LucG schreef:
Vroeg toen ik 14/15 was keek ik er het hele jaar naar uit om op 31 december de gehele dag vuurwerk af te steken.
'S ochtends om 9:00 opstaan om met een volledig gevulde schoudertas vol knalvuurwerk door het dorp te banjeren.
Vanaf het moment dat er alcohol genuttigd mocht worden was ik snel genezen en heb ik sindsdien eigenlijk geen vuurwerk meer gekocht. Vind het idd zonde van het geld. Tijdens festivals pakt vuurwerk mij ook nooit zo, daar vind ik het ook al zonde dat ik eraan mee betaal.
Zelfde
Eigenlijk compleet mee eens. Tot 14-15 jaar helemaal verzot op vuurwerk, daarna gingen we bier drinken en hadden we er geen tijd meer voor, los van wat carbid schieten. Ook eens w.b.t. dat overtollige vuurwerk op festivals, investeer dat maar in belangrijkere logistieke dingen/geluid/personeel ja. Iedereen wil de eindshow van Defqon na doen natuurlijk

Maar ik ben zeker niet voor een verbod, het hoort naar mijn mening ook wel bij de Nederlandse cultuur.
Wat doe jij voor werk?