Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, vind de boodschap mooi, maar denk niet dat je er iemand mee helpt.

Hoe laat begint je weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week woensdag om 14:45 :)

En jouw weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:04 
 

Vorige week doderdag 12:00 uur.

En jouw wiekent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag om half 5.

Wat ga je eten vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pizza :woot: en vannacht kebab of dürüm, en morgen friet :woot:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:20 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Vanmiddag om half 5.

Wat ga je eten vanavond?

Shoarma :D

Wat ga je morgenavond/nacht doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heracles - Groningen. Daarna nog geen plannen. In iedergeval mn vriendin die blijft pitten.

Zal TSoS morgen gelijk via hardstyle.com verkrijgbaar zijn of eerst alleen hardcopy op ROJD?
Edit: heb mn antwoord al, Hardstyle.com verkoopt zijn album niet....

Nieuwe vraag:
Heb jij zijn nieuwe album al besteld? Of ga je dit nog doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope. Alleen downloaden omdat ik een verzamelhoer ben en MIM compleet wil houden.

Heb jij ook van die verzameltrekjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verzamel pandapunten

Beste nummer van 2013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11

Ga jij ook veel bier drinken vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:10 
 

Nee, veel thee en misschien nog wat icetea.

Nog wat leuks te doen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natentamenfeest in Enschede, maar eerst tentamen tot 18.30 >.<

Lekkerste alcoholische versnapering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier

Lekkerste shotje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malibu (Cola)


Hoe heten die dingetje die om je oordopjes kunnen? Die stoffen kapjes zeg maar. Ik ben ze kwijt maar wil nieuwe. Haha

Edit:
Mijn antwoord is shotje Malibu dan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Earpads?

Welke oordopjes heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iPhone oordopjes.

Snap je wat ik bedoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
iPhone oordopjes.

Snap je wat ik bedoel?


ja die klote dingen :P

hoeveel spullen heb jij van apple?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1, een iPod Touch, maar die ligt al een tijdje te verstoffen.

Moet jij ook altijd zo schijten na eeen avond zuipen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
1, een iPod Touch, maar die ligt al een tijdje te verstoffen.

Moet jij ook altijd zo schijten na eeen avond zuipen?



nee meestal alleen de day after de hele dag door xd

heb je dan ook last van plakpoep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, bananen eten is het geheim.

Maar nu weet ik nog steeds niet hoe dat heet voor oordopjes, iemand hier die het wel weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:46 
 

Oorkussentjes?

Wie helpt deze gozer met zn probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij, de term oorkussentjes komt aardig in de buurt!
Wel behoorlijk duur voor wat het is....

Zijn er eigenlijk nog meer dingen waar niemand de naam van weet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Die plastic dingen die aan het eind van je veters zitten, geen flauw idee wat de benaming ervan is.

Weet jij het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hebben Phineas en Ferb mij geleerd... een nestel!

Hee waar is perry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh daar ben je.

Phineas wat doeee je?
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic