Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Dat hotel zagen wij volgens mij voorbij komen. Wij zitten in Hotel Piñero Bahia de Palma ofzoiets.

Oh maar dat is hem wel nu ik de foto's zie :lol: Hoop voor je dat ze er iets aan gedaan hebben dan :P


In Hotel Palma Bay was red mijn vakantie inderdaad, in deze niet zover ik kan vinden op het net. Ook heb ik niet echt slechte recensies kunnen vinden over Piñero :P

Hmm oke, dan was ik bij die uitzending in de war denk ik, want ik weet wel zeker dat ik in Pinero zat haha. Maar goed daar was het eten dus ook niet al te best destijds. Ach ja je komt er vanzelf wel achter, en anders lekker een kebabrol bij Aladin halen :P Vast ritueel na het stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste all in hotels zijn niet echt te vreten. Wij zaten ook in een prima hotel, alles netjes en schoon, maar het eten was 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:58 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Mega Park :love: :love: :love: :love: Echt gewoon de hemel op aarde voor een gezonde hollandse jongen. Hoop voor je dat het open is, maar anders kun je ook nog naar Bierkönig, komt ongeveer op hetzelfde neer. Man man als ik eraan terug denk zou ik zo het vliegtuig in stappen.

Overigens is het overige uitgaan in El Arenal niet heel bijzonder, wel een paar tentjes die wel ok zijn zoals Veronica, Club NL en Shooters, maar voor de echte discotheken moet je in Magaluf zijn. Vooral BCM is een gave discotheek waar ook altijd grote DJ's draaien (bereid je dan wel voor op zeer schaars geklede en lamlazarusse Engelse 'dames'). Ben daar toen o.a. geweest toen Skrillex optrad, god wat een complete chaos.


Las dat BCM inderdaad de grootste club was, zit dat niet in El Arenal dan?
Ben verder niet zo van de urban bullshit die tegenwoordig gedraaid word in het Nederlandse uitgaansleven. Maar ik houd ook weer niet van de hele avond Nederlandse hitjes, geef maar een pak stevige house.

Verder qua eten zullen we ons niet druk hoeven te maken (tenzij het niet te vreten is) maar we zitten all inclusive.


Ik ga zelf ook rond die periode naar Mallorca, zag dat Club NL nog wel eens een hardstyle-act (RR en Frequencerz) wil laten overvliegen die daar dan setje van een paar uur doet. Weet zelf nog niet of er heen ga, want 2 jaar terug met Warface was het qua hitte niet uit te houden in die tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 08:30 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hmm oke, dan was ik bij die uitzending in de war denk ik, want ik weet wel zeker dat ik in Pinero zat haha. Maar goed daar was het eten dus ook niet al te best destijds. Ach ja je komt er vanzelf wel achter, en anders lekker een kebabrol bij Aladin halen :P Vast ritueel na het stappen.


Ik weet zeker dat die Pinero in red mijn vakantie zat. Kan alleen ook de aflevering niet vinden, maar al mijn vrienden hadden het erover toen. Ging trouwens alleen om het eten idd. Kamers & drinken was gewoon okay. Misschien is het allemaal ook wel verbeterd, laat maar weten als je terug bent anders @hard4us.

Ze hebben bij de Aladin ook Kapsalon, al was die wel iets anders dan de hollandse variant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
Staat daar niet het standbeeld van Ronaldo? Als die oude er nog staat zou ik die zeker even checken :lol:


HAHA dat heb ik oprecht meteen opgezocht toen m'n vriendin met het idee van Madeira kwam aanzetten als bestemming, zag het al voor me dat ik mooi de blits ging maken met dat schele beeld, maar inmiddels is hij aangepast :lol:

https://www.nu.nl/239009/video/mislukt- ... angen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:00 
 
Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Pommer schreef:
Hmm oke, dan was ik bij die uitzending in de war denk ik, want ik weet wel zeker dat ik in Pinero zat haha. Maar goed daar was het eten dus ook niet al te best destijds. Ach ja je komt er vanzelf wel achter, en anders lekker een kebabrol bij Aladin halen :P Vast ritueel na het stappen.


Ik weet zeker dat die Pinero in red mijn vakantie zat. Kan alleen ook de aflevering niet vinden, maar al mijn vrienden hadden het erover toen. Ging trouwens alleen om het eten idd. Kamers & drinken was gewoon okay. Misschien is het allemaal ook wel verbeterd, laat maar weten als je terug bent anders @hard4us.

Ze hebben bij de Aladin ook Kapsalon, al was die wel iets anders dan de hollandse variant xd


Hopen dat ze iets met Rob's advies gedaan hebben dan :P. Ik zal het wel laten weten hoe het is geweest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:32 
 
Hardtraxxer

Volgens mij was dit in Pinero de Bahia, al weet ik het niet 100% zeker meer, is al een tijd geleden namelijk :P

https://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn ... ramatisch/

Hoor wel hoe het was, ben benieuwd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Volgens mij was dit in Pinero de Bahia, al weet ik het niet 100% zeker meer, is al een tijd geleden namelijk :P

https://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn ... ramatisch/

Hoor wel hoe het was, ben benieuwd haha.


Ahja ik zie het logo, en ik zie dat er meerdere hotels hetzelfde Piñero logo hebben. Beloofd niet veel goeds qua eten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
27 juli t/m 5 augustus naar El Arenal in Mallorca.

Nog leuke kroegen en dingen om te doen daar? Hoorde dat de eigenaar van Mega Park was opgepakt wegens witwassen? Weet niet hoeveel hier van waar is, zou het wel jammer vinden als dat gesloten is, hoor hier altijd goeie verhalen over.


Vanaf 1 augustus zit ik er ook weer :) Ga je via een reisbureau zoals Gogo, Gofun of Beachmasters? Die hebben dagelijkse activiteiten (waar 80% kut van is), maar Mallorca open air is erg leuk. BCM vond ik echt enorm tegenvallen, leek wel of er geen alcohol in het bier/de mixjes zat. Megapark is inderdaad sowieso een aanrader, vooral lekker optijd in de middag heen gaan! Bierkönig is ook erg leuk, literpullen bier wegharken.

Indy schreef:
Verder zijn Beachhouse, Veronica en Crazy's wel leuke kroegen om heen te gaan! :)


Deze inderdaad, en als je zin hebt in wat hardstyle (of lachgas ballonnen) kun je bij Club NL kijken op 2 augustus.

Edit: Klopt inderdaad dat de baas/eigenaar van Megapark is opgepakt voor witwassen, maar Megapark is wel open gelukkig! :cool: (BCM is volgens mij wel gesloten, is ook van dezelfde eigenaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dubai. Wat een stad. De Emiraat, wat een land. Dubai fountain is echt een magisch plekje op aarde.

De dingen die ze daar bouwen en creëeren is echt buitenaards haast.
Het is echt de stad van de toekomst en zal zich de komende jaren nog veel meer gaan ontwikkelen. Als ik ooit wil emigreren is het naar de Emiraat. Ik heb nog nooit zoveel vriendelijke mensen bij elkaar gezien. En schoon dat het overal is. Ongelooflijk hoe ver ze voor lopen op Nederland op bepaalde gebieden. Alleen dat alcohol.. Ja daar hoef je er niet voor naar toe te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:41 
 
Hardtraxx Elite

mitch0162 schreef:
Hard4Us schreef:
27 juli t/m 5 augustus naar El Arenal in Mallorca.

Nog leuke kroegen en dingen om te doen daar? Hoorde dat de eigenaar van Mega Park was opgepakt wegens witwassen? Weet niet hoeveel hier van waar is, zou het wel jammer vinden als dat gesloten is, hoor hier altijd goeie verhalen over.


Vanaf 1 augustus zit ik er ook weer :) Ga je via een reisbureau zoals Gogo, Gofun of Beachmasters? Die hebben dagelijkse activiteiten (waar 80% kut van is), maar Mallorca open air is erg leuk. BCM vond ik echt enorm tegenvallen, leek wel of er geen alcohol in het bier/de mixjes zat. Megapark is inderdaad sowieso een aanrader, vooral lekker optijd in de middag heen gaan! Bierkönig is ook erg leuk, literpullen bier wegharken.

Indy schreef:
Verder zijn Beachhouse, Veronica en Crazy's wel leuke kroegen om heen te gaan! :)


Deze inderdaad, en als je zin hebt in wat hardstyle (of lachgas ballonnen) kun je bij Club NL kijken op 2 augustus.

Edit: Klopt inderdaad dat de baas/eigenaar van Megapark is opgepakt voor witwassen, maar Megapark is wel open gelukkig! :cool: (BCM is volgens mij wel gesloten, is ook van dezelfde eigenaar)


Via Gogo inderdaad, zo'n beachparty is inderdaad wel lachen. Goed om te weten dat er 2 augustus iets van hardstyle is dan, even m'n maten zover krijgen om daar ook dan heen te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:

Via Gogo inderdaad, zo'n beachparty is inderdaad wel lachen. Goed om te weten dat er 2 augustus iets van hardstyle is dan, even m'n maten zover krijgen om daar ook dan heen te gaan :P


Radical Redemption, Act of Rage en Frequencerz moeten die avond draaien. Best een leuk tentje, volledig Nederlands (net als veel andere in Mallorca). Paar jaar geleden ook geweest, was toen best lachen :) toen trouwens ook via Gogo gegaan, ze proberen je als je er bent van alles te verkopen. Let op de tijden als je er iets leuks tussen ziet. De boottocht was namelijk om 09:00 sochtends bij ons.. :lol:
Verder niets te klagen gehad over Gogo, werden opgehaald bij het vliegveld en hebben ons begeleidt naar ons hotel. Als er iets was konden we altijd bellen, lopen genoeg mensen rond die voor Gogo werken. Kroegentocht is ook wel leuk, kom je overal eventjes binnen (al kun je dat met je eigen vriendengroep ook doen natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zou ik trouwens echt niks aan vinden, op vakantie gaan en vervolgens half Nederland tegen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom op vakantie ook liefst zo weinig mogelijk Nederlanders tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:04 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Ik kom op vakantie ook liefst zo weinig mogelijk Nederlanders tegen.


Heb ik ook hoor, maar ja het is imo toch anders als ik wat noorderlingen tegen kom of randstad mensen, dan heb ik al vaak het idee dat het buitenlanders zijn :P Daarentegen voelen Vlamen dan meer als "ons volk".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week vier dagen naar Berlijn met Bastiaan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 nachten naar Cochum geboekt met de meid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cochem bedoel je denk ik? :D
Mooie stad inderdaad, ben er toen ook een dagje geweest met de vriendin.
Het is wel de moeite waard om een uitstapje te maken naar de Nürburgring :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Cochem bedoel je denk ik? :D
Mooie stad inderdaad, ben er toen ook een dagje geweest met de vriendin.
Het is wel de moeite waard om een uitstapje te maken naar de Nürburgring :cool:


Excuus. Dat bedoel ik inderdaad. Heb je nog meer tips? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zit een golfbaan in de buurt. Misschien is dat nog wel leuk om te doen (introductiecursus ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Er zit een golfbaan in de buurt. Misschien is dat nog wel leuk om te doen (introductiecursus ofzo).


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

- Bij de nürburgring heb je het kasteel waar de baan omheen is gebouwd, de Nürburg. Hier kan je tegen een kleine bijbetaling in en het uitzicht bovenop is gaaf.
- Bij het GP circuit van de nürburgring kan je het museum bezoeken, en er is ook een kartbaan gebouwd. Eventueel nog merchandise halen, het is daar duur, maar wel extreem goede kwaliteit (mijn vader zijn nürburgring jas is al 6 jaar oud en ziet eruit als nieuw).
- Je kan het dorpje Adenau bezoeken en dan bij de brug van Breidscheid toekijken hoe de auto's over de baan jagen. Mooi punt altijd, en je kan heerlijk eten bij restaurant Cockpit :) Als je "Rundweg der Nordschleife" zoekt op maps vind je deze locatie wel.
- Het is ook gaaf om naar de ingang te gaan van de Nürburgring en te smullen van de auto's daar. Als je op maps
"Ticketverkauf Touristenfahrten" intoetst kom je er wel.
- Als laatste ga ik als ik er ben ook graag kijken op de vlakte van Brünnchen. Als je "Parkplatz Brünnchen" zoekt op maps vind je ook deze wel!

Tot zover het nürburgring deel xd

- Aan de andere kant van het kasteel heb je de Hohe Acht. Dit is de hoogste top van het eifel gebied, en is grotendeels met de auto te bereiken, laatste stuk zul je moeten wandelen. Dit uitzicht is nóg mooier dan bovenop de Nürburg.
- In de buurt daar heb je ook de Wildpark Daun. Hier rij je als het ware door een dierentuin heen en kan je op sommige plaatsen uitstappen om dichterbij de dieren te komen. Wel erg gaaf! (na een googletje zag ik dat er bij cochem zelf een soortgelijk iets zit: wildpark cochem
- Mocht je het leuk vinden heb je daar ergens ook de Wallenborn Geiser.
- Als het goed weer is kan je een van de maaren bezoeken. Een maar is een kratermeer (het eifelgebied was miljoenen jaren geleden vulkanisch), en hier kan je heerlijk zwemmen!
- Als je iets verder wilt rijden dan kan je ook de museum van Bitburg opzoeken (Bitburger bier)

Je kan natuurlijk ook altijd nog golven inderdaad :lol:

Oja: ik weet niet wanneer je er bent, maar als je een beetje autofanaat bent, 19 t/m 21 juli is de eifel rallye festival bezig, dat is echt een sensatie :love:

Zal vast nog wat vergeten zijn maar denk dat je hier al een heel eind mee komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de tips! Ik ga het opslaan zodat we nog wat dingen kunnen bezoeken. Ga me er in ieder geval heel erg vermaken denk ik. Ga 30 juli die kant op tot en met 6 augustus. Wat we daarna doen moeten we nog even kijken. Misschien gaan we nog naar een andere stad om te overnachten of iets.. Heb er in ieder geval heel veel zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RomanAnthony schreef:
Er zit een golfbaan in de buurt. Misschien is dat nog wel leuk om te doen (introductiecursus ofzo).


:lol: :lol: :lol:

Haha, hij was serieus denk ik. Ze hebben dat gisteren gedaan en schijnt toch vet geweest te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
RomanAnthony schreef:
Er zit een golfbaan in de buurt. Misschien is dat nog wel leuk om te doen (introductiecursus ofzo).


:lol: :lol: :lol:

Haha, hij was serieus denk ik. Ze hebben dat gisteren gedaan en schijnt toch vet geweest te zijn.


Het kwam echt over alsof het een grap was. :oh:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic