Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Is thyron minimaal de komende 6 maanden nog onderdeel van Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Atze of giel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atze!

Bijna weekend.. Ga je nog wat leuks doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
waarbij?

Moet werken bij K3!! Dikke shit
Favoriete nummer van k3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die over die vis

favoriete serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Elite

Tot nu toe nog steeds Breaking Bad.

Heb je ook al zo veel zin in het weekend dat je vindt dat het al bijna weekend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nee niet echt

Aant leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee ik werk :)

Heb je een huisdier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ja mijn huisgenootje

Kat of hond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Hond,
Rijst of pasta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 23:20 
 
Hardtraxxer

phoenix schreef:
Hond,
Rijst of pasta?


pasta

wat vind je van geert wilders
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:34 
 
Hardtraxx Addict

een politicus met een duidelijke visie, die zijn zeldzaam. Alleen jammer dat het dan, naar mijn mening, een k*t visie is.

Beste feest van 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness, Maassilo.

Welke artiest gaat er doorbreken in 2015?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:22 
 
Hardtraxxer

Natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik hoop Artifact of een echte grote doorbraak van The Vision.

Beste Film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:36 
 

Brmn schreef:
Natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik hoop Artifact of een echte grote doorbraak van The Vision.

Beste Film?


Law Abiding Citizen

Wodka of Bacardi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bacardi ga je oakheart.
Waar koop jij je kleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:46 
 

Jordi schreef:
Bacardi ga je oakheart.
Waar koop jij je kleren?


Blue 32

HMH of Ziggodome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen van beide geweest, HMH wel goede verhalen over gehoord qua geluid

Heb je ook tentamenweek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:13 
 
Hardtraxxer

Nee, Laatste weekje stage.

Wat voor opleiding doe/deed je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verzorgende IG,

deed jij vroeger (of doe je nu nog) runescape?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee.

Je favoriete game op dit moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:36 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
Nee.

Je favoriete game op dit moment?


fifa 15

wat vindt jij van de qapital line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zitten leuke namen bij, zoals crypsis live, b-front life, adaro,

ga jij erheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
zitten leuke namen bij, zoals crypsis live, b-front life, adaro,

ga jij erheen?


nopes

top 5 lekkerste vrouwen
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic