Er zit ook The Museum of Spirits op Djurgarden, drankmuseum. Ook wel lachen om naar toe te gaan. Ben zelf niet buiten Stockholm geweest dus kan je daar niet mee helpen.
Als je een beetje van gokken/wedden houdt zijn de hondenraces leuk om heen te gaan in Dublin, vlakbij het nationaal stadion. Verder is de Temple Bar gewoon altijd goed en gezellig, maar rond 01:00 ook wel klaar. Als je daarna nog door wilt gaan moet je naar een wijk verderop met een aantal discotheken. De Guiness Factory is ook wel nice.Remi wrote:Dan mijn beurt:
Iemand tips voor Dublin?
Het tweede weekend van september ben ik daar 2 nachten voor Ierland - Nederland maar wil de stad en cultuur ook ontdekken, naast uiteraard Temple Bar.
Van daaruit vliegen we door naar Malaga, dus die tips voor de stad / binnenland / regio Marbella - Torremolinos zijn welkom. Sowieso staat de Nederlandse week in La Carihuela / Torremolinos op mijn lijstje.
Als je in Torremolinos bent moet je zeker naar St. Andrews gaan in Benalmadena. Erg gezellige pub/karaokebar met allemaal gestoorde Britten. Heb die hele tent destijds op zijn kop gezet met mijn karaoke skills, was mooi.