Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook vrij veel menselijk contact in m'n werk, dus zie het nog niet als een bedreiging. Gebruik het wel veel en het maakt m'n werk wel en stuk makkelijker. Zelfde vraag.

Mark With A Tarrel schreef:
AI heeft wellicht de potentie om veel banen overbodig te maken. Heb jij het gevoel dat wat jij doet ook op de tocht staat (of juist niet) en wat voor beroep zou je gaan uitoefenen als het daadwerkelijk zo ver komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 13:23 

Hardtraxx Veteran

Ik had natuurlijk mijn eigen antwoord al in gedachten.

Mijn werk is ecosysteemontwikkeling; het verbinden van mensen en het smeden van initiatieven en projecten om de landbouwtransitie te versterken en versnellen en daarmee de leefomgeving schoner te krijgen. Dat is echt mensenmensenwerk en zie ik niet snel vervangen worden door AI. Veel van wat er gebeurt staat namelijk niet op internet.

Maar stel dat ik buiten spel wordt gezet door AI, dan wordt ik akkerbouwer. Zo veel mogelijk met data en AI en robots dan wel, er zal namelijk altijd een human in the loop nodig zijn :cool:.

Ik zet de vraag door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 09:40 

Hardtraxx Veteran

Mijn werk kan zeker vervangen worden door AI. Kyc lead bij AON. Het opvragen van UBO formulier kan volledig automatisch en toetsen ook. Zet nu de afdeling op, maar kan overbodig worden verklaard. Afgelopen maand dwaalt meer in m’n hoofd om leraar economie/M&O te worden, niet door AI maar omdat ik het geven van presentaties en kennis overgeven echt leuk vindt

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 20:45 

Hardtraxx Veteran

Jeugdzorgwerker in jeugd gevangenis, nope maak me niet zorgen over. Te sociaal werk.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 09:10 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Jij?

Facilitair/administratief medewerker bij een gevangenis, AI gaat het van mij niet overnemen...

Welke tracks waren al "raw" voordat de term uberhaupt bestond?

Jack Overdose - Octavius Augustus (2006)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

High Voltage – Bombs Away (2002)

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 15:33 

Hardtraxx Veteran

Ran-D - Inner Child

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2025 18:56 

Hardtraxx Elite

Wanneer is die term erin gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2025 13:05 

Hardtraxx Veteran

Ik gok rond 2010 toen Zatox de plaat 'Rawstyle' uitbracht.

Hoe zie je de toekomst van hardstyle op dit moment. Zeker als we kijken naar steeds vaker events die niet uitverkopen of zelfs gecanceld worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2025 15:28 

Hardtraxx Elite

Lastig om te zeggen voor mij. Merk aan muh eigeh dat de interesse ver te zoeken is. Gemiddeld luister ik sowieso niet meer dan 30min per week hardstyle.

Ik denk dat er vanuit artiesten(gevestigde namen)/organisatoren een kentering moet komen, want als ze zo met elkaar blijven concurreren blijft er inderdaad bijzonder weinig over. De daadwerkelijke oplossing heb ik er ook niet voor, maar met de huidige prijzen ga je het jezelf lastig maken.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2025 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het somber in qua muziek en qua events.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 12:20 

Hardtraxx Addict

ik zeg het al een tijdje, maar hoe meer feesten hoe minder de ervaring.
Ik zou het fijn vinden als er maar 1 feestje per maand is.
Bijv die hele maand uitkijken naar Supremacy want dat was het eerste festival na het festivalseizoen.
Nu gaat iedereen her en der heen, en merk je op de dag van bijv Supremacy, dat de sfeer erom leidt.
Onbewust denk ik dat artiesten hier ook op inspelen, in mindere zin, en sneller wat klaarspelen.

Wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 20:19 

Hardtraxx Veteran

Eens, helemaal niks mis met een dip in de scene. Even wat minder. Even beetje laten doodbloeien. Om weer wat stabiliteit en vooral, paradoxaal, meer leven in de brouwerij te krijgen. Want het is inderdaad echt veel.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 20:45 

Hardtraxx Veteran

Het is niet alleen aan hardstyle hé, er zit een dip in de hele event industrie. Alles wordt duurder en dat zal nog wel aanhouden. Ga er zelf vanuit dat het allemaal niet beter op wordt, vooral met de onrust in de wereld. Heb gelukkig mijn tijd wel gehad met evenementen.

Was vandaag bij een event waar veel Vlamingen en Nederlands op een thema bijeen kwamen om meer samen te werken. Daar roepte een lollige Hollander dat we Vlaanderen maar moeten inlijven.

Hoe sta jij tegenover een vereniging van Vlaanderen en Nederland? Bijvoorbeeld in de context van cultuurverschillen etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 21:25 

Hardtraxx Veteran

Grim & Helicaze kom er maar in!

Ik zou echt voorstander zijn. Qua cultuur zou het perfect zijn. Mooi ook Antwerpen als haven erbij. Brussel maak je de Europese Hoofdstad als staat van. Wallonie geef je aan Frankrijk. Dat is toch al kapot.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 09:22 

Hardtraxx Veteran

Zit er juist meer aan te denken om Limburg af te stoten richting de Belgen. Of ben je het daar niet mee eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 13:40 

Hardtraxx Veteran

Nee, kom origineel uit Zuid-Limburg, heb dan liever dat Friesland aan de Noordzee wordt gegeven. Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu waarschijnlijk voor het eerst in de geschiedenis het met Emre eens.
Wat is, volgens jou, het beste wat de mooiste provincie van Nederland (Limburg) te bieden heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 17:05 

Hardtraxx Veteran

De A2 en de A73 om Limburg weer uit te rijden. Nee gekheid, vind dat Limburg veel moois te bieden heeft. Maastricht vind ik één van de mooiste steden van Nederland. De omgeving van Zuid-Limburg is sowieso bijna on-Nederlands mooi. Vastelaovend in Venlo is al jaren vaste prik. Mooi feestje. Vlaai uiteraard goeie shit. Alleen het feit dat Geert Wilders er vandaan komt en dat die hele provincie ook op 'm stemt vind ik een groot minpunt. Maar goed, ieder z'n mening.

En wat vind jij van Limburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 17:38 

Hardtraxx Veteran

Slotconcert Rowwen Hèze was er weer mooi vorige week.

wat is jouw favoriete waterschap en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 18:51 

Hardtraxx Veteran

De rode zee, want ik ben een echte matroos

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 19:59 

Hardtraxx Veteran

De noorderplas in Den Bosch

Wat was het beste hardstyle jaartal en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 20:01 

Hardtraxx Veteran

1942

Lekker rustig

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 20:12 

Hardtraxx Veteran

:lol:

Denk 2010, omdat ik toen overging van soms hardere stijlen luisteren naar dagelijks, en dat nooit meer veranderd is

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 18:10 

Hardtraxx Elite

Ja da's niet te doen 2006-2009. Kies er zelf maar 1.

Welke muziek kon je vroeger niet hebben, maar tegenwoordig wel te pruimen/erg goed?
Vorige  1 ... 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic