Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Timmer wrote:Rimini, 8 dagen met het vliegtuig + 11 knal gekke vrienden!

Iemand nog Tips/Ervaringen?
Vorig jaar Rimini geweest. Viel ons toch wel een beetje tegen. Heel anders dan Spanje bijvoorbeeld (een hoop kroegen). In Rimini eigelijk alleen maar een paar grote discotheken waar je een hoop entree betaalt en dus niet ff van de ene naar de andere tent loopt. Lopen doe je sowieso veel want alles ligt echt heel ver uit elkaar. En het is verrekte duur. Wij gaan dit jaar weer mooi terug naar Spanje. Ohja en belachelijke veel irritante duitsers.

Ik hoop nu niet dat ik je vakantie verpest heb xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wootum wrote:
Timmer wrote:Rimini, 8 dagen met het vliegtuig + 11 knal gekke vrienden!

Iemand nog Tips/Ervaringen?
Vorig jaar Rimini geweest. Viel ons toch wel een beetje tegen. Heel anders dan Spanje bijvoorbeeld (een hoop kroegen). In Rimini eigelijk alleen maar een paar grote discotheken waar je een hoop entree betaalt en dus niet ff van de ene naar de andere tent loopt. Lopen doe je sowieso veel want alles ligt echt heel ver uit elkaar. En het is verrekte duur. Wij gaan dit jaar weer mooi terug naar Spanje. Ohja en belachelijke veel irritante duitsers.

Ik hoop nu niet dat ik je vakantie verpest heb xd
Klopt. Zorg trouwens dat je een geil Nederlands wijf aan de haak slaat, zodat je gratis in Club Altromundo komt (club van Gigi D'Agosgtino). Met een beetje geluk wordt je meegenomen naar de VIP-ruimte met een tafel vol kristallen van tienduizenden euro's, de duurst denkbare champagne en een fucking chill overzicht op de club. :P
D
U heeft ervaring daarmee? :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dit jaar Albufeira met 't zooitje ongeregeld xd
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
7-17 augustus Albufeira, en weer op tijd terug in Hilvarenbeek voor Decibel! lekker op t fietsje :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dysphoria wrote:U heeft ervaring daarmee? :P
Ja, toen was ik 13, eerste keer uitgaan, meteen in het buitenland, meteen verslaafd :P
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
pecola-tje wrote:7-17 augustus Albufeira, en weer op tijd terug in Hilvarenbeek voor Decibel! lekker op t fietsje :thumbsup:
Ik ga 5 to 16 aug.

Gaat Rik toevallig ook in die tijd? :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Gaan echt teringveel mensen naar albufeira dit jaar, mn halve dorp gaat er ook heen volgens mij.

Nog mensen die naar Mallorca gaan of ben ik de enige? :P
D
Chukkels wrote:
Dysphoria wrote:U heeft ervaring daarmee? :P
Ja, toen was ik 13, eerste keer uitgaan, meteen in het buitenland, meteen verslaafd :P
Als je het doet, doe het dan goed, BAM!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Pommer wrote:Gaan echt teringveel mensen naar albufeira dit jaar, mn halve dorp gaat er ook heen volgens mij.

Hier gaan er juist ziekelijk veel bekenden naar Bulgarije :P
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Pommer wrote:Gaan echt teringveel mensen naar albufeira dit jaar, mn halve dorp gaat er ook heen volgens mij.

Ik ga ook nog Mallorca, 18e augustus
Bierkoning
last seen 14 days ago
NaarDeQlote wrote:

Ik ga ook nog Mallorca, 18e augustus
Dan ben ik al 2 weken thuis haha.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
NaarDeQlote wrote:
pecola-tje wrote:7-17 augustus Albufeira, en weer op tijd terug in Hilvarenbeek voor Decibel! lekker op t fietsje :thumbsup:
Ik ga 5 to 16 aug.

Gaat Rik toevallig ook in die tijd? :P
Nee, ik ga 21 t/m 28 juli
Bierkoning
last seen 14 days ago
mandy wrote:Deze zomer waarschijnlijk met hj naar Corsica :D
en over 2 maandjes lig ik lekker te bakken op Fuerteventura!
Kom me maar ff opzoeken in Mallorca, toch maar een klein stukje :cool:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
urbandesigner wrote: Hier gaan er juist ziekelijk veel bekenden naar Bulgarije :P
Daar wil(de) ik dus ook heen, maar de groep wilde per se naar kos -.-
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Van 1 maart tot 25 maart lekker naar thailand. 3,5 weekjes naar de 30 graden. Lijkt me heerlijk, me vriendin zit er al. Lekker reizen daar. Lijkt me cool.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Soundscrollerz wrote:3,5 weekjes naar de 30 graden. ... Lijkt me cool.
Beetje tegenstrijdig :P
E
dus het is weer tijd voor vakantie!

Waar gaat iedereen dit jaar heen?

Ik ga met een maat naar Turkije 10 dagen bier enzo....
Hardtraxxer
299 posts member since 2013
last seen Feb 2018
12 dagen met 9 vrienden op vakantie naar Albufeira Portugal. Vorig jaar met wat vrienden naar Rimini Italië geweest beviel me prima dus hopen dat het dit jaar weer zo word. :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Yeah, in augustus 2 weken door Polen en Tjechië touren, en afsluiten in Praag met een concert van System of a Down :yay:
Daarnaast ook nog met mijn vriendin 4 dagen naar Luxemburg :cool:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
The Skribbler wrote:Yeah, in augustus 2 weken door Polen en Tjechië touren, en afsluiten in Praag met een concert van System of a Down :yay:
Daarnaast ook nog met mijn vriendin 4 dagen naar Luxemburg :cool:
Dat is echt megavet! :worship:
SOAD :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Niet echt vakantie maar een reis door 4 landen. net geboekt.
Eerst met het vliegtuig naar Italie, aantal dagen camperen en vervolgens door naar oostenrijk ook een aantal dagen in de bergen camperen en daarna door naar frankrijk (Parijs) nooit geweest dus word wel vet. En ja daarna weer naar nederland maar dan door belgie!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
FabienNieto wrote:12 dagen met 9 vrienden op vakantie naar Albufeira Portugal. Vorig jaar met wat vrienden naar Rimini Italië geweest beviel me prima dus hopen dat het dit jaar weer zo word. :)
Ik zit er van de zomer ook 12 dagen (van 5-16 augustus). Wanneer zit jij er? :P
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ik ga eerste twee weken van vakantie naar Griekenland, eiland onder Lefkada. Oh man zo zin in. Tweede keer Griekenland! Zo veel zin in.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik ben van plan om met een paar vrienden naar Sunny Beach te gaan. Zijn er mensen die daar al geweest zijn en wat is jullie ervaring ermee?

We zoeken nog een leuk all-in hotel ook dus als er aanraders zijn hoor ik het graag :D