Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ja da's niet te doen 2006-2009. Kies er zelf maar 1.

Welke muziek kon je vroeger niet hebben, maar tegenwoordig wel te pruimen/erg goed?


Ik kotste op techno in mijn middelbare school tijd. Hardstyle all the way. Techno toen wel wat fissa's geweest maar over de jaren weg geëbd. Vind het geen vervelende muziek maar luister graag ook andere dingen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederlandstalig! Maar dat komt omdat ik Nederlandstalige muziek vooral van de radio kende en dat is natuurlijk zaad. Uberhaupt ben ik met de leeftijd mee steeds meer open minded geworden naar andere muziek stijlen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

uptempo

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2025 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee eigenlijk. Kan de meeste muziek bij vlagen wel waarderen. Vier jij Sinterklaas nog deze week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Geen idee eigenlijk. Kan de meeste muziek bij vlagen wel waarderen. Vier jij Sinterklaas nog deze week?


Zeker, vol weekend die kinderen de stuipen op het lijf jagen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, sinds m'n 6e/7e levensjaar niet meer denk ik.

Heb jij nog speciale plannen rond de feestdagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een kameraad naar Manchester UTD vs Wolves op 2e kerstdag.
Verder gezellig met de vriendin en fam+ vrienden.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met kerst alleen met de fam. Aankomende vrijdag eerste diner met vrienden en dan de week erop nog 2. Oud en nieuw nog geen plannen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerstmiddag naar VroegZat in Enschede, kerstdagen met de (schoon)fam, 3e kerstdag dorpsquiz, 4e kerstdag klaverjastoernooi, 6e kerstdag filmmarathon met vrienden en oud&nieuw met vrienden bij ons thuis. Daarna nog 4 januari afsluiten bij Project One. Druk programma haha

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
6e kerstdag

Aight, ik kom er net achter dat ik op 6e kerstdag jarig ben.

We zouden het rustig aan doen en alleen op 1e en 2e kerst lunchen maar uiteindelijk ben ik er toch ingetrapt. Op kerstavond eten we met vrienden, op 1e kerst lunch met de schoonfam en daar blijven er een aantal van slapen dus dat zal ook avondeten en ontbijt zijn, 2e kerstdag is lunch / borrel met mijn familie en daarna met de vriendin uit eten. Met oud en nieuw is het vanaf de lunch tot in de nieuwjaarsochtend bijna in één ruk door maar ik vind dat, tot iets na middernacht, altijd wel een leuke dag. Alles na 2 uur 's nachts wordt alleen maar ellendig.

Ben je het met me eens, dat je beter maar vroeg kan pieken op oudjaar zodat je op tijd thuis kan zijn? Nogmaals: alles na 2 uur 's nachts wordt alleen maar ellendig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sowieso. Wat je zegt idd, na 2 uur kan het alleen maar bergafwaarts gaan. Dit jaar hebben we voor de eerste keer een baby op bed liggen met o&n, dus het zal sws een stuk tammer worden.

Ben jij het ook eens met Remi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ja sowieso. Wat je zegt idd, na 2 uur kan het alleen maar bergafwaarts gaan. Dit jaar hebben we voor de eerste keer een baby op bed liggen met o&n, dus het zal sws een stuk tammer worden.

Ben jij het ook eens met Remi?


Ja maar ik ben ook wel eens met Remi

wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik beamen dat na 02:00 alles berg afwaarts gaat, zeker als je al vanaf 13:00 aan het harken bent.

Binnen hoeveel maanden hebben we weer verkiezingen denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Net voor of na gemeenteraadsverkiezingen

Wat zijn de laatste 3 partijen op wie je zou stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PVV, FvD, JA21, VVD mag er eigenlijk ook wel bij zolang Dilan er nog zit

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde, zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

SGP, Partij voor de dieren, DENK

Nogmaals zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
PVV, FvD, JA21, VVD mag er eigenlijk ook wel bij zolang Dilan er nog zit

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 08:54 
 
Hardtraxxer

FVD DENK SGP

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap wel beetje de haat van links omtrent Yesilgoz maar dat je eerder op SGP stemt dan VVD is wel heftig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles wat links is.

Feest of thuis met oud en nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

feest.

Vuurwerk of geen vuurwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vuurwerk. Koop het in ieder geval zelf niet. Dat er wat de lucht ingaat om 0.00 uur vind ik altijd wel mooi, maar de rest van de dag/nacht (en de periode daarvoor) vind ik het bloedirritant. Vooral met jonge kinderen en huisdieren. Dat er een verbod komt vind ik dan ook prima, al is het wel moeilijk handhaven. En wat vind jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vuurwerk voor mij, ben er niet tegen maar personally, kost het al veel teveel moeite om fatsoenlijk rond te komen in dit land, laat staan als ik wat over wil houden, geen haar op mijn hoofd die bakken met geld de lucht in gaat schieten voor 10 seconden plezier. Geef dan gewoon je wijf een douw :lol: leuker en gratis, hopelijk ook iets langduriger.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb dit jaar niks gekocht, maar voorgaande jaren zeker wel en heb daar ook echt heel veel plezier aan gehad. Af en toe een cobraatje of een nitraatje, maar voornamelijk sierdozen. Daarom vind ik persoonlijk het verbod ook erg jammer, omdat ik het zeker iedereen gun (mits je er normaal mee doet natuurlijk). + hou het op van 20.00 tot 04.00 ofzo.

Zelfde
Vorige  1 ... 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic