Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Misschien nog Sunny Beach met vrienden, en zeker naar Monaco met mijn vriendin + ouders :)

iig NOOIT MEER NAAR EEN JEUGDCAMPING. Wát een bende, verschrikkelijk.

Haha pussyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:13 

Hardtraxx Addict

Deze week vakantie geboekt, 12 dagen naar Mallorca met mijn meisje :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:24 

Bierkoning

Dream Chaser schreef:
Deze week vakantie geboekt, 12 dagen naar Mallorca met mijn meisje :D !

Hoeveel was je kwijt en wanneer ga je? Wij zoeken ook iets voor rond de 12 dagen in Mallorca
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Addict

Jij zoekt waarschijnlijk meer iets voor een jongerenreis lijkt me? Dat hebben wij niet geboekt namelijk ;) .

Wij gaan 15 augustus pas, laatste weken van de zomervakantie zijn dat. 590 euro pp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:27 

Bierkoning

Oke, ja dat valt niet echt te vergelijken inderdaad. Heb wel het idee dat Mallorca duurder is dan de Costa Brava.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:29 

Hardtraxx Addict

Geen idee, daar kan ik je niet mee helpen. Ben nooit met vrienden ofzo op vakantie geweest.
Afgelopen jaar met mijn vriendin naar Gran Canaria, en komend jaar samen naar Mallorca dan :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Oke, ja dat valt niet echt te vergelijken inderdaad. Heb wel het idee dat Mallorca duurder is dan de Costa Brava.

Heb het al een x verteld in 1 van de topics maar ik vond Mallorca 10x beter dan Lloret, vooral met all-in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:58 

Bierkoning

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:

Heb het al een x verteld in 1 van de topics maar ik vond Mallorca 10x beter dan Lloret, vooral met all-in :D

Oke das mooi haha, ja ik ben zelf niet in Lloret geweest maar in Malgrat. Ben wel een paar keer in Lloret wezen stappen maar het enige leuke daar was eigenlijk Temptation :P Vond Malgrat een stuk leuker, daar was het percentage Nederlanders voor m'n gevoel ook hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:28 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Misschien nog Sunny Beach met vrienden, en zeker naar Monaco met mijn vriendin + ouders :)

iig NOOIT MEER NAAR EEN JEUGDCAMPING. Wát een bende, verschrikkelijk.

Haha pussyyyy

Kerel, Terschelling 2010, 3 dagen v/d 7 volgehouden. Echt niks voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

zo veel mogelijk extended festivals pakken dit jaar :thumbsup: geen vakantie met vrienden voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:48 

ik heb wss tegen die tijd helemaal geen geld meer, dus geen vakantie voor mij wss, en anders mss een actieve vakantie, met zon groep ofzo
want die schrale zuipvakanties met beachmasters of die troep heb ik helemaal gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
zo veel mogelijk extended festivals pakken dit jaar :thumbsup: geen vakantie met vrienden voor mij!

Ik ga juist op vakantie met m'n ouders, ontmoet daar vrienden en doe het buiten de (leuke) festivals om. Win-Win-Win situatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Ik ga juist op vakantie met m'n ouders, ontmoet daar vrienden en doe het buiten de (leuke) festivals om. Win-Win-Win situatie :D

Geen salou meer? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:25 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Geen salou meer? :cry:

Jawel. Ik zeg toch, ik ontmoet daar vrienden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Addict

Ik heb het wel een beetje gehad met de standaard zuip/neuk vakantie. Inmiddels al in redelijk wat gebieden geweest:

Sunny Beach
Malgrat de Mar
Alanya
Albufeira
Loret
Rimini

Deze keer ga ik waarschijnlijk een kleine maand naar Thailand ergens in juli of augustus. Ticket waarschijnlijk volgende week boeken. Bedoeling is in ieder geval veel mooie dingen te gaan zien. De exacte route die we gaan belopen is nog niet bekend. Wil in ieder geval naar Phuket en zo staan er nog wel een paar zekerheden op het lijstje. Exacte route zien we nog. Heb er in ieder geval echt al zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Enige vakantie die boeiend is, is wintersportvakantie.

Mezelf de tyfus in helpen doe ik wel hier met wat zonlicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Die hebben we vorig jaar veel gezien in dit land. Al was het altijd super gezellig bij jou hoor! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:29 

Hardtraxx Addict

Tsja die zomervakanties die ik heb gehad zijn aardig heldig geweest. Meest gestoorde dingen meegemaakt :D Heb ook aan iedere plek wel bepaalde mooie herinneringen. Wintersport vakantie is gewoon heel anders, een hele dag boarden sloopt je gewoon. Elke avond stappen zit er dan ook gewoon niet in. Vorig jaar ben ik 2 x geweest, dit jaar helaas niet maar volgend jaar ga ik zeker weer boarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:59 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:

Ik wil ook echt nog een keer op wintersport vakantie, maar heel veel van m'n vrienden gaan al met hun ouders en willen dan in de zomer met de vriendengroep. Wat opzich wel logisch is, maar wel balen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:03 

Ik ga dit jaar alweer niet op vakantie..
pak wss Decibel Extended mee

Ik vermaak me eigen wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 00:57 

Bierkoning

Eindelijk vakantie geboekt, 11 dagen Mallorca All inclusive :love: :love: :love:

Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:47 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Ik heb het wel een beetje gehad met de standaard zuip/neuk vakantie. Inmiddels al in redelijk wat gebieden geweest:

Sunny Beach
Malgrat de Mar
Alanya
Albufeira
Loret
Rimini

Deze keer ga ik waarschijnlijk een kleine maand naar Thailand ergens in juli of augustus. Ticket waarschijnlijk volgende week boeken. Bedoeling is in ieder geval veel mooie dingen te gaan zien. De exacte route die we gaan belopen is nog niet bekend. Wil in ieder geval naar Phuket en zo staan er nog wel een paar zekerheden op het lijstje. Exacte route zien we nog. Heb er in ieder geval echt al zin in.

Mn ouders gaan volgend weekend naar Thailand. Ze gaan op een visvakantie naar ladybois ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:04 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Kettingzaag schreef:

Sunny Beach
Malgrat de Mar
Alanya
Albufeira
Loret
Rimini

Mn ouders gaan volgend weekend naar Thailand. Ze gaan op een visvakantie naar ladybois ofzo.

In Thailand naar Ladyboys in Bangkok? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
In Thailand naar Ladyboys in Bangkok? :lol:

Ach ze zijn weg en daar gaat het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:10 

Bierkoning

mandy schreef:
Pommer schreef:
Eindelijk vakantie geboekt, 11 dagen Mallorca All inclusive :love: :love: :love:

Kan niet wachten!

Waar ga je heen in Mallorca? :D

El Arenal ofzoiets, Henk Jan zei al dat jullie daar al geweest waren idd, vond je het leuk daar? :)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic