Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja een autootje is 100, en wij zijn wel van het ondernemen en niet bij het hotel zitten, dus ik denk dat het wel een auto wordt. 100 euro voor 5 dagen is niet veel wanneer ook je eigen risico e.d. compleet is afbetaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 21:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Volgende week een lang weekend naar Berlijn met drie vrienden :thumbsup: Iemand nog tips? We hebben vooralsnog alleen Hertha BSC - RB Leipzig op de planning en natuurlijk de bekende toeristische plekken. En nee ik ga niet 28 uur in de rij staan om bij een of ander hippie techno festijn binnen te komen (of niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
En nee ik ga niet 28 uur in de rij staan om bij een of ander hippie techno festijn binnen te komen (of niet).


Paar kratjes bier meenemen. Als je uiteindelijk niet binnen mag heb je alsnog een leuke avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij gaan in mei een week (of acht dagen) weg, maar hebben nog niet echt een idee voor een bestemming Het liefste binnen Europa omdat het maar een korte periode is.

Lissabon, Porto (en eventueel Braga) combineren lijkt me wel tof!
Of een paar steden met een huurauto in Italie.
Maar srprs.me lijkt me ook weer wel wat!

Iemand die tips heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wij gaan in mei een week (of acht dagen) weg, maar hebben nog niet echt een idee voor een bestemming Het liefste binnen Europa omdat het maar een korte periode is.

Lissabon, Porto (en eventueel Braga) combineren lijkt me wel tof!
Of een paar steden met een huurauto in Italie.
Maar srprs.me lijkt me ook weer wel wat!

Iemand die tips heeft?



Italië... En dan met name Sardinië. Goed te doen met een auto (zelf op Alghero gevlogen en zo eilandje rond gereden. Costa Rei, Cagliari (spiaggia poetto) zijn aanraders. Ben er zelf midden oktober geweest en elke dag ongeveer 25 graden gehad.

Portugal zeker ook goed te doen en anders kijken voor combinatie van Faro en Sevilla... (huurauto is 73eu extra want de grens over) maar nu, begin november is het alsnog 27 graden. Niet slecht dus... En lekker eten, fijne omgang van mensen... (hotel alcazar pakken, zit je eigenlijk midden in de stad... Dus das ook prima). En je komt makkelijk rond met de elektrische stepjes van bird en/of lime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil je cultuur of strand of een mix?

Malta heeft een goede mix van cultuur en strand.

Kroatië heeft hele mooie stranden (Split is erg leuk omdat je vanuit daar ook eventueel nog de eilanden kunt bezoeken).

In drie uurtjes vliegen ben je in Marrakesh, ook erg tof omdat het een heel andere cultuur is, maar misschien is een week daar wel lang.

Wij hebben ook een keer een srps.me reisje gedaan (5 dagen stedentrip meende ik) en gingen toen naar Praag en Rome. Ik vond dat echt super leuk en ideaal dat je zelf helemaal niks hoefde te regelen of uitzoeken. Hotels waren dikke prima met lekker ontbijt en dicht bij de metro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wij gaan in mei een week (of acht dagen) weg, maar hebben nog niet echt een idee voor een bestemming Het liefste binnen Europa omdat het maar een korte periode is.

Lissabon, Porto (en eventueel Braga) combineren lijkt me wel tof!
Of een paar steden met een huurauto in Italie.
Maar srprs.me lijkt me ook weer wel wat!

Iemand die tips heeft?


Madeira (Portugees eiland met natuur en cultuur die je nergens in Europa vindt)
Maggiore (Rustigere en meer bergachtige kant van het merendistrict in Italië)
Lauterbrunnen (Prachtgebied in Zwitserland)
Zuid Duitsland/West Oostenrijk (Weinig geld en veel te doen en zien)
Asturias (Minder drukke kustregio van Spanje, lijkt totaal niet op de rest van Spanje)
Porto (Gewoon mooi)
Bled (Prachtgebied in Slovenië)
Pisa, Bloemenriviera en omgeving (en dan eigenlijk overal behalve Pisa want bomvol toerisme).
Basa Krk (Mooi stuk Kroatië)
Normandië (als je van WW2 houdt)
Harz (Als je het heel goedkoop wilt houden :P)
Schotse hooglanden
West Noorwegen (Bergen en omgeving)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week een paar dagen naar Valencia, iemand daar toevallig nog tips over? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor de tips! Strandvakantie ben ik niet zo van. Vind de hele vakantie aan het strand of aan het zwembad liggen bij een of ander resort nogal jammer. De wereld heeft zoveel te bieden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 22:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand tips voor een vakantie in de regio Italië/Kroatië met 6 man van 23-27 jaar? We hoeven niet meer elke avond op stap, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Voor de rest gewoon relaxen en leuke dingen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand tips voor een vakantie in de regio Italië/Kroatië met 6 man van 23-27 jaar? We hoeven niet meer elke avond op stap, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Voor de rest gewoon relaxen en leuke dingen doen.


Sicilië is echt een top eiland om cultuur en op stap gaan in de zomer te combineren heb ik van horen zeggen. Tip is dan om een busje te huren en dan het eiland rond te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
Iemand tips voor een vakantie in de regio Italië/Kroatië met 6 man van 23-27 jaar? We hoeven niet meer elke avond op stap, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Voor de rest gewoon relaxen en leuke dingen doen.


Sicilië is echt een top eiland om cultuur en op stap gaan in de zomer te combineren heb ik van horen zeggen. Tip is dan om een busje te huren en dan het eiland rond te rijden.

Ok ok klinkt goed.

En hebben mensen ervaring met Porec? Kwamen m'n vrienden mee, maar heb wel het idee dat dat een stuk toeristischer is dan meer richting het zuiden van Kroatië, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog tips wat te doen en te zien in Ierland? en ook evt ervaringen met een auto huren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand tips voor een vakantie in de regio Italië/Kroatië met 6 man van 23-27 jaar? We hoeven niet meer elke avond op stap, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Voor de rest gewoon relaxen en leuke dingen doen.


Wij zitten er aan te denken om een roadtrip Kroatië te doen. We willen dan met de auto vanaf Nederland.

Dubrovnik is heel tof van wat ik zie / hoor maar is nogal ver om met de auto aan te rijden. Als je naar daar vliegt kun je altijd nog een auto huren. Minder toeristisch maar alsnog tof, schijnbaar wel leuk stappen, strand en culturele highlights.
Mochten we zelf gaan dan rijden we denk ik tot Split, via de highlights (Krka, Plitvice) naar Zagreb en dan afsluiten ergens aan de kust op het strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pommer schreef:
Iemand tips voor een vakantie in de regio Italië/Kroatië met 6 man van 23-27 jaar? We hoeven niet meer elke avond op stap, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. Voor de rest gewoon relaxen en leuke dingen doen.


Wij zitten er aan te denken om een roadtrip Kroatië te doen. We willen dan met de auto vanaf Nederland.

Dubrovnik is heel tof van wat ik zie / hoor maar is nogal ver om met de auto aan te rijden. Als je naar daar vliegt kun je altijd nog een auto huren. Minder toeristisch maar alsnog tof, schijnbaar wel leuk stappen, strand en culturele highlights.
Mochten we zelf gaan dan rijden we denk ik tot Split, via de highlights (Krka, Plitvice) naar Zagreb en dan afsluiten ergens aan de kust op het strand.


Nice! Hebben wij afgelopen zomer gedaan. Echt goed, alleen wel een flink stuk karren inderdaad. Novalja, Zrcé beach is ook tof om mee te pakken! Erg vet uitgaan daar! :cool:

Qua campings was het wisselend haha, wel handig om dat van te voren uit te zoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Novalja, Zrcé beach is ook tof om mee te pakken! Erg vet uitgaan daar! :cool:


Daar was Hard Island vroeger (en nu Vaqation).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij hebben afgelopen zomer ook Kroatië gedaan. Eerst een week in Rijeka vanaf waar we de eilanden Krk, Cres en Rab hebben bezocht. Cres is echt een super mooi eiland met prachtige rotsstranden, als je daar van houdt. Daarna zijn we naar beneden gereden naar Split en vanaf daar hebben we de eilanden Brač en Hvar bezocht. Hvar is ook erg mooi. Liggen ook veel mooie, afgelegen strandjes als je een beetje goed zoekt (en in sommige gevallen bereid bent je broek uit te doen lol).

Twee jaar geleden hadden we Istrië al gedaan. Ook erg mooi met een heel groot natuurreservaat Kamenjak.

Overigens best goed te rijden allemaal, zeker als je met twee man kunt rijden. Dubrovnik is trouwens ook al best toeristisch inmiddels vanwege dat hele Game of Thrones gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
(en in sommige gevallen bereid bent je broek uit te doen lol).


Zie Insta :cool: .

Zijn jullie vanaf Nederland met de auto gedaan? Als je onderweg halverwege ergens slaapt is het best te doen, in principe.

mitch0162 schreef:
alleen wel een flink stuk karren inderdaad.

Mitta, jullie ook vanaf Nederland gereden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sarabande schreef:
(en in sommige gevallen bereid bent je broek uit te doen lol).


Zie Insta :cool: .

Zijn jullie vanaf Nederland met de auto gedaan? Als je onderweg halverwege ergens slaapt is het best te doen, in principe.

Yes! Op de heenweg een overnachting in Oostenrijk en op de terugweg in Duitsland. Kan je meteen een lekkere curryworst meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks voor de tips! Zal alle plaatsen en eilanden eens bekijken. Ik zou graag ook een road trip doen, maar m'n maten willen helaas liever naar 1 plek en vanuit daar dan wel een auto huren en een aantal plekken bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
alleen wel een flink stuk karren inderdaad.

Mitta, jullie ook vanaf Nederland gereden?


Jazeker, camper gehuurd en vanaf Nederland in een stuk doorgereden haha. Nadeel is dat je met zo'n ding maar 100 kan rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk voorgenomen om dit jaar niet op vakantie te gaan i.v.m. kostenbesparing (net eigen stekkie), gisteren meegevraagd door schoonouders voor weekje vakantie Turkije in mei. Helemaal prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Eigenlijk voorgenomen om dit jaar niet op vakantie te gaan i.v.m. kostenbesparing (net eigen stekkie), gisteren meegevraagd door schoonouders voor weekje vakantie Turkije in mei. Helemaal prima :D


Hoppa lekker all inclusive vanaf 09:00 baco's hakken met c-merk rum. Altijd goud. Althans zo ging mijn laatste en ook enige all-inclusive vakantie met mijn ex-schoonfamilie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zijn er mensen hier ooit naar Madagascar geweest, zo ja: Heeft iemand tips welke plekken we echt moeten bezoeken? :D

Heb wel de film gezien, ziet er tof uit daar
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic