Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:55 
 

B-Front - Undiscovered

Slechtste track van 2013? (Geen Blutonium Boy :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ymeth - Everywhere


Beste melodie in hardstyle van 2013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Krewella - Alive [Rebourne Remix], en dat voor een gratis track. :worship:

edit: njaa sterkste weet ik niet, zijn meerdere goede uitgekomen.

Ben jij aanwezig op de volgende Hardtraxx BBQ? [Aan iedereen die zich aangesproken voelt! :D ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard, maar dan ga ik niet meer zwaaien.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:

Natuurlijk! :D Moeten we eigenlijk over een half jaar ofzo doen! :)

Is het al tijd voor bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien weer op vakantie volgend jaar Juli..

Zin in het weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, het is het laatste weekend van m'n vakantie.

Vind je het erg dat ik geen vraag stel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, eigenlijk niet. Maar dat doe je toch wel :$

Mayonaise of Fritessaus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:08 
 
Hardtraxxer

Mayonaise.

Hardstyle-dj waar je het meest van opkijk de laatste tijd? (positief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Phuture Noize

Ben je wel eens naar de hoeren geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, haha.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 07:24 
 

Ja


Ook een hekel aan ns?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee want ik reis niet vaak met de trein

Heb je een seizoenskaart bij een voetbalclub? Zoja welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:46 
 

Nee, een vriend van me heeft er 2, ook 1 voor zn vader en ik mag vaak mee naar Feyenoord als hij niet met zn pa gaat :D


Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, bij VVV.

Hou je van bloemkool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee niet echt.

Hou je van broccoli?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met het juiste sausje erbij wel

welk sausje moet dat zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Broccolisaus

Grolsch of Heineken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grolsch is duidelijk het enige juiste antwoord hier

Mooiste vrouw in Hollywood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

Miley Cyrus :lol: :lol: :lol:

Samsung of Iphone
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Samsung

Raw of Euphorisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt aan hoe 'happy' ik ben, hoe vrolijker hoe liever euforisch (ik word ook vrolijker van mooi weer :P)

Gaat psv dit nog recht trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nee joh.

Denkt iemand van wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nee pisvee ligt er zo uit!

Wat is jou gĂȘnantste moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik als manneke van 8 door een wesp in m'n zwans werd gestoken op de camping en ik even later met dat gifzuigerding op mijn zwans stond midden op de camping xd


En de jouwe?
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic