Als pizza bezorger, Natte jassen.
Het bizarste wat je ooit op werk heb meegemaakt.
2 collega's seks gehad op wc. Werk bij de Jumbo, alleen niet gezien.wrote:Als pizza bezorger, Natte jassen.
dat mensen te lui zijn hier om een fokking vraag te verzinnenwrote:Ook pizza bezorger: een vrouw van 55/65 in een strak latex pakje met een hele gerimpelde decoleté die mij aan het versieren was en hoogstwaarschijnlijk mij mee naar binnen wilde meenemen, ik moest ''helaas'' toch weer verder met werken dus ik kreeg wel 4 euro fooi en ze zei aan het eind dat ik een leuk bekkie had.....
Zelfde vraag weer.
wrote:Pizzabezorger: Best een mooie meid die ik opzich wel kende die alleen in string de deur opendeed (werkte met nog een collega en ze dacht dat hij alleen werkte, tevens zijn vriendin atm). Na heel veel zeuren €10 fooi aangenomen (ik weigerde) om er nooit een woord tegen iemand over te praten. Nu inmiddels 4 jaar later blijft ze me ontlopen als ze me ziet.
Klinkt echt als een scene uit een film maar is serieus waar gebeurd.
Zelfde vraag weer.
Freaqshow maar valt ook in het oude jaar. 10 Januari feest van Delete(Ctrl Alt Delete)wrote:dat mensen te lui zijn hier om een fokking vraag te verzinnenwrote:Ook pizza bezorger: een vrouw van 55/65 in een strak latex pakje met een hele gerimpelde decoleté die mij aan het versieren was en hoogstwaarschijnlijk mij mee naar binnen wilde meenemen, ik moest ''helaas'' toch weer verder met werken dus ik kreeg wel 4 euro fooi en ze zei aan het eind dat ik een leuk bekkie had.....
Zelfde vraag weer.![]()
eerste party voor volgend jaar?
nietwrote:Roddelen over iemand in de verkeerde groepsapp. Waar ze zelf dus ook bij zat.
Aantal dagen dat je gaat stappen/feesten per week?
Zoethoutwrote:vuilniszak jassen inclusief dooie bever
Lekkerste theesmaak?
als t geregend heeft....naaktslakkenwrote:Dr. Pepper
Grootste irritatie als je over straat loopt?
wrote:Niet heel veel verstand van voetbal, maar het zal Messi, Ronaldo of Ibrahimovic wel wezen.
Heb jij wel verstand van voetbal?
niet meer...wrote:McDonald's.
Ga je naar Qlimax?