Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit bed komen > Hardtraxx > Eten > Hardtraxx > Eten > Hardtraxx > Gaan slapen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 01:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uit bed komen -> fappen -> terug naar bed gaan

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit bed komen > Hardtraxx > Eten > Hardtraxx > Eten > Hardtraxx > Gaan slapen.

Begint dit op een "Wat doe jij in het dagelijks leven?" topic te lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 04:22 
 
Hardtraxxer

Ja.

Wat doe ik in het dagelijks leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs dealen in een speeltuin.

Wat zijn je weekend plannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Naar H'veen - RKC, werken, voetbalwedstrijd en de dagelijkse dingen zoals eten/drinken/hardtraxx/slapen :P

Die van jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond VI kijken, naar plaatselijke clubje om plannen voor hardstyle feestje door te spreken met de eigenaar, morgen Heracles - Groningen, zondag relax dagje met vriendin en familie. ^^

Hoe drink jij je koffie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

1 melk en cappuccino met niks.

Wanneer gaat de winner van onderschrift spel een foto plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:36 
 

Ooit op een dag.


Freaqshow of Bass Events NYE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen van beiden, gewoon met vrienden in de plaatselijke kroeg vieren!

Maar vind jij ook niet dat zo'n jaar verrekte snel gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, voordat je er erg in hebt is het al november :oh:

Beste feest waar je in 2013 bent geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig lastig, Thrillogy staat hoog, en aangezien dat nog vers in mn geheugen zit gaat dat m worden.

En voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb maar 4 feestjes gehad dit jaar waarvan 2 kleinere maar ik denk wel dat Theracords Celebrate in Sans vorige week de vetste was, ook omdat die nog vers in het geheugen staat :P

Heb je ook zo'n hekel aan het wachten op de resultaten van een gemaakte toets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha jep, in sommige gevallen is t ook wel fijn als de resultaten op zich laten wachten tot na t weekend ofzo.
Maar het blijft me wel verbazen hoe lang het soms kan duren, zelfs op het HBO waar mn klas bestaat uit 13 man....

Volg jij Serieus Request als dat weer begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:59 
 

Ja, kan het altijd wel waarderen! :D


Ook zo'n zin in kerst? lekker eten enzo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, maar niet omdat we thuis kerst vieren met cadeaus etc. maar meer omdat het voor mij persoonlijk 'iets' heeft. Gezellig en inderdaad lekker eten :D

Kun jij, je ook zo irriteren aan mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:15 
 

Jazeker, vooral als ik in de trein zit, mensen die asociaal hard praten om te laten weten dat ze aanwezig zijn etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waar moet ik nu op antwoorden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:36 
 

Geen idee, ik was vergeten mijn vraag te stellen, ik bied bij deze mijn excuses aan.

Accepteer jij ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:01 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Geen idee, ik was vergeten mijn vraag te stellen, ik bied bij deze mijn excuses aan.

Accepteer jij ze?

ja
waarvoor zijn ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij

Hoeveel berichten verstuur jij op whatsapp per dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen flauw idee, een hoop in ieder geval.

Ook zo'n zin in vanavond (lees: weekend)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ben er echt aan toe, stage is behoorlijk geestdodend.

Wie is er na dit weekend koploper in de Eredivisie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Derksen!

Of kan dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, vind ik maar een simpel werkertje.

Doe jij net als Johan mee aan movember?
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic