Heb daar voor 't eerst (en laatst) gedoken, was ook wel een vette ervaring. Geen idee hoe het is ten opzichte van andere plekken tho (mocht je het al eens gedaan hebben).
Active topics in Off-Topic
Moderators
Club Paradise is ook wel een leuke tent om heen te gaan met je vrouw
Pommer wrote:Ok dan geen ideeRemi wrote:Mag overigens ook 'gewoon' iets cultureels zijn om te doen met de vrouw.Pommer wrote: BCM
Thanks voor de suggesties.
Vorige week nog een last minute naar Tunesië geboekt voor een spotprijsje. Morgen in de voormiddag het vliegtuig op. De batterijen opladen na een drukke zomer met festivals en het renoveren van ons huis. Kunnen we vlak daarna eindelijk verhuizen. 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Veel plezier makker.Helicaze wrote:Vorige week nog een last minute naar Tunesië geboekt voor een spotprijsje. Morgen in de voormiddag het vliegtuig op. De batterijen opladen na een drukke zomer met festivals en het renoveren van ons huis. Kunnen we vlak daarna eindelijk verhuizen.
Madeira is echt een enorme aanrader, prachtig eiland. 10 dagen lang op pad geweest. Hooguit een paar uurtjes bij het zwembad gelegen omdat er gewoon zoveel te doen was!Rickzel wrote:Dinsdag naar Madeira
Shoutout naar Broken Balance die een paar maand geleden een lijst met tips had gegeven. Als je dit leest, bedankt
#freeBB
Eerste 2 weken van december naar Cuba, gisteren de vlucht geboekt.
Bedoeling is om Havana, Viñales, Cienfuegos en Trinidad al zeker te doen.
Benieuwd...
Bedoeling is om Havana, Viñales, Cienfuegos en Trinidad al zeker te doen.
Benieuwd...
Haha, graag gedaan.Rickzel wrote:Madeira is echt een enorme aanrader, prachtig eiland. 10 dagen lang op pad geweest. Hooguit een paar uurtjes bij het zwembad gelegen omdat er gewoon zoveel te doen was!Rickzel wrote:Dinsdag naar Madeira
Shoutout naar Broken Balance die een paar maand geleden een lijst met tips had gegeven. Als je dit leest, bedankt![]()
#freeBB
Wat heb je allemaal gedaan en waar zaten jullie?
Ayyy he's back, we zaten vlakbij Funchal, loopafstand van centrum. Paar uitgebreide tours gedaan, één door de oostkant en één door de westkant van het eiland. Zo'n beetje alle (bekende) mooie plekken wel gezien. De drie hoogste uitkijkpunten geweest. Zijn nog in dat noordelijke gedeelte geweest waar die vulkanische zwembaden en dat aquarium zat waar je in kon duiken, maar dat hadden we natuurlijk niet geboekt. Maar toevallig dacht ik er aan dat je dat nog had opgenoemdBroken Balance wrote:Haha, graag gedaan.Rickzel wrote:Madeira is echt een enorme aanrader, prachtig eiland. 10 dagen lang op pad geweest. Hooguit een paar uurtjes bij het zwembad gelegen omdat er gewoon zoveel te doen was!Rickzel wrote:Dinsdag naar Madeira
Shoutout naar Broken Balance die een paar maand geleden een lijst met tips had gegeven. Als je dit leest, bedankt![]()
#freeBB
Wat heb je allemaal gedaan en waar zaten jullie?
Walvissen gespot met zo'n catamaran trip (bucket listje hoor). Kabelbanen naar boven genomen en dat gigantische park daar boven nog helemaal door geweest. (ben slecht met namen zoals je in dit verhaal al wel merkt hehe)
Klinkt misschien vrij suf voor anderen die er niet geweest zijn als je het zo leest, maar alles was zo bizar mooi daar. Eigenlijk hooguit 2 uurtjes bij het zwembad gelegen hele vakantie en verder alleen maar op pad geweest
Zouden er zo nog een keer 10 dagen heen kunnen gaan, maar toch al wel heel erg veel gezien in die 10 dagen dat we er zaten
De Botanische tuinen bedoel je
En de zwembaden was Canico idd.
Prachtig stukje aarde idd. Die tuin is ook echt geweldig.
Exact! Waren er meerdere, maar was net alsof je door de jungle liep daar man, maar dan super netjes onderhoudenBroken Balance wrote:De Botanische tuinen bedoel je![]()
Fantastisch eiland!!
Is ook meer dan genoeg voor jou xxxRickzel wrote:Eigenlijk hooguit 2 uurtjes bij het zwembad gelegen hele vakantie
Zeker, 3e graads brandwonden aan die twee uurtjes overgehouden. HeftigTHArdstyler wrote:Is ook meer dan genoeg voor jou xxxRickzel wrote:Eigenlijk hooguit 2 uurtjes bij het zwembad gelegen hele vakantie
Morgen terugvliegen van 6 dagen Sardinië (5 als je reizen niet meerekent)
Leuk eiland, genoeg te beleven en waanzinnige uitzichten en leuke hikes. Autootje vooraf geregeld en zo 792km gereden (booking.com hotels en lokale restaurantjes).
Hoogtepunten met een super mooi strand bij spiaggia poetto en de wedstrijd tegen Bologna van Cagliari FC. En zeker ook wel de lokale eettentjes en koffiebarretjes.
Maar wat rijden zie hier als gekken, dat wel. Van die bochtige ravijn weggetjes en dan met 80 erdoor heen en inhalen. En dan te bedenken dat 10m rechts of links een afgrond van paar 100m zit. (ook leuk als het regent en het super mistig is)
Leuk eiland, genoeg te beleven en waanzinnige uitzichten en leuke hikes. Autootje vooraf geregeld en zo 792km gereden (booking.com hotels en lokale restaurantjes).
Hoogtepunten met een super mooi strand bij spiaggia poetto en de wedstrijd tegen Bologna van Cagliari FC. En zeker ook wel de lokale eettentjes en koffiebarretjes.
Maar wat rijden zie hier als gekken, dat wel. Van die bochtige ravijn weggetjes en dan met 80 erdoor heen en inhalen. En dan te bedenken dat 10m rechts of links een afgrond van paar 100m zit. (ook leuk als het regent en het super mistig is)
Als zelfs jij ze als gekken vindt rijden moet het wel heel extreem zijn 
Wij willen graag 5 dagen naar Asturias in Spanje (noord Spanje bij Gijon), prachtig gebied e.d. maar we kunnen nergens een beetje een degelijke reisorganisatie vinden die daar heen gaat. Mensen tips voor zoiets of het zelf samenstellen?
Op Booking + Expedia + Sunnycars kom ik op zo'n 600 uit p.p. en dat is imo wat prijzig voor Spanje en maar 5 dagen.
Op Booking + Expedia + Sunnycars kom ik op zo'n 600 uit p.p. en dat is imo wat prijzig voor Spanje en maar 5 dagen.
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
Voor welke periode?Broken Balance wrote:Wij willen graag 5 dagen naar Asturias in Spanje (noord Spanje bij Gijon), prachtig gebied e.d. maar we kunnen nergens een beetje een degelijke reisorganisatie vinden die daar heen gaat. Mensen tips voor zoiets of het zelf samenstellen?
Binnenkort (22 mei vertrek) lekker 8 daagjes all-inclusive vakantie Turkije. Echt ff behoefte aan een 'niet moet, alles mag' vakantie 
Meivakantie.Elation wrote:Voor welke periode?Broken Balance wrote:Wij willen graag 5 dagen naar Asturias in Spanje (noord Spanje bij Gijon), prachtig gebied e.d. maar we kunnen nergens een beetje een degelijke reisorganisatie vinden die daar heen gaat. Mensen tips voor zoiets of het zelf samenstellen?
met sgatje?THArdstyler wrote:Binnenkort (22 mei vertrek) lekker 8 daagjes all-inclusive vakantie Turkije. Echt ff behoefte aan een 'niet moet, alles mag' vakantie
Airbnb gecheckt? Vliegen op Bilbao en auto huren? +- 1.700 km rijden (17u in de auto zitten) is ook een beetje zonde van je vijf vrije dagen.Broken Balance wrote:Wij willen graag 5 dagen naar Asturias in Spanje (noord Spanje bij Gijon), prachtig gebied e.d. maar we kunnen nergens een beetje een degelijke reisorganisatie vinden die daar heen gaat. Mensen tips voor zoiets of het zelf samenstellen?
Het is uiteindelijk veranderd naar de Italiaanse meren, maar het kutte is dat wij geen transfers bij de reizen kunnen vinden.
Heb zelf ook geen idee hoe van een van de vliegvelden van Milaan (Bergamo wss) naar de meren te komen (Lago Maggiore wordt het wss). Kun je ergens aparte transfers boeken? Een taxi voor 130 km lijkt me overdreven.
Heb zelf ook geen idee hoe van een van de vliegvelden van Milaan (Bergamo wss) naar de meren te komen (Lago Maggiore wordt het wss). Kun je ergens aparte transfers boeken? Een taxi voor 130 km lijkt me overdreven.
Even snelle zoek actie gedaan op sunnycars voor een huur auto, voor 140 euro heb je een prima auto. Denk dat je met een taxi heen en weer ook hetzelfde kwijt bent. OV al gecheckt, ervaring in Spanje met het OV is namelijk echt goed, kan daar niet over meepraten in ItalieBroken Balance wrote:Het is uiteindelijk veranderd naar de Italiaanse meren, maar het kutte is dat wij geen transfers bij de reizen kunnen vinden.
Klopt, ik zat ook al naar het OV te kijken. Maar dat hangt weer enorm van vluchttijden af, ik kan namelijk niet echt goed zien wanneer welke trein gaat in Italië en het is sowieso een reis van 2 uur met het OV.
Ja lastig man, ik zou persoonlijk voor comfort kiezen en een autootje huren.Broken Balance wrote:Klopt, ik zat ook al naar het OV te kijken. Maar dat hangt weer enorm van vluchttijden af, ik kan namelijk niet echt goed zien wanneer welke trein gaat in Italië en het is sowieso een reis van 2 uur met het OV.
https://www.trenitalia.com/en.html is de website van de Italiaanse NS!