Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Austin Powers

Grappigste South Park personage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:03 
 
Hardtraxx Elite

Zijn allemaal wel leuk, Timmy omdat dood xd

Bitter lemon of sprite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bitter lemon, Sprite is vies :)

Vind jij de herfst ook zo vet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Bitter lemon, Sprite is vies :)

Vind jij de herfst ook zo vet?


Dubbelgevoel. Wel weer binnenfeestjes alleen veel regen

Moet zaalvoetbal terug komen bij fifa net als bij fifa 98?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

JA!

Football Manager 15 kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Heb jij ook al weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als, morgen 2.15 uur school.

Wat voor vraag zal ik eens stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:08 
 

Gewoon het eerste wat in je opkomt.

TV of PC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PC, ik kijk amper TV de laatse jaren.

PC of console?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PC, want meer games en fl studio :D

dj of producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Produceren, als het daar ooit goed meekomt wel dj'en erbij leren natuurlijk. ^^

Zouden goede DJ's niet produceren meer (grote) boekingen moeten krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overduidelijk, ja.

Mee eens? En waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zorgt voor meer interessante setjes qua mixwerk en tracklist.

Ben jij het hier mee eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat ben ik ja.
Favoriete vrijdag-fuckyeah-weekend-drankje? (alcohol)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier.
Ben je al dronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee.

Leuk weekend in gedachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In gedachten ja.

Fruxaq of Huwex?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allebei heel leuke en aparte platen, ik ga voor Fruxaq, vanwege die vreemde sounds.

Van alle muziek die je luistert, hoeveel procent is daarvan Hardstyle denk jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 22:16 
 
Hardtraxxer

0%, dat weet ik zeker.

Wat is er nou zo hard aan hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste 4 letters?

Wat is 'hard' nu eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.woorden-boek.nl/woord/hard

Tieten of ass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ass certainly!

Klokgebouw of HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HMH voor het geluid, Klokgebouw voor de sfeer.

Hardtechno of Industrial?
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic