Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 hour ago
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Pommer wrote:
mandy wrote:
Pommer wrote:Eindelijk vakantie geboekt, 11 dagen Mallorca All inclusive :love: :love: :love:

Kan niet wachten!
Waar ga je heen in Mallorca? :D
El Arenal ofzoiets, Henk Jan zei al dat jullie daar al geweest waren idd, vond je het leuk daar? :)
Zaten wij ook :D Welk hotel?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
http://www.gogo.nl/spanje/mallorca/el_a ... ectIndex=2

Hoe vond je het daar? Vooral het stappen natuurlijk :P Waren er veel Nederlandse tenten? Ik ben meer van het 'apres ski' dan van die gare house discotheken :P
Bierkoning
last seen 14 days ago
Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P
Bierkoning
last seen 14 days ago
mandy wrote:
Pommer wrote:Oke!
Ik hoorde van veel mensen dat er één gedeelte Nederlands was en één gedeelte Duits? Of is het gewoon alles door elkaar heen :P
ja volgensmij heb je wel een deel Nederlands en een deel Duits.
die Duitsers zijn echt stront irritant :P
xd
Ik heb het ook niet zo op Duitsers in het algemeen :P Maar komt wel goed, kijk er nu al naar uit! Ook wel lekker dat we All In zitten, gratis bierrrrr! :P
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Tussen strandtent 3 en 5 is het nederlandse gedeelte volgens mij en het duitste is heel groot, daar zijn wij nooit geweest. Ga trouwens niet naar de Millenium Party :lol: Facking duur en alleen maar anabolen slikkers.

Wij zijn vooral bij club 538/veronica geweest en veel kroegjes. Apres ski weet ik zo niet :P
Bierkoning
last seen 14 days ago
Nou bedankt voor de tips, heb er alle vertrouwen in dat het een leuke tijd gaat worden :beer:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vakantie staat gepland rond 15e van Juli weg te gaan en dan richting Kos. Was niet mijn keuze, maar meeste stemmen gelden zeggen ze :x
Ach er is bier, muziek en vrouwen, dan komt het altijd wel goed haha :innocent:
Nog meer HT'ers die er rond die tijd zitten?? :D
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D 2 appartementen met zeezicht voor 7 man :) En wil nog met m'n vriendin naar Italie ofzo anderhalf tot 2 weekjes, heb dan toch een rijbewijs alleen moet ik dat hele stuk in m'n 1tje rijden :(
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Mallorca is een mooie plek om op vakantie btw te gaan ;)
Groot gedeelte Nederlands en de gehele rechterkant is gewoon puur Duits.
Ik kon daar altijd wel lachen ;) Iedereen lam en aan het bier, wat wil je nog meer?

Mijn vakantie gaat denk ik geboekt worden naar Griekenland ;)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
M-arijn wrote:Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D
Dat was dus ook mijn eerste keus, maar de meerderheid wilde daar niet heen omdat ze dat pauper en gevaarlijk vonden :/
Oftewel ik ben nu 2x zoveel kwijt voor me vakantie dan wanneer ik naar Sunny zou gaan :mad:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Binnenkort ook maar eens bij elkaar gaan zitten wat we dit jaar doen. Misschien dit jaar met een man minder omdat ie misschien naar de Olympische Spelen mag.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
In kroatie 2 jaar geleden hadden we tijdens het WK een duits kamp en een nederlands kamp naastelkaar (tenten)

Heerlijk die oorlogen. Alleen t zielige was dat duitse kamp had koters van 13-19. En werden begeleid door van die organisatie leiders, mocht niet roken, en niet drinken en iedereen slapen om 12 uur ofzo.

Loop je dan smiddags met je fles bier, peuk in je muil en handoek op de rug dwars door t duitse kamp om ff te gaan douchen, heerlijk al die gezichten die ze dan trekken.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
mandy wrote:
Nightbreaker wrote:
Tussen strandtent 3 en 5 is het nederlandse gedeelte volgens mij en het duitste is heel groot, daar zijn wij nooit geweest. Ga trouwens niet naar de Millenium Party :lol: Facking duur en alleen maar anabolen slikkers.

Wij zijn vooral bij club 538/veronica geweest en veel kroegjes. Apres ski weet ik zo niet :P
hah ja die strandtenten hoe heet dat ookalweer? balerianas ofzo? :P overdag lekker cocktailtjes halen daar!
Geen flauw idee :P Strandtenten klinkt makkelijker, overdag gratis drank halen in het hotel en daarna de boulevard op. Kan alleen die proppers niet uitstaan >.<
G
M-arijn wrote:Mijn vakantie ook geboekt, 23/30 augustus Bulgarije, Sunny Beach :D 2 appartementen met zeezicht voor 7 man :) En wil nog met m'n vriendin naar Italie ofzo anderhalf tot 2 weekjes, heb dan toch een rijbewijs alleen moet ik dat hele stuk in m'n 1tje rijden :(
dat rijden valt echt goed mee heb ik wel gemerkt afgelopen zomervakantie naar Spanje. een lekker muziekje op en een beetje praten met je bijrijder, dan vliegt het zo voorbij.
en natuurljk gnieten van het mooie landschap ^^
ik vind het ook altijd leuk om regelmatig te stoppen om ff te genieten van de omgeving, zelfs al is het maar een parkeerplaats langs de snelweg, ik vind het altijd wel wat hebben.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
mandy wrote:of al die chinezen op het strand: massageeee?? >.<
Nee :P
MASSAHE??!!
Image
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
om de 4 jaar op vakantie gaan naar the usa, in 2007, 2011 en nu op naar 2015 :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Iemand nog tips voor leuke vakantie plekken met betaalbare prijzen?
Wij gaan met 5 man maar moeten nog iets vinden
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
6 tot 15 aug naar albu feira met vrienden
en van 17 tot 24 naar mallorca met me ouders

:)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Dit jaar waarschijnlijk weer geen vakantie
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
dit jaar naar Sant Tropez of hoe je dat ook schrijft :P
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Forbidden Phobia wrote:dit jaar naar Sant Tropez of hoe je dat ook schrijft :P
Zand troopee
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Project 141 wrote:Kroatie. Ga dit jaar naar Porec.
Waar zit je ergens? Ik ga er ook heen, inclusief Eurotrip. Was moeilijk iets goeds te vinden daar. Is allemaal oud. Wij zijn uiteindelijk op Laguna Park uitgekomen.

Zelf ben ik al 2x Porec en 1x Rovinj geweest met mijn ouders. Uitstekend vermaakt toentertijd, daarom wilde ik ook zo graag terug.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
In juli 2 weken met mijn vriendin en haar ouders naar Italie toe. Ik rijd met mijn auto (peugeot 107) achter de vader van mijn vriendin aan. Benieuwd of het een beetje uit te houden is in mijn kleine autotje :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Vrijdag vliegen naar Aruba -.-
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Rimini, 8 dagen met het vliegtuig + 11 knal gekke vrienden!

Iemand nog Tips/Ervaringen?