Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mandy schreef:
Pommer schreef:
Eindelijk vakantie geboekt, 11 dagen Mallorca All inclusive :love: :love: :love:

Kan niet wachten!


Waar ga je heen in Mallorca? :D


El Arenal ofzoiets, Henk Jan zei al dat jullie daar al geweest waren idd, vond je het leuk daar? :)

Zaten wij ook :D Welk hotel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

http://www.gogo.nl/spanje/mallorca/el_a ... ectIndex=2

Hoe vond je het daar? Vooral het stappen natuurlijk :P Waren er veel Nederlandse tenten? Ik ben meer van het 'apres ski' dan van die gare house discotheken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Pommer schreef:
Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P


ja volgensmij heb je wel een deel Nederlands en een deel Duits.
die Duitsers zijn echt stront irritant :P

xd
Ik heb het ook niet zo op Duitsers in het algemeen :P Maar komt wel goed, kijk er nu al naar uit! Ook wel lekker dat we All In zitten, gratis bierrrrr! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P


Tussen strandtent 3 en 5 is het nederlandse gedeelte volgens mij en het duitste is heel groot, daar zijn wij nooit geweest. Ga trouwens niet naar de Millenium Party :lol: Facking duur en alleen maar anabolen slikkers.

Wij zijn vooral bij club 538/veronica geweest en veel kroegjes. Apres ski weet ik zo niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou bedankt voor de tips, heb er alle vertrouwen in dat het een leuke tijd gaat worden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vakantie staat gepland rond 15e van Juli weg te gaan en dan richting Kos. Was niet mijn keuze, maar meeste stemmen gelden zeggen ze :x
Ach er is bier, muziek en vrouwen, dan komt het altijd wel goed haha :innocent:
Nog meer HT'ers die er rond die tijd zitten?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D 2 appartementen met zeezicht voor 7 man :) En wil nog met m'n vriendin naar Italie ofzo anderhalf tot 2 weekjes, heb dan toch een rijbewijs alleen moet ik dat hele stuk in m'n 1tje rijden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

Mallorca is een mooie plek om op vakantie btw te gaan ;)
Groot gedeelte Nederlands en de gehele rechterkant is gewoon puur Duits.
Ik kon daar altijd wel lachen ;) Iedereen lam en aan het bier, wat wil je nog meer?

Mijn vakantie gaat denk ik geboekt worden naar Griekenland ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D

Dat was dus ook mijn eerste keus, maar de meerderheid wilde daar niet heen omdat ze dat pauper en gevaarlijk vonden :/
Oftewel ik ben nu 2x zoveel kwijt voor me vakantie dan wanneer ik naar Sunny zou gaan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Binnenkort ook maar eens bij elkaar gaan zitten wat we dit jaar doen. Misschien dit jaar met een man minder omdat ie misschien naar de Olympische Spelen mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In kroatie 2 jaar geleden hadden we tijdens het WK een duits kamp en een nederlands kamp naastelkaar (tenten)

Heerlijk die oorlogen. Alleen t zielige was dat duitse kamp had koters van 13-19. En werden begeleid door van die organisatie leiders, mocht niet roken, en niet drinken en iedereen slapen om 12 uur ofzo.

Loop je dan smiddags met je fles bier, peuk in je muil en handoek op de rug dwars door t duitse kamp om ff te gaan douchen, heerlijk al die gezichten die ze dan trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P


Tussen strandtent 3 en 5 is het nederlandse gedeelte volgens mij en het duitste is heel groot, daar zijn wij nooit geweest. Ga trouwens niet naar de Millenium Party :lol: Facking duur en alleen maar anabolen slikkers.

Wij zijn vooral bij club 538/veronica geweest en veel kroegjes. Apres ski weet ik zo niet :P


hah ja die strandtenten hoe heet dat ookalweer? balerianas ofzo? :P overdag lekker cocktailtjes halen daar!

Geen flauw idee :P Strandtenten klinkt makkelijker, overdag gratis drank halen in het hotel en daarna de boulevard op. Kan alleen die proppers niet uitstaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:52 
 

M-arijn schreef:
Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D 2 appartementen met zeezicht voor 7 man :) En wil nog met m'n vriendin naar Italie ofzo anderhalf tot 2 weekjes, heb dan toch een rijbewijs alleen moet ik dat hele stuk in m'n 1tje rijden :(

dat rijden valt echt goed mee heb ik wel gemerkt afgelopen zomervakantie naar Spanje. een lekker muziekje op en een beetje praten met je bijrijder, dan vliegt het zo voorbij.
en natuurljk gnieten van het mooie landschap ^^
ik vind het ook altijd leuk om regelmatig te stoppen om ff te genieten van de omgeving, zelfs al is het maar een parkeerplaats langs de snelweg, ik vind het altijd wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
of al die chinezen op het strand: massageeee?? >.<

Nee :P
MASSAHE??!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 02:45 
 
Hardtraxx Veteran

om de 4 jaar op vakantie gaan naar the usa, in 2007, 2011 en nu op naar 2015 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog tips voor leuke vakantie plekken met betaalbare prijzen?
Wij gaan met 5 man maar moeten nog iets vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

6 tot 15 aug naar albu feira met vrienden
en van 17 tot 24 naar mallorca met me ouders

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar waarschijnlijk weer geen vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

dit jaar naar Sant Tropez of hoe je dat ook schrijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
dit jaar naar Sant Tropez of hoe je dat ook schrijft :P


Zand troopee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Kroatie. Ga dit jaar naar Porec.

Waar zit je ergens? Ik ga er ook heen, inclusief Eurotrip. Was moeilijk iets goeds te vinden daar. Is allemaal oud. Wij zijn uiteindelijk op Laguna Park uitgekomen.

Zelf ben ik al 2x Porec en 1x Rovinj geweest met mijn ouders. Uitstekend vermaakt toentertijd, daarom wilde ik ook zo graag terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In juli 2 weken met mijn vriendin en haar ouders naar Italie toe. Ik rijd met mijn auto (peugeot 107) achter de vader van mijn vriendin aan. Benieuwd of het een beetje uit te houden is in mijn kleine autotje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag vliegen naar Aruba -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rimini, 8 dagen met het vliegtuig + 11 knal gekke vrienden!

Iemand nog Tips/Ervaringen?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic