Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Kan dat nog wel? Meende destijds dat ze permanent gesloten zijn.


Kan je uit ervaring van dit weekend vertellen dat het nog wel kan :D


toeristische gedeelte of echt de diepte in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Iemand wel eens in Zakynthos geweest? Wil op zomervakantie met mijn vriendin, maar zijn nog aan het kijken en het leek haar voornamelijk erg leuk om hier heen te gaan. Iemand tips en tops?


2x geweest, super vet eiland. De eerste paar dingen die in me op komen zijn de hoofdstad (heet gewoon Zakynthos-Stad), Laganas (toeristische badplaats) en wat je sowieso moet doen is naar Navagio beach / scheepswrakeiland, daar kun je heen met een boot tour, dat is heel vet. Ook echt een toeristentrekker, als je alleen al 'griekenland' googled zie je meteen navagio beach. Vaak wordt deze trip ook gecombineerd met de blue caves die dichtbij het scheepswrakeiland liggen. Ook gaan er excursies naar Marathonissi aka schildpaddeneiland waar je schildpadden kunt spotten. Je krijgt bij al deze dingen altijd de tijd om rond te zwemmen. Verder gewoon een heel mooi grieks eiland met, zoals alle griekse eilanden, mooie stranden en aardig hoge temperaturen. :P

Als je ervan houdt veel gyros eten (ook goedkoop) en Mythos is natuurlijk goud.

wat impressies:

Navagio beach

Afbeelding

Blue caves

Afbeelding

De hoofdstad

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ja ben heel erg benieuwd, hoor van de jongens met wie ik ga dat het echt heel vet is! Heb er verder nog niet zoveel verwachtingen van, dus kan alleen maar positief uitvallen :) Wat kan ik een beetje verwachten?


Het heeft alles qua stijlen muziek en zolang je open minded blijft ga je vette acts zien. Boedapest is een prachtige stad met heerlijke goedkope badhuizen waar je de dag lekker kan vertoeven omdat het vaak pas om 16:00 begint op het terrein.

Zo zagen onze dagen (11 in totaal) er dan ook uit: Je tent uit branden om 10:00, wat eten halen bij de verse bakker en eetkraampjes op het terrein, naar de stad bieren of naar een badhuis, boodschappen doen bij de supermarkt om de hoek, terug naar het terrein om door te gaan tot een uur of 04:00 and repeat :D

Het bleek 2012 te zijn dat ik er was en heb acts gezien als Sum 41, The Killers, Korn, The XX, Paulo Nutini, Snoop Dogg, LMFAO, Dope D.O.D, Alesso en Steve Aoki. Echt van alles wat :thumbsup:

Gaafste waren Hurts en Chef'Special

Op het terrein is van alles te doen van theater en kunst tot sporten en spelletjes of yoga. Traditie zijn vlaggen en waterpistolen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen voor 8 dagen naar Ibiza en Formentera ( 5 op Ibiza, 3 op Formentera) :). Qua feesten wil ik misschien alleen overdag een strandfeest meepakken. Ik ga om uit te rusten en heb weinig trek om tot 6 a 7 uur op stap te gaan en de dag(en) erna weer slecht te zijn.
Iemand nog tips qua stranden/strandtenten/mooie plekken om te zien? Ik zit helemaal rechtsboven op het eiland (Cala de Sant Vicent) en heb een auto gehuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Kan dat nog wel? Meende destijds dat ze permanent gesloten zijn.


Kan je uit ervaring van dit weekend vertellen dat het nog wel kan :D


toeristische gedeelte of echt de diepte in?


Niet het toeristische gedeelte waar wij waren. En we zaten goed diep.
Een van de mensen waar ik mee was zit er zowat wekelijks dus het kan volgens mij nu ook nog steeds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 02:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Iemand wel eens in Zakynthos geweest? Wil op zomervakantie met mijn vriendin, maar zijn nog aan het kijken en het leek haar voornamelijk erg leuk om hier heen te gaan. Iemand tips en tops?


Dit wil ik ook graag weten om exact dezelfde reden. Het ziet er prachtig uit en heb altijd al naar de schildpadden eilanden willen gaan. :)


Ik ben er nu. Het eiland is qua natuur erg mooi maar enorm smerig, net Napels, overal vuilnis langs de weg. De plekken hierboven zijn erg vet, auto/quad huren en gaan.

Uitgaan is veel Engelsen, die zijn helemaal gek.

Ik zit in Cavo Vezal, nieuw hotel en super relaxed qua sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de winter naar Sri Lanka geweest, na Defqon een midweek strand (Terschelling/Zeeland) en van de winter willen we graag naar Indonesië of Vietnam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend met voetbalteam naar Düsseldorf geweest. Leuke stad waar je je zeker met een grote groep kunt vermaken! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind augustus/begin september voor 10 dagen naar Madeira met m'n vriendin :love: Even geen stress en maximaal chillen, leuke dingen doen, drinken eten. :love: Mensen ervaring met dat eiland? Schijnt echt prachtig te zijn.

En in oktober organiseer ik het jaarlijkse vriendenweekend, Antwerpen uitgekozen na Hamburg/Praag afgelopen jaren.

Mooie dingen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:57 
 
Hardtraxx Elite

27 juli t/m 5 augustus naar El Arenal in Mallorca.

Nog leuke kroegen en dingen om te doen daar? Hoorde dat de eigenaar van Mega Park was opgepakt wegens witwassen? Weet niet hoeveel hier van waar is, zou het wel jammer vinden als dat gesloten is, hoor hier altijd goeie verhalen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eind augustus/begin september voor 10 dagen naar Madeira met m'n vriendin :love: Even geen stress en maximaal chillen, leuke dingen doen, drinken eten. :love: Mensen ervaring met dat eiland? Schijnt echt prachtig te zijn.

Mooie dingen ^^


Vorig jaar geweest met mijn vriendin.

1. Huur een auto en bereid je voor op heuvelstarten en onoverzichtelijke kruisingen, want om bij de echt mooie dingen te komen moet je wel een stukje rijden, gaat geen OV heen. Tip, neem een lichte auto met een degelijke motor. Wij kregen een Skoda Octavia (VW Polo) met een 1.0 motor, te zwaar en te zwak voor de bergen. Zorg dat je dit ook van te voren doet want anders naaien ze je daar op het vliegveld. Maak ook altijd foto's rondom de hele auto en zorg dat ze alle aanwezige schade aankaarten en je een kopie geven.

Wij deden Sunnycars, was iets duurder maar alle eigen risico was afgekocht, dus bij schade e.d. kunnen de mensen waar je het van huurt (want het moet via een 3e partij, meestal Hertz) je niet naaien. En we waren niet per se een creditcard nodig.

2. Funchal is enorm mooi, de tuinen daar e.d. een must voor een dagje.

3. Ga sowieso naar Monte Palace Tropical Garden, alsof je in een ander werelddeel bent, ga echter wel met de kabelbaan vanaf Funchal want de weg daarheen is enorm kut.

4. Porto Moniz en de natuurzwembaden daar is een must.

5. Ga vooral de natuur in, Madeira heeft bijna geen stranden mits je een boottrip naar het naastgelegen eiland doet.

6. Neem snorkel spul mee, overal kan je vissen en krabben aan de kust e.d. zien.

7. Roadtrip langs de noordkust (kan je Porto Moniz meenemen en zeker ook Santana, met die huisjes daar)

8. Duiken in een Aquarium bij vissen, haaien e.d.

9. Walvis of dolfijn kijken

10. Canyoning in de bergen

11. Lopen langs de levada's, vooral Levada Dos Cedros, Levada Da Ribeira Da Janela en zo'nbeetje alles rondom Rabacal, vooral Levada das 25 Fontes e Risco

12. Pico Ruivo beklimmen, moeilijk maar rewarding.

13. Garganta Funda Waterval

14. De vulkanische grotten van Sao Vincente.

Even snel een lijstje gepakt van wat wij wouden doen maar niet konden in de 10 dagen :P. Madeira is zo mooi en er is zo veel te doen dat je echt wel twee keer heen moet (wat wij ook nog eens gaan doen waarschijnlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha kerel je maakt me nog enthousiaster, thanks voor je uitgebreide antwoord! Hebben we heel veel aan :thumbsup: Zin in :love:

Dat aquarium duiken klinkt wel fucking vet trouwens haha. Proberen zeker een paar punten van je lijstje mee te pakken!!

Zijn beide ook niet echt types die de hele dag lui op het strand willen liggen. Dus dat komt goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat daar niet het standbeeld van Ronaldo? Als die oude er nog staat zou ik die zeker even checken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Staat daar niet het standbeeld van Ronaldo? Als die oude er nog staat zou ik die zeker even checken :lol:


HAHA dat heb ik oprecht meteen opgezocht toen m'n vriendin met het idee van Madeira kwam aanzetten als bestemming, zag het al voor me dat ik mooi de blits ging maken met dat schele beeld, maar inmiddels is hij aangepast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja je hebt natuurlijk ook het Ronaldo museum midden in Funchal, en ook het Ronaldo airport.

Wat wel lachen is, is het landen op Madeira, je hebt tot het laatste moment het idee dat je in de zee land. Moet je voor de gein dat vliegveld maar opzoeken :P.

Maar ik ga er sowieso nog eens heen want er is te veel te doen om in 10 dagen te doen.

Wat ook een ding is, is het feit dat de mooiste tijd om naar Madeira te gaan eigenlijk de lente of de herfst is. Het hele jaar is het daar ong 18 - 25 graden, ze kennen geen winter daar. Maar het eiland is het mooiste als alles in bloei staat in de lente/herfst.

Kan je vast wel wat over zoeken qua klimaat daar, best vaag, in die tijden zijn alle watervallen ook actief. Doe sowieso ook conditie op en koop wandelschoenen en plak pleisters tegen blaren. Zijn niet zomaar paadjes als in de Nederlandse bossen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

11 dagen naar de Azoren.. ik; control freak.. heb dit keer amper iets in mogen brengen..

Ben overigens wel benieuwd, wordt aangeduid als het Hawai van Europa :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
27 juli t/m 5 augustus naar El Arenal in Mallorca.

Nog leuke kroegen en dingen om te doen daar? Hoorde dat de eigenaar van Mega Park was opgepakt wegens witwassen? Weet niet hoeveel hier van waar is, zou het wel jammer vinden als dat gesloten is, hoor hier altijd goeie verhalen over.


Vollebak pils tanken in Megapark is sowieso een aanrader, maar daar was je al achter zie ik haha. Qua eten zou ik naar Andaluz gaan! Dat is een Spaans tapas restaurant die echt ontzettend lekker is. We waren pp geloof ik 25 euro kwijt en toen zaten we ram vol. Dit was inclusief een paar flessen wijn geloof ik en aan het eind krijg je van het huis een fles likeur die je leeg mag drinken. Moet je even een taxi nemen en die brengt je erheen (kost overigens 3x niks).

Qua clubs moet je even kijken wat voor muziek en volk je wilt. In Shooters bijvoorbeeld hoor je elke avond dezelfde schudden met die billen muziek en staat het vol met van dat paupervolk die het hele jaar sparen om in hun glittershirtje zoveel mogelijk flessen Belvedere te kunnen bestellen. Verder wel prima vermaakt daar hoor! :P Verder zijn Beachhouse, Veronica en Crazy's wel leuke kroegen om heen te gaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mega Park :love: :love: :love: :love: Echt gewoon de hemel op aarde voor een gezonde hollandse jongen. Hoop voor je dat het open is, maar anders kun je ook nog naar Bierkönig, komt ongeveer op hetzelfde neer. Man man als ik eraan terug denk zou ik zo het vliegtuig in stappen.

Overigens is het overige uitgaan in El Arenal niet heel bijzonder, wel een paar tentjes die wel ok zijn zoals Veronica, Club NL en Shooters, maar voor de echte discotheken moet je in Magaluf zijn. Vooral BCM is een gave discotheek waar ook altijd grote DJ's draaien (bereid je dan wel voor op zeer schaars geklede en lamlazarusse Engelse 'dames'). Ben daar toen o.a. geweest toen Skrillex optrad, god wat een complete chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind augustus met de gf naar Palermo :) hoogstwaarschijnlijk nog meer van Sicilië ontdekken dan alleen de stad. Nog tips toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Mega Park :love: :love: :love: :love: Echt gewoon de hemel op aarde voor een gezonde hollandse jongen. Hoop voor je dat het open is, maar anders kun je ook nog naar Bierkönig, komt ongeveer op hetzelfde neer. Man man als ik eraan terug denk zou ik zo het vliegtuig in stappen.

Overigens is het overige uitgaan in El Arenal niet heel bijzonder, wel een paar tentjes die wel ok zijn zoals Veronica, Club NL en Shooters, maar voor de echte discotheken moet je in Magaluf zijn. Vooral BCM is een gave discotheek waar ook altijd grote DJ's draaien (bereid je dan wel voor op zeer schaars geklede en lamlazarusse Engelse 'dames'). Ben daar toen o.a. geweest toen Skrillex optrad, god wat een complete chaos.


Las dat BCM inderdaad de grootste club was, zit dat niet in El Arenal dan?
Ben verder niet zo van de urban bullshit die tegenwoordig gedraaid word in het Nederlandse uitgaansleven. Maar ik houd ook weer niet van de hele avond Nederlandse hitjes, geef maar een pak stevige house.

Verder qua eten zullen we ons niet druk hoeven te maken (tenzij het niet te vreten is) maar we zitten all inclusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Mega Park :love: :love: :love: :love: Echt gewoon de hemel op aarde voor een gezonde hollandse jongen. Hoop voor je dat het open is, maar anders kun je ook nog naar Bierkönig, komt ongeveer op hetzelfde neer. Man man als ik eraan terug denk zou ik zo het vliegtuig in stappen.

Overigens is het overige uitgaan in El Arenal niet heel bijzonder, wel een paar tentjes die wel ok zijn zoals Veronica, Club NL en Shooters, maar voor de echte discotheken moet je in Magaluf zijn. Vooral BCM is een gave discotheek waar ook altijd grote DJ's draaien (bereid je dan wel voor op zeer schaars geklede en lamlazarusse Engelse 'dames'). Ben daar toen o.a. geweest toen Skrillex optrad, god wat een complete chaos.


Las dat BCM inderdaad de grootste club was, zit dat niet in El Arenal dan?
Ben verder niet zo van de urban bullshit die tegenwoordig gedraaid word in het Nederlandse uitgaansleven. Maar ik houd ook weer niet van de hele avond Nederlandse hitjes, geef maar een pak stevige house.

Verder qua eten zullen we ons niet druk hoeven te maken (tenzij het niet te vreten is) maar we zitten all inclusive.


Dan hoop ik niet dat je in het zelfde All In hotel als ons zat, want dat was echt niet te vreten. Kwam later ook terug in Rob Geus z'n programma (man man man man). Weet de naam alleen even niet meer, maar we gingen in ieder geval alsnog elke dag uit eten of naar de mac.

BCM zit idd niet in El Arenal, is in mijn herrinering ongeveer een half uurtje met de taxi of drie kwartier met zo'n georganiseerde busreis. In Club NL draaiden ze trouwens ook best wat hardstyle, toen ik er was had je ook Luna en Korsakof die een avond draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Dat hotel zagen wij volgens mij voorbij komen. Wij zitten in Hotel Piñero Bahia de Palma ofzoiets. Thanks voor alle info ! Zelf gaan we ook nog wss naar 538 café, dat wordt gerunt door een bekende, en daar werken dus ook allemaal mensen uit de buurt.

Maar verder over het algemeen hoef ik geen bekende tegen te komen op vakantie op mn vriendengroep na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dat hotel zagen wij volgens mij voorbij komen. Wij zitten in Hotel Piñero Bahia de Palma ofzoiets.

Oh maar dat is hem wel nu ik de foto's zie :lol: Hoop voor je dat ze er iets aan gedaan hebben dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:49 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Dat hotel zagen wij volgens mij voorbij komen. Wij zitten in Hotel Piñero Bahia de Palma ofzoiets.

Oh maar dat is hem wel nu ik de foto's zie :lol: Hoop voor je dat ze er iets aan gedaan hebben dan :P


Heb hier ook inderdaad gezeten 7 jaar terug, niet te eten en kwam later bij Red mijn Vakantie langs haha. Hoop voor je dat het veranderd is maar denk het niet.

Verder kan je het beste het Duitse gedeelte opzoeken om uit te gaan, dat vond ik het gezelligst in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:01 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Dat hotel zagen wij volgens mij voorbij komen. Wij zitten in Hotel Piñero Bahia de Palma ofzoiets.

Oh maar dat is hem wel nu ik de foto's zie :lol: Hoop voor je dat ze er iets aan gedaan hebben dan :P


In Hotel Palma Bay was red mijn vakantie inderdaad, in deze niet zover ik kan vinden op het net. Ook heb ik niet echt slechte recensies kunnen vinden over Piñero :P
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic