Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja eigenlijk wel,

Een tijdmachine achtig feest, door b2s/qdance in het gelredome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pauper geluid daar, dus liever niet. Doe maar in t Klokgebouw ^^

Wat ga jij doen vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Links of rechts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Links

Klaar of Kees?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar.

oost of west?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westside G

links of rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Links.

Leukste verslaggever bij Pownews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgert

Groningen of Friesland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Rutgert

Groningen of Friesland?


Pff met allebei heb ik niks dan maar Groningen

Brabant gezelligste provincie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jazeker,

wat vind je van amsterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:43 
 

Kut, ben er 6 keer geweest, 1x telefoon gejat en een keer mijn portemonnee :mad:

Is dat dikke pech of is dat normaal daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Kut, ben er 6 keer geweest, 1x telefoon gejat en een keer mijn portemonnee :mad:

Is dat dikke pech of is dat normaal daar?


Lijkt me pech, want is bij mij niet gebeurd

Top 5 feestjes van afgelopen jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. X-Qlusive legends (duh)
2. Q-base
3. Defqon
4. Convoi Exceptionnel
5. Loudness

jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
1. X-Qlusive legends (duh)
2. Q-base
3. Defqon
4. Convoi Exceptionnel
5. Loudness

jouwe?


1. EDC Las Vegas
2. Defqon 1
3. Sensation
4.
5.

favoriete game?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TES IV : Oblivion, in ieder geval de beste game die ik ooit gespeeld heb.

Favoriet atm? Dota2


Windows 7 / Windows 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Windows 7 :clap:

headhunterz of wildstylez? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het liefst samen, Project one.

Anders gewoon Headhunterz omdat hij is gaan doen wat hij leuk vind op het juiste moment.

Wat was je eerste en laatste feest/festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste (grote) feest: Decibel 2009
Laatste feest: Time-Out (Titan, A2, Endymion)

Beste album dit jaar? (Inclusief die dit jaar nog uit gaan komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste 3 albums die opnieuw uitgebracht gaan worden van Bruce Springsteen.



Qdance / B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
De eerste 3 albums die opnieuw uitgebracht gaan worden van Bruce Springsteen.



Qdance / B2S


is voor mij echt 50/50 :P

welk tekenfilm figuur zou je willen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Otto Rocket van Rocket Power :love:

Zou je Skype inruilen voor MSN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Otto Rocket van Rocket Power :love:

Zou je Skype inruilen voor MSN?


100% ja

leukste film quote?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GET INTO DA CHOPPAH

Favo sample die in een track gebruikt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
GET INTO DA CHOPPAH

Favo sample die in een track gebruikt is?


FUCK YOUR OWN FACE!!

leukste film personage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van de films die ik recent gekeken heb: Jeffrey Goines (Brad Pitt) uit Twelve Monkey's.

Kutste film personage?
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic