Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik neig naar 2006 want 3 the hard way.

Al je 1 decenium mag kiezen waaruit je de rest van je leven muziek moet/mag luisteren.. welk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff eigenlijk gewoon oprecht de huidige tijd. voor mij gaat niks boven hard(er)style(s). Ik vind veel van wat er nu uitkomt super dik maar 2009 - 2019 zou ook wel vet zijn omdat na corona de storytelling en diepte in tracks wel wat minder zijn geworden

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik neig naar 2006 want 3 the hard way.

Al je 1 decenium mag kiezen waaruit je de rest van je leven muziek moet/mag luisteren.. welk?


2005 - 2015, niet alleen in de hardstyle, maar ook in bijv Drum & Bass blijf ik terugkomen op nummers uit die tijd. Qua pop ook de jaren dat je voor het eerst op stap gaat etc. Veel sentiment daarom wel.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2026 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

00's denk ik. Millennium hardcore, gouden jaren (in mijn optiek) van de hardstyle en een bak nostalgie uit de tienerjaren/stappen etc. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2026 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had al lekker geantwoord dus ga ik niet nogmaalsdoen.

Ga je vandaag nog een biertje drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2026 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Zekers, paar lekkere biertjes gehaald eerste weekend sinds dry january :D
Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2026 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, maar heb nog wel een fles rode wijn open staan van 't weekend. Dus denk vanavond even een half glaasje. Favoriete wijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2026 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poh, een glaasje slobberrose in het zonnetje doet t al snel goed. Rood vind ik overigens niets.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen wijn liefhebber hier...

Iemand ervaring/tips vakantie Madeira? Wij hebben geboekt voor begin april namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Geen wijn liefhebber hier...

Iemand ervaring/tips vakantie Madeira? Wij hebben geboekt voor begin april namelijk!


Ben er een jaar of 6 geleden geweest. Het is echt fantastisch! Continu 25 graden. Prachtige wandelroutes en tering lekker eten. Zou zeker proberen zoveel mogelijk van het eiland te zien met van die tours of wandelroutes. Je hebt er ook van die botanische tuinen die waarschijnlijk in die periode op z'n mooist zijn. Dus qua timing zit je ook 10/10 gok ik.

Niet echt tips, maar probeer gewoon zoveel mogelijk in je vakantie te proppen als je daar bent, ga je geen spijt van krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Silvio Aquila schreef:
Geen wijn liefhebber hier...

Iemand ervaring/tips vakantie Madeira? Wij hebben geboekt voor begin april namelijk!


Ben er een jaar of 6 geleden geweest. Het is echt fantastisch! Continu 25 graden. Prachtige wandelroutes en tering lekker eten. Zou zeker proberen zoveel mogelijk van het eiland te zien met van die tours of wandelroutes. Je hebt er ook van die botanische tuinen die waarschijnlijk in die periode op z'n mooist zijn. Dus qua timing zit je ook 10/10 gok ik.

Niet echt tips, maar probeer gewoon zoveel mogelijk in je vakantie te proppen als je daar bent, ga je geen spijt van krijgen!


Thanks man!

Volgende vraag:
Welke vakantie is je tegengevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

albufeira, was toen net 18.
Zo'n zuipvakantie is niks voor mij

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankrijk. Vond het gros van het eten vrij smakeloos en het volk niet bepaald vriendelijk. Historie en natuur wel dik in orde. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oman, opzich leuk om eens zo'n land te bezoeken en de cultuur te zien, maar met 1x vind ik het wel mooi geweest.

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2026 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegengevallen een groot woord maar ik ga niet meer naar all-inclusive hotels met 300 van die krijsende varkens.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuipvakantie naar Mallorca.

Wat is de meest random vaardigheid waar jij stiekem best goed in bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In 95% van de gevallen kan ik op elk moment van de dag, zonder op een klok/telefoon te kijken, de tijd benoemen met een foutmarge van 5 a 10 minuten.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
In 95% van de gevallen kan ik op elk moment van de dag, zonder op een klok/telefoon te kijken, de tijd benoemen met een foutmarge van 5 a 10 minuten.

Zelfde.


Hahaha nice. Leuke vraag ook.

Ik kan heel makkelijk mensen herkennen. Als ik iemand een keer op een foto heb gezien, al is het voor 2 seconde, dan zou ik diegene herkennen op een feest of in de stad oid. (Beetje afhankelijk van m'n staat natuurlijk)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik steel de show met bierflesjes open krijgen met een bierflesdopje.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2026 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al geantwoord.

Als Qlimax of Q-base terug zou komen voor 1x met dezelfde opzet als het was (dus als b2s nu met loudness etc heeeft), zou je dan gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2026 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base vond ik wel echt fantastisch, dus dat zou een dikke optie zijn. Dat concept van in het zonnetje beginnen en dan de nacht in is wel echt heel dik. Lekker dwalen op het terrein daar. Of ik het fysiek ook nog trek is een tweede. Qlimax zou ik skippen. Vanaf een uur of 3/4 had ik niks meer met de muziek de laatste jaren, dan is het wel echt te duur vind ik.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel echt afhankelijk van de line-up van Q-Base, als het zoals IMPAQT zou worden dan sla ik over. Met een line-up zoals de oude Q-Base dagen is het echt een no brainer. Qlimax voor mij wel een zekerheidje, op het fietsje heen (Mares, ik zie je).

Welke EDM-artiest zou je nog wel eens live willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2026 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh toffe vraag. Aphex Twin sowieso, Fred Again lijkt me wel leuk, Underworld, Moby, Tiesto die een trance setje doet wellicht (zonder gare edits a.u.b., gewoon de parels uit begin 00's) EDIT: Daft Punk helemaal vergeten!

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2026 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tiƫsto idd goeie shoot. Wel classic setje dan. Faithless lijkt me ook te gek.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2026 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netsky classics set

Wa gij?
Vorige  1 ... 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic