Daft punk, skrillex, fred again. Zoiets
Zelfde
Zelfde
MelvinFR wrote:Welke EDM-artiest zou je nog wel eens live willen zien?
Dit was eigenlijk ook wat in mij opkwam. Zelfde vraag.corneelwr wrote:Tiesto die een trance setje doet wellicht (zonder gare edits a.u.b., gewoon de parels uit begin 00's)
Electric Universe. Beetje wazige psytrance, maar binnen zijn genre wel een van de hardere/snellere.Justinhafc wrote:MelvinFR wrote:Welke EDM-artiest zou je nog wel eens live willen zien?Dit was eigenlijk ook wat in mij opkwam. Zelfde vraag.corneelwr wrote:Tiesto die een trance setje doet wellicht (zonder gare edits a.u.b., gewoon de parels uit begin 00's)

Zelfde vraag (of probeer een beetje te variërenMark With A Tarrel komt op Hardtraxx over als een scherpe, gevatte en nuchtere forumgebruiker met een duidelijke plek binnen de community. Zijn stijl is vaak sarcastisch en droogkomisch, soms met een licht cynische ondertoon. Tegelijk maakt hij de indruk van iemand die inhoudelijk betrokken is bij de hardstyle-scene en niet alleen voor de grap reageert.
Verder oogt hij als eigenzinnig, redelijk direct en weinig sentimenteel. Hij lijkt iemand die snel de kern ziet, onzin of opgeblazen discussies makkelijk relativeert, en zijn mening vrij ongefilterd geeft. Alles bij elkaar ontstaat het beeld van een ervaren, scene-bewuste en sociaal forumvaardige gebruiker met humor, realiteitszin en een uitgesproken eigen stijl.
(Beter) Spaans leren! Ik ga hier dit jaar eens serieus werk van maken.pim__ wrote:Welke sport of hobby zou je eigenlijk graag willen doen, maar heb je vanwege t een of ander nog niet gedaan?