Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja waarschijnlijk wel!

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker! Lang getwijfeld, maar weet het nu wel zeker.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes!

Op wie ga jij stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D66. Ben het op veel vlakken wel met hun partijprogramma eens en vind Rob Jetten ook heel goed overkomen. Eerdere jaren op GL/PVDA of Volt gestemd, maar D66 heb ik dit keer een beter gevoel bij. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind Jetten echt vreselijk. Uitstemwijzer kwam cda, dus wellicht. Nog niet helemaal over uit. Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in m'n leven overtuigd aan de rechterkant van het spectrum. Nog niet helemaal zeker waar ik precies uitkom maar gok dat het toch VVD wordt.

Merk dat ik met de jaren iets andere persoonlijke belangen heb gekregen en dat je toch wat meer naar jezelf en de toekomst van je familie kijkt ipv naar de 'bigger picture' zeg maar.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehm, ik weet het eigenlijk nog steeds niet zo goed. Ik ben eigenlijk best wel links geweest altijd, maar nu na een tijdje als ambtenaartje in de milieu / landbouw zie ik ook in dat heel veel dingen die geroepen worden over de linkerflank gewoon niet werken in de (weerbarstige) praktijk. En dat we onze eigen welvaart steeds meer ondermijnen omwille van ideologie.

Ik zal wsl wel in het midden uitkomen.

EDIT: oja, ik ga wel proberen te stemmen op iemand 'uit de regio', dus iemand met zo weinig mogelijk van de 7 vinkjes zeg maar.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jarenlang op PvdA en GroenLinks gestemd. Maar word waarschijnlijk nu Partij voor de Dieren.
Mede doordat ik Timmermans echt een staatsdebiel vind.

Welke politici vind je echt bizar achterlijke dingen verkondigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmermans.

Welk kabinet zou jij het liefst zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvdA-GL/CDA/D66/VVD

Gok dat dit het kabinet gaat worden. Hoop dat het zonder de VVD kan, zeker nu ze op de populistische PVV trein gestapt zijn. PVV gaat het sowieso niet worden omdat je op de PVV ook niet kan bouwen. Als zij meer dan 40 zetels gaan pakken dan is het wellicht nog mogelijk voor ze.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maakt me niet zoveel, als het maar niet links dominant is.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
PvdA-GL/CDA/D66/VVD

Gok dat dit het kabinet gaat worden. Hoop dat het zonder de VVD kan, zeker nu ze op de populistische PVV trein gestapt zijn. PVV gaat het sowieso niet worden omdat je op de PVV ook niet kan bouwen. Als zij meer dan 40 zetels gaan pakken dan is het wellicht nog mogelijk voor ze.


Ik vermoed ook dat dit het gaat worden. Liever idd minus de VVD, maar denk niet dat je aan een meerderheid kan komen zonder. Centrum links heeft mijn voorkeur iig. Hebben (centrum)rechts lang genoeg geprobeerd nu.

Met welke politicus zou jij wel eens een biertje in de kroeg willen drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel ik het politiek niet echt met hem eens ben, lijkt Jimmy Dijk van de SP me wel een chille kel voor een gezellig avondje toog hangen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% Dion Graus.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emile Roemer lijkt me heel gezellig

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geertje, lekker lachen en scherpe grapjes maken die net ff over t randje zijn

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had laatst een bbq met alcoholische versnaperingen met Femke Wiersma. Niet erg om nog een keer te doen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 04:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Esther Ouwehand, maar dat is sowieso mn maatje. Als ik iemand zou moeten zeggen die niet in mn straatje ligt qua politieke voorkeur dan Thomas Melisse. Wat een gozer https://www.instagram.com/p/DP_MfdfCESz/

Wat vind jij het mooiste aan Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat we (waar ik vandaan kom iig) lekker nuchter zijn, hard werken, maar ook houden van een feestje. Ik hou van die mentaliteit. Daarnaast ben ik best trots op wat wij muzikaal gezien hebben neergezet in de wereld. Zo'n mini stipje op de kaart, moet je zien hoeveel talent en bekende artiesten hier vandaan komen. En dat wij de eerste waren in de wereld met festivals en grote binnenfeesten a la Sensation.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 11:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dat je nooit te ver hoeft te lopen naar een friettent.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat in principe vrijwel alles goed is geregeld. Tuurlijk zijn er dingen die anders kunnen, maar als je gewoon normaal doet is alles echt dik in orde. Loop zo naar de dokter als ik aids heb. Word niet vor mn flikker gereden(in principe) als ik oversteekc. Er is genoeg werk waar je, als je normaal doet, goed mee rond kan komen. En als aanvulling op muziekverhaal van cornelius; de sporten waar NL goed in is. Volg veel sport dus leuk.

Wat vind jij het kutste aan NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kanker pvvers

Favoriete sinterklaas snoepgoed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon kruidnoten.

AI heeft wellicht de potentie om veel banen overbodig te maken. Heb jij het gevoel dat wat jij doet ook op de tocht staat (of juist niet) en wat voor beroep zou je gaan uitoefenen als het daadwerkelijk zo ver komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik als docent maak mij geen zorgen. Ik omarm AI met open armen. Ik merk namelijk dat het grotendeels ook veel werkdruk kan wegnemen. Het sociale contact (met name menselijke contact) zal niet verdwijnen door robotica of AI.

Leuke vraag. Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op dit moment aan het kijken wat ik ga doen. Zit momenteel eerst met een verbouwing, daarna weer op zoek. Heb 16 jaar lang in de keuken gestaan en daar zal AI weinig mee van doen hebben. Laatste 2 jaar op kantoor gezeten, maar wel met dusdanig veel menselijk contact dat ik daarin AI puur als ondersteuning zie. Ik denk wel dat er genoeg beroepen zijn waar men toch wel een beetje bang is en dat kan ik me ook voorstellen.

Zelfde
Vorige  1 ... 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic