Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Voetbal kijken


Ben je ook zo verslaafd aan voetbal kijken?


alleen boeiende wedstrijden

kijk je ook wel eens een andere sport?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:03 
 

Ja, tennis en basketbal


Wat vindt je van die sporten?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:26 
 
Hardtraxx Elite

ik vind het maar niks

hou je van jonge, belegen of oude kaas?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kopkaas

Billen of borsten?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thesinners schreef:
Kopkaas

Billen of borsten?


doe mij maar de billekes

beste poptrack
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:53 
 

Kanye West & Ne-Yo Ft. Keri Hilson - Knock You Down.

Luister je liever pop van nu of NL rap?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pop van nu.

Metal of R&B?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso metal.

(mits je naar Qbase gaat) waar zal je op Qbase het meeste tijd doorbrengen?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk de hangar, maar de PRSPCT en zeker de QULT area worden niet vergeten.
Vind jij Qult ook superstoer?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ITDL is stoerder

Denk jij ook dat de Scantraxx stage een flop gaat worden? xd
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Sinterklaas feest

Beste Theracords release?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O - Assquake. Denkik. Word gek als ik er te lang over na denk.
Beste delete plaat?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix van G.I.R. denk ik :D

Ga je de US Open volgen?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, vind tennis niks aan.

Heb je GTA V al besteld?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope ga hem wel kopen denk ik.

Hardcope of DWX Anarchy?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Nope ga hem wel kopen denk ik.

Hardcope of DWX Anarchy?


DWX Anarchy (Goliath :thumbup: )


Sport je veel?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

Nee, wel van plan om te gaan doen. (al paar jaar :P)

AC/DC of Iron Maiden?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:50 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Iron Maiden.

Hoe eet jij je friet?


Patat eet ik met m'n handen :evil:

Wat doe je voor de kost?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op dit moment niets.

Fenerbache of Arsenal?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:44 
 

Arsenal


Manchester United of City?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Manchester United.

Lievelingsfestival?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Defqon tot nu toe

De jouwe?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Base

Beste collab ooit?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffneck & Ophidian - So Many Sacrifices

Welke 2 artiesten die nog nooit samen een collab hebben gemaakt, zouden dit moeten doen?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro en Headhunterz, zal veel kwaliteit inzitten qua de tijd die ze in 1 track stoppen :P


Beste track van 2013?
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic