Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God's child komt in de buurt. Niet echt een nummer 1 (nog)

Ben geen fan van LotR. Zal The Hobbit 2 wat voor mij zijn of moet ik 1 echt gezien hebben voor die film?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja die moet je eigenlijk wel gezien hebben om het verhaal te snappen. Maar je vindt LOTR niks aan dus twijfel ik eraan of je The Hobbit dan wel leuk zal vinden.

Denk jij dat ook?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer genoeg wel,
ik denk wel dat je het kan zien zonder deel 1, maar je dan veel achtergrond informatie mist. Dit is niet zoals bijv: james bond!

Ik heb deel 1 in de bios gezien, zal ik deel 2 binnenkort eens gaan kijken?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je doet maar. :P

Heb je ook twee weken vakantie?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets meer zelfs, maar ik zie het niet echt als vakantie. Meer als ff vrij van school, maar toch nog vrijwel alleen maar schoolwerk doen.

Heb jij ook zo'n 'vakantie'?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ikheb zelfs in de vakantie nog 1 stage dag, verder veel opdrachten maken of alvast beginnen, beetje
Saai dus.

Opdrachten zo snel mogelijk maken of uitstellen tot het einde ?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk altijd zo snel mogelijk, maar het wordt altijd uitstellen.

Heb jij daar ook last van?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Ik denk altijd zo snel mogelijk, maar het wordt altijd uitstellen.

Heb jij daar ook last van?


eigenlijk zoon beetje standaard, xD

Slechte gewoonte?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja

Moet ik ervoor in therapie?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Iets meer zelfs, maar ik zie het niet echt als vakantie. Meer als ff vrij van school, maar toch nog vrijwel alleen maar schoolwerk doen.

Heb jij ook zo'n 'vakantie'?


Hee dat heb ik ook -.-

@toffee: Nee

Dat heeft bijna iedereen toch wel?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk het ook ja.

@ Davey: jouw verhaal klinkt te bekend... :P

Pils of speciaalbier?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustig avondje: speciaalbier. Dronken worden avondje: gewoon biertje.

Wat is jouw favoriete nieuwkomer qua artiesten? Hoeft geen hs/hc te zijn.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caine

en die van u?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Mind.

Wat is je favoriete hokje binnen de Hardstyle?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw.

Frenchcore of terror?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beiden afschuwelijke troep. Zum kotsen.

Volg je darts?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

volg je voetbal?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2013 00:11 
 
Hardtraxx Elite

Ja

Moet de huillach terug?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Welke smiley mis jij nog meer?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2013 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil deze smiley:

Afbeelding


Ben je gelukkiger dan 5 jaar geleden?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en nee, ingewikkeld verhaal.

En jij?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde als Stefan.

Heb je dit jaar vuurwerk gekocht en zo ja, wat en voor hoeveel geld?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite

nee.

Fuzzy of Logic?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic

Wie wordt Eredivisie kampioen?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in elk geval niet NEC

Wie wel?
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic