Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:42 

Kraak... Piep...

Weet niet hoe het op Scicilie zit maar de spoorwegen van Italie schijnen best goed te zijn.

Raad toch altijd aan om een auto te huren, met een Fiat 500 een beetje door Italië heen tuffen is toch het mooiste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:48 

Hardtraxxer

Volgende week donderdag tot en met zondag lekker impulsief skiën in Oostenrijk met een paar man. Welk gebied we pakken moet nog overlegd worden. Pakken we gewoon de auto 's nachts en regelen daar alles verders wel. Zin in :beer: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Weet niet hoe het op Scicilie zit maar de spoorwegen van Italie schijnen best goed te zijn.

Raad toch altijd aan om een auto te huren, met een Fiat 500 een beetje door Italië heen tuffen is toch het mooiste.

Ja dat was ook ons eerste plan, maar daar zitten veel haken en ogen aan.
Stukje verzekering, hebben van een creditcard en de kosten zijn vrij hoog. Vandaar dat we toch daarvoor kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 18:25 

Hardtraxx Elite

Eind deze maand naar Marrakech, chill vakantie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 23:16 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:

Stukje verzekering, hebben van een creditcard en de kosten zijn vrij hoog. Vandaar dat we toch daarvoor kiezen.

En internationale rijbewijs aanschaffen bij de ANWB is ook een vereiste voor landen van vooral buiten de EU. Als ik een auto wil huren in Dubai, en dat was ik wel van plan, moet ik mijn creditcard saldo van 500 verhogen naar €1500 voor oa de borg. Kleine lettertjes in een contract zijn een Bitch soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 09:17 

Kraak... Piep...

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:

Ligt er aan welk verhuurbedrijf je pakt. Ik gebruik altijd Sunnycars. Die hebben de eigen risico in de prijs afgekocht. Je betaalt dus alleen voor de huur aan de auto en je bent ook niet verplicht een creditcard te hebben bij sommige huurpakketten.

Had dus een beetje schade in Madeira omdat iemand onze auto schampte terwijl deze geparkeerd stond, moest gewoon de info die ik daar kreeg opsturen en kreeg binnen een maand het bedrag terug. Alleen het bedrag van de schade en de borg (64 eu) werd van de rekening afgehaald (en teruggestort), meer niet.

https://www.sunnycars.nl/all-inclusive- ... _oQAvD_BwE
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:07 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:

Ligt er aan welk verhuurbedrijf je pakt. Ik gebruik altijd Sunnycars. Die hebben de eigen risico in de prijs afgekocht. Je betaalt dus alleen voor de huur aan de auto en je bent ook niet verplicht een creditcard te hebben bij sommige huurpakketten.

Had dus een beetje schade in Madeira omdat iemand onze auto schampte terwijl deze geparkeerd stond, moest gewoon de info die ik daar kreeg opsturen en kreeg binnen een maand het bedrag terug. Alleen het bedrag van de schade en de borg (64 eu) werd van de rekening afgehaald (en teruggestort), meer niet.

https://www.sunnycars.nl/all-inclusive- ... _oQAvD_BwE

Ik was heel even heel er gelukkig! Totdat ik zag dat je geen auto kan huren op Sicilië :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:14 

Kraak... Piep...

Ik zie ze wel? :P

Op het vliegveld, Trapani. (Btw ik had wel met creditcard er bij hoor, maar hier wordt niks raars mee gedaan).

Je krijgt dan

1. Alle verzekeringen (laat je vooral niets meer aansmeren aan die balie's, dit staat zelfs op het papier wat je van ze krijgt)
2. Eigen risico afgekocht (bij schade ben je uiteindelijk niks kwijt)
3. Alleen de borg wordt ingehouden maar niet afgetrokken van je creditcard. Deze krijg je terug ook al heb je schade.

Ik was in essentie alleen het huurbedrag kwijt. Creditcard aanvragen (via Rabobank iig) is gratis geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:46 

Hardtraxx Veteran

Waarom heb je eigenlijk geen creditcard ?

Voor mij een must als ik online aankopen doe. Het wordt aan het einde van de maand netjes afgeschreven van mijn rekening. Ik heb een klein limiet (€500) dus veel risico zit er ook niet aan en al jouw online aankopen zijn verzekerd tegen transportschade, diefstal en vermissing. Onwijs handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:52 

Kraak... Piep...

Ik heb het nog van de vakantie, maar gebruik het niet eigenlijk en kon al die tijd prima zonder, dus het is geen must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:19 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Op het vliegveld, Trapani. (Btw ik had wel met creditcard er bij hoor, maar hier wordt niks raars mee gedaan).

Je krijgt dan

1. Alle verzekeringen (laat je vooral niets meer aansmeren aan die balie's, dit staat zelfs op het papier wat je van ze krijgt)
3. Alleen de borg wordt ingehouden maar niet afgetrokken van je creditcard. Deze krijg je terug ook al heb je schade.

Ik was in essentie alleen het huurbedrag kwijt. Creditcard aanvragen (via Rabobank iig) is gratis geloof ik.

Ja inderdaad wel met creditcard. Ja het is soms wel echt nodig, maar vind het nu nog een beetje onzin. Ik koop bijna niets online en dergelijk. Maar mijn vriendin vond 540 voor 14 dagen te veel geld voor een auto, dus wil liever OV doen daar. Is natuurlijk een stuk goedkoper. In ieder geval bedankt voor je tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:14 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:

Je krijgt dan

Ja inderdaad wel met creditcard. Ja het is soms wel echt nodig, maar vind het nu nog een beetje onzin. Ik koop bijna niets online en dergelijk. Maar mijn vriendin vond 540 voor 14 dagen te veel geld voor een auto, dus wil liever OV doen daar. Is natuurlijk een stuk goedkoper. In ieder geval bedankt voor je tip!

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een auto voor 2 dagen te huren. Stuk goedkoper en zo kan je wellicht toch meer plaatsen zien dan enkel met het ov/fiets/lopend.

Ik huur voor ongeveer 105 euro een auto voor 3 dagen. Dan is het nog wel leuk en te betalen. De rest van de vakantie wordt inderdaad veel met het OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:55 

Hardtraxxer

Ik wil in de laatste 3 weken van mei samen met m'n vriendin de zon opzoeken.. De vraag is waarheen :whistle:
We zijn vorig jaar naar gran canaria geweest en dat beviel best goed, lekker klimaatje daar. Nu willen we dan misschien naar Tenerife of een andere canarische eiland gaan. Of hebben jullie betere suggesties wat een beetje in dezelfde pricerange ligt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:56 

Kraak... Piep...

Beurtbalkje schreef:
Ik wil in de laatste 3 weken van mei samen met m'n vriendin de zon opzoeken.. De vraag is waarheen :whistle:
We zijn vorig jaar naar gran canaria geweest en dat beviel best goed, lekker klimaatje daar. Nu willen we dan misschien naar Tenerife of een andere canarische eiland gaan. Of hebben jullie betere suggesties wat een beetje in dezelfde pricerange ligt ^^

Madeira.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:58 

Bierkoning

Krakau was episch, nu wel mors en morsdood.

Auschwitz vond ik ook indrukwekkend en 'mooi' om gezien te hebben, maar had toch minder impact dan ik van te voren dacht. Blijft wel heel krom om om de havenklap een stel toeristen lachend of mooi poserend op de foto te zien gaan, dan snap je het ook niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 16:35 

Hardtraxx Veteran

Weekend Madrid was mooi ondanks de regen :beer:

Morgenavond weer vertrekken naar een spontaan weekend Parijs. Toerist uithangen, urbexen, en de catacombes in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 16:36 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Weekend Madrid was mooi ondanks de regen :beer:

Morgenavond weer vertrekken naar een spontaan weekend Parijs. Toerist uithangen, urbexen, en de catacombes in.

Dat wil ik sowieso ook nog een keer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 21:27 

Kraak... Piep...

Kan dat nog wel? Meende destijds dat ze permanent gesloten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 09:34 

Hardtraxx Veteran

Ramon heeft dat pasgeleden nog gedaan.
Ik zit in mijn laatste week van Thailand - Cambodja maar de bedoeling is wel om aan het eind van de zomer nog even een weekje Zuid-Europa te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 02:31 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kan dat nog wel? Meende destijds dat ze permanent gesloten zijn.

Kan je uit ervaring van dit weekend vertellen dat het nog wel kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:28 

Hardtraxx Veteran

Zojuist besloten om een week naar Sziget te gaan dit jaar :D Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:30 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Zojuist besloten om een week naar Sziget te gaan dit jaar :D Zin in!

Dat is echt zo onwijs gaaf!! Met stip mijn beste festival ooit (Tomorrowland 2014 op 2 en DQ 2010 op 3)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:14 

Hardtraxx Veteran

Ja ben heel erg benieuwd, hoor van de jongens met wie ik ga dat het echt heel vet is! Heb er verder nog niet zoveel verwachtingen van, dus kan alleen maar positief uitvallen :) Wat kan ik een beetje verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:27 

Hardtraxx Veteran

Iemand wel eens in Zakynthos geweest? Wil op zomervakantie met mijn vriendin, maar zijn nog aan het kijken en het leek haar voornamelijk erg leuk om hier heen te gaan. Iemand tips en tops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:05 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Iemand wel eens in Zakynthos geweest? Wil op zomervakantie met mijn vriendin, maar zijn nog aan het kijken en het leek haar voornamelijk erg leuk om hier heen te gaan. Iemand tips en tops?

Dit wil ik ook graag weten om exact dezelfde reden. Het ziet er prachtig uit en heb altijd al naar de schildpadden eilanden willen gaan. :)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic