Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 30 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ik neig naar 2006 want 3 the hard way.

Al je 1 decenium mag kiezen waaruit je de rest van je leven muziek moet/mag luisteren.. welk?
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
pfff eigenlijk gewoon oprecht de huidige tijd. voor mij gaat niks boven hard(er)style(s). Ik vind veel van wat er nu uitkomt super dik maar 2009 - 2019 zou ook wel vet zijn omdat na corona de storytelling en diepte in tracks wel wat minder zijn geworden

Jij?
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 50 minutes ago
pim__ wrote:Ik neig naar 2006 want 3 the hard way.

Al je 1 decenium mag kiezen waaruit je de rest van je leven muziek moet/mag luisteren.. welk?
2005 - 2015, niet alleen in de hardstyle, maar ook in bijv Drum & Bass blijf ik terugkomen op nummers uit die tijd. Qua pop ook de jaren dat je voor het eerst op stap gaat etc. Veel sentiment daarom wel.

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
00's denk ik. Millennium hardcore, gouden jaren (in mijn optiek) van de hardstyle en een bak nostalgie uit de tienerjaren/stappen etc. Zelfde vraag.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Had al lekker geantwoord dus ga ik niet nogmaalsdoen.

Ga je vandaag nog een biertje drinken?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Zekers, paar lekkere biertjes gehaald eerste weekend sinds dry january :D
Jij ook?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Nee, maar heb nog wel een fles rode wijn open staan van 't weekend. Dus denk vanavond even een half glaasje. Favoriete wijn?
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Poh, een glaasje slobberrose in het zonnetje doet t al snel goed. Rood vind ik overigens niets.

zelfde
Hardtraxx Addict
1254 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Geen wijn liefhebber hier...

Iemand ervaring/tips vakantie Madeira? Wij hebben geboekt voor begin april namelijk!
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Silvio Aquila wrote:Geen wijn liefhebber hier...

Iemand ervaring/tips vakantie Madeira? Wij hebben geboekt voor begin april namelijk!
Ben er een jaar of 6 geleden geweest. Het is echt fantastisch! Continu 25 graden. Prachtige wandelroutes en tering lekker eten. Zou zeker proberen zoveel mogelijk van het eiland te zien met van die tours of wandelroutes. Je hebt er ook van die botanische tuinen die waarschijnlijk in die periode op z'n mooist zijn. Dus qua timing zit je ook 10/10 gok ik.

Niet echt tips, maar probeer gewoon zoveel mogelijk in je vakantie te proppen als je daar bent, ga je geen spijt van krijgen!
Hardtraxx Addict
1254 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote:
Silvio Aquila wrote:Geen wijn liefhebber hier...

Ben er een jaar of 6 geleden geweest. Het is echt fantastisch! Continu 25 graden. Prachtige wandelroutes en tering lekker eten. Zou zeker proberen zoveel mogelijk van het eiland te zien met van die tours of wandelroutes. Je hebt er ook van die botanische tuinen die waarschijnlijk in die periode op z'n mooist zijn. Dus qua timing zit je ook 10/10 gok ik.

Niet echt tips, maar probeer gewoon zoveel mogelijk in je vakantie te proppen als je daar bent, ga je geen spijt van krijgen!
Thanks man!

Volgende vraag:
Welke vakantie is je tegengevallen?
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 2 hours ago
albufeira, was toen net 18.
Zo'n zuipvakantie is niks voor mij

Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Frankrijk. Vond het gros van het eten vrij smakeloos en het volk niet bepaald vriendelijk. Historie en natuur wel dik in orde. Zelfde vraag.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Oman, opzich leuk om eens zo'n land te bezoeken en de cultuur te zien, maar met 1x vind ik het wel mooi geweest.

zelfde
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Tegengevallen een groot woord maar ik ga niet meer naar all-inclusive hotels met 300 van die krijsende varkens.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Zuipvakantie naar Mallorca.

Wat is de meest random vaardigheid waar jij stiekem best goed in bent?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
In 95% van de gevallen kan ik op elk moment van de dag, zonder op een klok/telefoon te kijken, de tijd benoemen met een foutmarge van 5 a 10 minuten.

Zelfde.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
RomanAnthony wrote:In 95% van de gevallen kan ik op elk moment van de dag, zonder op een klok/telefoon te kijken, de tijd benoemen met een foutmarge van 5 a 10 minuten.

Zelfde.
Hahaha nice. Leuke vraag ook.

Ik kan heel makkelijk mensen herkennen. Als ik iemand een keer op een foto heb gezien, al is het voor 2 seconde, dan zou ik diegene herkennen op een feest of in de stad oid. (Beetje afhankelijk van m'n staat natuurlijk)

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Ik steel de show met bierflesjes open krijgen met een bierflesdopje.

Zelfde vraag.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Al geantwoord.

Als Qlimax of Q-base terug zou komen voor 1x met dezelfde opzet als het was (dus als b2s nu met loudness etc heeeft), zou je dan gaan?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Q-Base vond ik wel echt fantastisch, dus dat zou een dikke optie zijn. Dat concept van in het zonnetje beginnen en dan de nacht in is wel echt heel dik. Lekker dwalen op het terrein daar. Of ik het fysiek ook nog trek is een tweede. Qlimax zou ik skippen. Vanaf een uur of 3/4 had ik niks meer met de muziek de laatste jaren, dan is het wel echt te duur vind ik.

En jij?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Wel echt afhankelijk van de line-up van Q-Base, als het zoals IMPAQT zou worden dan sla ik over. Met een line-up zoals de oude Q-Base dagen is het echt een no brainer. Qlimax voor mij wel een zekerheidje, op het fietsje heen (Mares, ik zie je).

Welke EDM-artiest zou je nog wel eens live willen zien?
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Oeh toffe vraag. Aphex Twin sowieso, Fred Again lijkt me wel leuk, Underworld, Moby, Tiesto die een trance setje doet wellicht (zonder gare edits a.u.b., gewoon de parels uit begin 00's) EDIT: Daft Punk helemaal vergeten!

Jij?
Last edited by corneelwr on 09 Mar 2026 11:09, edited 2 times in total.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Tiësto idd goeie shoot. Wel classic setje dan. Faithless lijkt me ook te gek.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Netsky classics set

Wa gij?