Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Alexandria Morgan
2. Leanna Decker
3. Anna Nystrom
4. Maria Doroshina
5. Tiffany Thompson
(Succes met Googlen)

Hoe spreken jullie 'chips' uit? Sjips of tjips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:16 
 
Hardtraxxer

Sjips,

Friet of patat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patat

wat ga je vanavond eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Friet.

Friet!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Friet.

Friet!?


Friet!

Naar welke sport kijk je graag? (m.u.v. voetbal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

American Football (Falcons fan hiero :D )

Iemand anders die dit ook volgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Vier je carnaval? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

Qapital of Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beide niet

Vier jij carnaval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:14 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Beide niet

Vier jij carnaval?


Ja

favoriete sociale medium?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook

Qapital of Remember op 4 april?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Facebook

Qapital of Remember op 4 april?


Neemaat awakenings :cool:

Aankomende Qult, probeerseltje met al die jump namen of zetten ze dit door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Je ne sais pas

Is fristi ondergewaardeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

Favo genre naast EDM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm dan denk ik beetje pop muziek die soms op radio komt kan ik nog wel naar luisteren

Peperkoek met suiker of zonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, ben van mezelf al zoet zat.

Toch? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:55 
 
Hardtraxxer

Soms

soms of af en toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe soms en soms af en toe

Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee alleen op maandag.

Begrijp je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Af en toe af en toe

Moet er probleemwijken seizoen 2 komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Af en toe af en toe

Moet er probleemwijken seizoen 2 komen?


Absoluut

Welke wijken zouden aan bod moeten komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Overvecht (Utrecht), Bijlmer(Amsterdam), (Rotterdam). Voor de rest weet ik niet

Nog andere wijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Overvecht (Utrecht), Bijlmer(Amsterdam), (Rotterdam). Voor de rest weet ik niet

Nog andere wijken?


heel den haag?

feestje gepland komend weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Maat van me moet draaien morgen in Breda dus daarheen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yep Rebellious in Sint-Niklaas lekker in de buurt :)
Zelfde vraag
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic