Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vrijdagochtend naar Boedapest met het voetbalteam, mensen nog tips voor barretjes/lokale tenten die we sowieso mee moeten pakken? We slapen in het centrum btw.

Instant-Fogas is een leuke club. Vooral als je van de wat stevigere techno houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2022 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net een weekje Berlijn geboekt met d'n Job en Tim. Hebben mensen nog tips als het om ww2 musea/plekken of koude oorlog musea/plekken gaat?

We gaan sowieso een dag leren rijden en rijden in een oude Duitse tank, naar het slagveld van Seelow, ww2 wapens schieten in Polen, naar het museum op het Berlijnse vliegveld Gatow en het oude STASI gebouw. Alle andere suggesties voor iets tofs hoor ik graag.

En naar Perc in Anomalie natuurlijk. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Net een weekje Berlijn geboekt met d'n Job en Tim. Hebben mensen nog tips als het om ww2 musea/plekken of koude oorlog musea/plekken gaat?

We gaan sowieso een dag leren rijden en rijden in een oude Duitse tank, naar het slagveld van Seelow, ww2 wapens schieten in Polen, naar het museum op het Berlijnse vliegveld Gatow en het oude STASI gebouw. Alle andere suggesties voor iets tofs hoor ik graag.

En naar Perc in Anomalie natuurlijk. :bomb:


Algemene tips:
De Monkeybar is een aanrader als je ergens relaxed wil zitten met een uitzicht!
Als je echt een excluisieve techno-tempel wil dan moet je naar Berghain gaan.
Schnitelei is een fucking geweldig schnitzelrestaurant
Murphy's Irish Pub, onvoorstelbaar originele naam maar wel een heel gezellige tent

Om jullie WOII hunkering te verzadigen:
- Dagexcursie naar Sachsenhausen is zeker de moeite waard, ontzettend indrukwekkend!
- Je kan via Berlin Walks een Third Reich walking tour boeken, dan loop je langs verschillende Derde Rijk plekken in Berlijn
- Je kan naar de Berlin Story Bunker naar de expo "hitler, how could it happen?" gaat over de opkomst van het nazisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:

Om jullie WOII hunkering te verzadigen:
- Dagexcursie naar Sachsenhausen is zeker de moeite waard, ontzettend indrukwekkend!
- Je kan via Berlin Walks een Third Reich walking tour boeken, dan loop je langs verschillende Derde Rijk plekken in Berlijn
- Je kan naar de Berlin Story Bunker naar de expo "hitler, how could it happen?" gaat over de opkomst van het nazisme.


Top, bedankt, hier kunnen we zeker wat mee.

Wenzel schreef:
Algemene tips:
De Monkeybar is een aanrader als je ergens relaxed wil zitten met een uitzicht!
Als je echt een excluisieve techno-tempel wil dan moet je naar Berghain gaan.
Schnitelei is een fucking geweldig schnitzelrestaurant
Murphy's Irish Pub, onvoorstelbaar originele naam maar wel een heel gezellige tent


Monkeybar en Schnitelei zal ik onthouden.

De Berghain gaan we sowieso natuurlijk een poging geven. Maar ik ben niet enorm fan van om mijn eigen stijl/kleding/persoonlijkheid zo ver aan de kant te gooien om maar binnen te komen haha, hoe goed die venue ook is. Ik wil prima een zwart shirt met hoge nek aan en een zwarte broek om er wel wat tussen te horen, maar die typische kledij is niet aan mij besteed. Mede omdat er natuurlijk ook tig andere goede clubs zijn zoals Tresor, Suicide Circus e.d. gaan we wel een poging wagen maar als het hem niet wordt dan pech, ben verder niet wanhopig om daar binnen te komen.

Murphy's was ik de vorige keer ook geweest. Zeer gezellig inderdaad (mede omdat we daar Max wereldkampioen hebben zien worden met meerdere Nederlanders).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Als je echt een excluisieve techno-tempel wil dan moet je naar Berghain gaan.


Meen je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wenzel schreef:
Als je echt een excluisieve techno-tempel wil dan moet je naar Berghain gaan.


Meen je niet


Zeg ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:55 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:56 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koh Phangan was echt top! Erg rustig in deze tijden buitenom Full Moon en inderdaad is het noorden heel tof. Go Pro op m'n hoofd en op de scooter lekker touren richting stranden door jungle-achtige gebieden. Heel nice.

Ben vandaag in Koh Tao aangekomen dus dat gaan we de komende dagen maar eens checken. Zowel boven als onder water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mei een weekendje met de meid naar Edinburgh. Mensen nog tips? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
In mei een weekendje met de meid naar Edinburgh. Mensen nog tips? :cool:

Zorg er voor dat je bij de grens de handboeien en ducttape achterwege laat.

En als je van whisky houd, er zijn er echt hele toffe whisky bars en proeverijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt nog ff, maar volgend jaar in het paasweekend (6 t/m 10 april) een lang weekend met het voetbalteam naar een villa aan de Costa Brava. Kan alleen maar uit de hand gaan lopen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tijdens het hemelvaartsweekend 5 dagen met vrienden naar Malaga en in juli (als het dan nog aan is na eerder genoemd weekend) met m'n vriendin 10 dagen naar Samos :cool:

Iemand nog tips voor beide bestemmingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hemelvaart weekend een aantal dagen naar Monschau en ik Augustus een weekend Lignac geboekt... Lekker eruit met de meid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Dit jaar veel op reis.
Budapest geweest.
Krakau geweest.
Dublin eind april.
Tenerife in de zomer.
Misschien nog Istanbul voor wat haren bij te kopen :lol:
Wellicht nog een weekendje weg naar het oostblok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dit jaar veel op reis.
Budapest geweest.
Krakau geweest.
Dublin eind april.
Tenerife in de zomer.
Misschien nog Istanbul voor wat haren bij te kopen :lol:
Wellicht nog een weekendje weg naar het oostblok.

Je vergeet nog je mooiste reis maatje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n laatste week Thailand is helaas ingegaan. Wel keurig op tijd voor een weekendje Rebirth weer thuis. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2022 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
M'n laatste week Thailand is helaas ingegaan. Wel keurig op tijd voor een weekendje Rebirth weer thuis. :cool:


Lekker man! Hopelijk goed naar je zin gehad? Benieuwd hoe je het hebt gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag een lang weekend naar Berlijn met m'n vriendin. We hebben een hotelletje vrij centraal gelegen, zin in. Mochten jullie nog tips hebben over musea (2e WO), leuke cafeetjes/eetgelegenheden, gooi ze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vrijdag een lang weekend naar Berlijn met m'n vriendin. We hebben een hotelletje vrij centraal gelegen, zin in. Mochten jullie nog tips hebben over musea (2e WO), leuke cafeetjes/eetgelegenheden, gooi ze :D


Iets verder naar boven scrollen maat.

Oh ja, Noodle Plus vlakbij het Joodse Gedenkmonument en waar de Fuhrerbunker ooit stond. Heel chill eten daar voor vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2010 met school naar Berlijn geweest en ik heb toen een hamburger op en ik weet nog exact hoe die smaakte. Beste burger van mijn leven. Was bij een Mexicaanse tent, CancĂșn. Hebben blijkbaar meerdere filialen, maar wij hadden die vlak bij het Joodse gedenkmonument. Als ik ooit weer in Berlijn ben moet en zal ik daar weer een burger halen.

Qua musea, naar The Story Of Berlin geweest, maar die is helaas gesloopt, concentratiekamp Sachsenhausen, maar dat ligt wel een stukje van Berlijn af en een atoomkelder, die maakte wel indruk op mij als 15-jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekendje Monschau en vandaag Vogelsang aangedaan.

Indrukwekkend complex waar Hitler toch wel de basis voor de Hitler jugend en andere zaken heeft gelegd. Je moet wel van wandelen houden, kleine hellingen a 16%
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi weekje Ierland gehad, veel gezien, gedaan en gezopen :whistle: . Cork is ook een aanrader hele leuke stad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vakantie naar eiland Karpathos in Griekenland geboekt met m'n vriendin. Nog niet overspoeld met massatoerisme, dus ben benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tripje VS was weer genieten, uiteindelijk niet veel extra's meer toegevoegd (m.u.v. Everglades). Uiteindelijk blijft het ook een vakantie en wil je ook wel een beetje rust pakken / jezelf weer opladen voor een periode werken, sommigen zullen zeggen dat het zonde is en dat je (als je er bent) zoveel mogelijk moet gaan zien maar goed. Mooi om de aanhang van mij en m'n broertjes ook eens te kunnen laten zien wat wij dus al 2 keer eerder hadden gedaan.

Grootste genietmoment van de vakantie was toch wel Half Moon Cay, een eiland opgekocht door de cruisemaatschappij bij de Bahama's. Prachtig strand en prachtige zee. Dag erna naar Nassau geweest, maar dat was dan eigenlijk meteen weer wat te druk qua toerisme en de locals die daar hun geld (logisch) aan willen verdienen.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic