geen problemen mee om relatief dichtbij vaker naar één bestemming te gaan, maar als ik zoveel knaken zou uitgeven dan zou ik zelf altijd kiezen om nieuwe dingen te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
THArdstyler schreef:
Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's


Mag ik vragen waarom je 3 keer naar hetzelfde stuk Amerika wil gaan? Geen kritiek op jullie keuze, maar gewoon benieuwd. Ik heb er zelf geen problemen mee om relatief dichtbij vaker naar één bestemming te gaan, maar als ik zoveel knaken zou uitgeven dan zou ik zelf altijd kiezen om nieuwe dingen te zien.

Is hoe wij (eigenlijk vooral m'n moeder) in elkaar steken haha. Vorige keren uitermate goed vermaakt en wat goed is hoef je niet te veranderen, toch? Snap jouw blik hierop ook wel hoor, maar we zijn gewoon niet zo 'avontuurlijk' ingesteld. M'n ouders zijn geloof ik ook 15 jaar lang naar dezelfde camping (en zelfs hetzelfde huisje) in Zuid-Frankrijk geweest, enough said lijkt me hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Justinhafc schreef:
THArdstyler schreef:
Plannen voor volgend jaar zijn er ook al, met ons eigen gezin + aanhang richting de USA om (waarschijnlijk) weer dezelfde tocht te doen die we al twee keer eerder hebben gedaan: Orlando (Disney parken) - Everglades - Miami Beach - Cruise Bahama's


Mag ik vragen waarom je 3 keer naar hetzelfde stuk Amerika wil gaan? Geen kritiek op jullie keuze, maar gewoon benieuwd. Ik heb er zelf geen problemen mee om relatief dichtbij vaker naar één bestemming te gaan, maar als ik zoveel knaken zou uitgeven dan zou ik zelf altijd kiezen om nieuwe dingen te zien.

Is hoe wij (eigenlijk vooral m'n moeder) in elkaar steken haha. Vorige keren uitermate goed vermaakt en wat goed is hoef je niet te veranderen, toch? Snap jouw blik hierop ook wel hoor, maar we zijn gewoon niet zo 'avontuurlijk' ingesteld. M'n ouders zijn geloof ik ook 15 jaar lang naar dezelfde camping (en zelfs hetzelfde huisje) in Zuid-Frankrijk geweest, enough said lijkt me hahaha!


Fair enough haha

OT: over een maandje 3 weken naar Chili. Wordt heel veel reizen daar, maar gaan hopelijk alles van woestijn tot gletsjer meemaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D

Heb wel de film gezien, ziet er tof uit daar


"Smile and wave boys, smile and wave."
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 22:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.

Uiteindelijk m'n vrienden toch over kunnen halen om naar 2 plekken te gaan :cool: Eerste week zitten we in een appartement in Novalja vlakbij het strand en de 2e week in een villa vlakbij Porec. We gaan met een busje dus kunnen ook daar nog alle kanten op. Gvd nu al zin in gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pommer schreef:
Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.

Uiteindelijk m'n vrienden toch over kunnen halen om naar 2 plekken te gaan :cool: Eerste week zitten we in een appartement in Novalja vlakbij het strand en de 2e week in een villa vlakbij Porec. We gaan met een busje dus kunnen ook daar nog alle kanten op. Gvd nu al zin in gvd.


Nice, welke weken ga je? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 11:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Pommer schreef:
Pommer schreef:
Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.

Uiteindelijk m'n vrienden toch over kunnen halen om naar 2 plekken te gaan :cool: Eerste week zitten we in een appartement in Novalja vlakbij het strand en de 2e week in een villa vlakbij Porec. We gaan met een busje dus kunnen ook daar nog alle kanten op. Gvd nu al zin in gvd.


Nice, welke weken ga je? :)

Week 32 en 33 :) Midden in het hoogseizoen maar een aantal zitten met de bouwvak. Maar ach, dan is het in ieder geval levendig daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vakantie geboekt naar Budva, Montenegro, keer wat anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga een week mezelf rondvreten bij het zwembad van een All-Inclusive in Griekenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.


Afgelopen jaar gedaan is echt een tof land! Enigste nadeel is dat je op één dag vaak alle 4 de seizoenen hebt (regen, zon, hagel, wind etc.)! En ik zou de grote steden vermijden en de kleine plekjes opzoeken, hier kna je in de pub voor weinig geld een lekker biertje drinken aan de bar en heerlijke fish en chips eten :)

Leuke tip is het beklimmen van de diamond hill, achill island en het connemara park!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik ga een week mezelf rondvreten bij het zwembad van een All-Inclusive in Griekenland.

He toevallig, ik ook :P Welk eiland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KEta

Iets naast Sergonisos, misschien 1 of 2 avonden daarnaartoe maar vooral veel chillen en wat activiteiten overdag als we er zin in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, zegt me niks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende maand een lang weekendje weg naar Porto voor mijn verjaardag, in mei 10 dagen naar Italië (Bologna, Florence en Rome) en in september nog een cruise met allerlei toffe bestemmingen (zoals in Italië, Griekenland en Kroatië)! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?


Niet gaan en lekker 10 daagjes appelhof van maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hmm, zegt me niks. :P

Kreta, cherso

corneelwr schreef:
10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?

Broodje gyros
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
SL8492 schreef:
Hmm, zegt me niks. :P

Keta, cherso

corneelwr schreef:
10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?

Broodje gyros


Keta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Alm1ghty schreef:
SL8492 schreef:
Hmm, zegt me niks. :P

Keta, cherso

corneelwr schreef:
10 daagjes Zakynthos in juli :) Tips?

Broodje gyros


Keta?


Pittoreske nederzetting in het 3e daluniversum, enkel te bereiken middels de ketraket.
Zeker een aanrader :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 21:42 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou dit jaar naar het Gardameer gaan, maar dat word nog even afwachten met al die coronavirussen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een weekje of 5 richting de Dominicaanse Republiek en aan het eind van de zomer gaan we nog een roadtrip maken richting (zuid) Kroatië. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vakantie geboekt naar Ierland voor 2 weken :D Eerst 3 dagen Dublin en dan richting Cork en waarschijnlijk de wild atlantic way afrijden.


Omgeboekt naar september wegens al het corona gedoe (Ik ga natuurlijk niet naar Ierland als ik geen pub in kan), maar nog steeds veel zin in.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic