Justinhafc schreef:
6e kerstdag
Aight, ik kom er net achter dat ik op 6e kerstdag jarig ben.
We zouden het rustig aan doen en alleen op 1e en 2e kerst lunchen maar uiteindelijk ben ik er toch ingetrapt. Op kerstavond eten we met vrienden, op 1e kerst lunch met de schoonfam en daar blijven er een aantal van slapen dus dat zal ook avondeten en ontbijt zijn, 2e kerstdag is lunch / borrel met mijn familie en daarna met de vriendin uit eten. Met oud en nieuw is het vanaf de lunch tot in de nieuwjaarsochtend bijna in één ruk door maar ik vind dat, tot iets na middernacht, altijd wel een leuke dag. Alles na 2 uur 's nachts wordt alleen maar ellendig.
Ben je het met me eens, dat je beter maar vroeg kan pieken op oudjaar zodat je op tijd thuis kan zijn? Nogmaals: alles na 2 uur 's nachts wordt alleen maar ellendig.