Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Toen ik als manneke van 8 door een wesp in m'n zwans werd gestoken op de camping en ik even later met dat gifzuigerding op mijn zwans stond midden op de camping xd


En de jouwe?


:lol:

met ouders de winkel in gaan en ik zag speelgoed wat ik wilde hebben en trok dus (naar mijn id) me pa aan ze shirt en begin te schreeuwen en te bleren dat ik dat speelgoed wilde hebben
bleek ik dus aan t shirt te trekken van een wildvreemde die hetzelfde shirt aan had als me pa xd

en me ouders stonden me gewoon snoeihard uit te lachen :cry:

wat is het hoogste bedrag wat op je bankrekening heeft gestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb werkelijk geen idee.. :$

Welke MC hoor jij graag op een TC stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MC Geit uit de livesets van Thera

Ergste MC? (MC Dart zeggen is valsspelen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
MC Geit uit de livesets van Thera

Ergste MC? (MC Dart zeggen is valsspelen)


villain met ze babyvoice
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ruffian.
Zinnen als "Release that little puppy inside of ya" :sick: Wat een verschrikkelijk irritante vent.
Wilde gij bas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAHAAA.

Is history a lie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Not today.

Wat vind jij van jordifcg's nieuwe ava?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vet sexy :$

Mijn Q-Base warm-up al gecheckt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en hij is baas.
PRSPCT of Qult?

steffnov, koest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ja en hij is baas.
PRSPCT of Qult?

steffnov, koest!


PRSPCT :whistle:

Zuipen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meh, zaterdag mss een paar maar niet te veel want Ground Zero. Volgende week weer wel veel want kroeg.

Vind jij paars een stoere kleur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 21:49 
 
Hardtraxx Elite

Nee :mad:

Zin in Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 22:59 
 
Hardtraxxer

als ik heen ging wel maar ik ga er niet heen dus nee..

morgen naar school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, elke donderdag en vrij! :D

Morgen naar MVV - VVV ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, gaan alleen hooligans heen heb ik gehoord

Vind je dat HT een nieuwe banner mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ja.

Al een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:25 
 

Nee

Jij wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Nee

Jij wel dan?


feestende bronies

ook verlangend naar het weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:04 
 

Altijd


Wat ga jij doen in t weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naar Ground Zero

jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:08 
 
Hardtraxxer

Zeker! jij ook naar Q-base ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:10 
 

Helaas niet

Blij dat het festival seizoen weer bijna voorbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:17 
 
Hardtraxxer

nee mag nog wel even doorgaan..

hoeveel festivals dit jaar gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
nee mag nog wel even doorgaan..

hoeveel festivals dit jaar gehad?


2

noem een getal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

33

Mooi getal?
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic