Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-Sidez @ Ground Zero

Beste film van 00's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lord of the rings thrillogie.

Favoriete fruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een appel denk ik, het liefst een pink-lady

Afbeelding

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Appel (Elstar)

Favoriete stuk vlees?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipfilet, van de grillplaat, of gewoon een kip uit de oven :drool: :love:

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beenham of een goede biefstuk denk ik.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:06 
 
Hardtraxxer

Rundvlees. :)

Hoe lang zit je al op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12-01-2013, 13:51

Had je dat ook niet even zelf kunnen kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:14 
 
Hardtraxxer

Dat had gekund, had er geen zin in

Hoeveel koffie heb je al op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen, want ik vind koffie helemaal niets

welke frisdrank vind jij het lekkerst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:20 
 
Hardtraxxer

Fernandes

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik drink altijd water, maar als ik moet kiezen dan maar gewone Cola.

Wat voor weer is het vanavond bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk beetje frist maar lekker weer :)

Waardoor ben je de afgelopen week erg verrast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het briefje van 10 euro wat ik gevonden heb tijdens het opruimen.

Leuke vraag, zelfde dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:43 
 
Hardtraxxer

Het slagen voor mijn her tentamen

Hoe lang ben jij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies weet ik het niet, op mijn paspoort staat 1.98 iig :P

Wat zou jij een goede vraag vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:05 
 

Is dit nou een vraag of een antwoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Een vraag obviously.

Staat jouw lengte op jouw paspoort dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, in België doen ze dat niet.


Waarom doen ze dat in Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb geen idee.

Kan een Hollander hier eens antwoord op geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al staat er 1,98 en er komt een ukkie van 1,60 dan weet je dat er iets niet klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet een vraag, kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad.

Beste techno producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Je vergeet een vraag, kut.

Gij ook, kut
@STAN sorry ik ken vrijwel niks van Techno dus ik geef deze vraag door aan de volgende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Touché.

Hmm, moeilijke vraag. Weet eigenlijk zeker dat ik er over 5 minuten alweer een nieuwe bedenk, maar ik ga mss voor nu voor Industrialyzer/Hackler & Kuch/Len Faki/Karenn (want wat zij live doen is ook gewoon produceren)

Leuke vraag, dus zelfde vraag :)
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic