Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:25 
 

Dakvuz


Eerlijk antwoord?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das lief!

Volg jij Serieus Request?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:31 
 

Nee, heb er geen tijd voor, kerstdrukte op het werk :/

jij?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja radio 3fm staat aan op werk, maar ga zo maar andere zoeken want het is meer gelul dan muziek..

Goede radiozender die ik aan kan zetten op werk? (dus geen gabberradio ofso)
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 5 minuten 538, dan komt dat week overzicht met Peter Heerschop. Elke dag vanaf 4 uur Veronice, Somertijd

Eens?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, ik luister nooit radio.

Ook zo blij dat Parvuz er weer is?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa

Was ie weg dan?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, 5 dagen Parijs geweest.

Wist je dat niet? :(
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist ik wel!

Hoe heb je het gehad?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed

Of was deze vraag voor Parvuz?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat denk ik wel, ja prima gehad daar, mooie stad!

Ben jij er wel eens geweest?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja 2 keer met school. Blijven zitten heeft zo z'n voordelen :P

Ben jij ooit blijven zitten? En dan bedoel ik een jaar over moeten doen dus
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groep 2. Te speels.

Studeer je of werk je of doe je niks? Zo ja op 1 van de eerste 2 mogelijkheden, wat doe je precies?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken als ICT-beheerder

En jij?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Werken bij het Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard als Junior medewerker crisisbeheersing

Vind jij dit heel interessant klinken?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Werken bij het Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard als Junior medewerker crisisbeheersing

Vind jij dit heel interessant klinken?

Jawel, maar dan moet er eerst een watersnoodramp uitbreken !

Tosti of broodje kipsate salade ?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tosti (Alleen kaas) met curry by far

Doner of shoarma?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doner !

Phuture Noize of Chris One ?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris one

Messi of Cristiano Ronaldo?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tosti (Alleen kaas) met curry by far

Dat is geen tosti, dat is een opgewarmde boterham met kaas.

stefan_helmond schreef:
Messi of Cristiano Ronaldo?

Ronaldo geniet mijn voorkeur.


Vind jij Epke een verdiende winnaar van de prijs 'sportman van het jaar?'
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhhm, niet onverdiend in ieder geval maar ik zou Robben (als voetballiefhebber weliswaar) gekozen hebben.

Jij ook?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Robben erger ik me dood aan. Epke is meer een held.

Waarom zou Robben m moeten winnen dan?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ie een glasbak is.

Ga je dit weekend drugsgebruiken ?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:10 
 

Nee.

Gaat dit weekend drugs jou gebruiken?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee.

Gaat dit weekend drugs jou gebruiken?



nopes

beste track 2013?
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic